czwartek, 25 października 2012

Big shopping for my little people

Cześć dziewczyny!
Czy u Was też wygląda tak jakby snieg miał padać?
brrrrrrrrr
ALE MY SIĘ ZIMY NIE BOIMY;-)
Moje dzieciaczki przygotowane na zimę ( jak mój mąż twierdzi chyba na dwie zimy;-))
Tak jak zapowiadałam mała relacja z dużych zakupów.
Chociaż niktóre rzeczy kupiłam rok temu ( dla K) na przecenach...ona idealnie z rozmiarami mi rośnie.
Kilka rzeczy jest też z lata, ale super się sprawdzi również w tym sezonie.
Jeszcze tylko oficerki dla córci  i jakieś buciki dla synka i szaliczek.
Enjoy;-)
A Wy jesteście gotowe na zimę?
Ja jakos nie przepadam za grubymi ubraniami i mam ich zdecydowanie mniej niż wiosenno- letnich.
Miłego dnia.
Ewa

COŚ DLA MISIA

kurtki Calvin Klein, czapka i rękawiczki- NIKE

COŚ DLA CÓRCI

kożuszek- Old Navy, futerko- GAP

kurtka- Calvin Klein, czapeczki i rekawiczki- NIKE

topy- Gap, z pieskiem ON


biały golfik- Gymboree, czerwony w pasy- GAP

GAP

komplet- Calvin Klein

urocza kokardka;-)

sukieneczka- GAP

TJ Maxx

Gymboree, brązowa-TJMaxx i  kremowa- Gap ( ma już 3 sezony i nie moze z niej wyrosnąć;-))

jeansowa- Tommy Hilfiger, w kropeczki- Old Navy

jeszcze z sezonu letniego- na święta będą idealne- Carters

Komplet- Calvin Klein


top i "jeansowe"legginsy- Kohls, różowe- DKNY

Gymboree

Gymboree

granatowy- ON, brązowy- Carters

słodziutka piżamka dla mojej słodkiej córeczki;-) Carters

coś na rower-Nike, ale chyba na wiosnę poczeka



Granatowa- GAP, reszta Old Navy


Old navy, Gap, Ralph Lauren

Timberland i Gap

komplet- Timberland

koszula- Carters, spodnie- Gymboree

bluza - DKNY, bojówki- Carters

jeszcze z sezonu letniego- czerwona- Old Navy, oliwkowa- GAP

komplet- Calvin Klein

moja siostra wie, że lubię CK;-)

komplet- Calin Klein

coś po domku- Kohls


coś na rower- kurtka Nike, dres- Adidas- też poczeka na wiosnę

A JA GORSZA NIE JESTEM;-)
Mam moje zielone jeansy i wymarzoną ołówkową, cekinową spódnice!!!!!!!!!
Kolejny akcent moro w garderobie ;-)- Betsey Johnson
Uwielbiam Hanky Panky i Victorias Secret!
Do kozaczków zamiast stopek, pończoszek czy co tam kto nosi ja wybieram skarpetki;-) Te Ralpha Laurena są super. Nie za grube, ale zawsze lepiej grzeją niż zwykła rajstopa!
( oczywiście tylko do spodni;-))



jeansy, zielona spódnica i biżuteria- NY&Comp
cekinowa spódnica- Express

34 komentarze:

  1. zima mi nie straszna kiedy chodzę piechtoką. ale jazda samochodem bedzie juz w tym roku wielkiem strachem

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko!!:)
    ale piekne rzeczy, a jak ich dużo.
    super
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeej, gdzie Ty tyle cudeniek upolowałaś?
    Czyli zapasy są, teraz tylko czekać na biały puch ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja tez powoli znosze do domu rozne ciuszki dla malego ;)
    A sobie tylko kurtki znalezc nie moge...wrrr zawsze jak szegos szukam to trudno upolowac.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie maleńkie ciuszki! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ciuszki, najbardziej mi się chyba podoba sukieneczka z kokardką i ten kożuszek. Czy Ty wszystkie ciuszki dla dzieci masz firmowe ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! MAm ich dużo, ale nie wszystkie..kupuje co mi sie spodoba( nie zawsze firmowe) choc firmowe zdecydowanie lepiej sie nosza ( czyt piora;-))
      Dziekuje za komentarz pozdrawiam E

      Usuń
  7. przesliczne ciuszki ..... dla dziewczynki szczegolnie urocze te plaszczyki:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, ile pięknych ciuszków dla dzieciaczków! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. korzyszek dla córci najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow piekne ciuszki, kozuszek i futerko przepiekne - co prawda mam juz dla mojej malej dwie kurteczki ale jeszcze jedna by sie przydala :-) gdzie Tobie sie udaje kupic rozmiar 3-4 dla corci z guziczkami na ramionkach? To jest swietne rozwiazanie szczegolnie w golfikach a w uk takich nie dostaniesz w rozmiarach 18mnth +...i Gymboree...czemu u nas nie ma tej firmy ?1!! Maja piekne ciuszki. Ja mam problem z moja mala ze wzgledu na wzrost(jest bardzo wysoka jak na swoj wiek a sczupla, gora 3-4, dol 4-5 przy czym spodnie za szerokie !). Zielone spodnie ? Chodza za mna od jakiegos czasu ale jeszcze sie nie odwazylam, moze jak zobacze stylizacje z nimi na Tobie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje...o tak dla dzieci cieżko przestac kupowac;-) Gymboree....UWIELBIAM chcialabym kazda kolekcje juz nawet nie wchodze na ich stronke, ale maja fajne rozwiazanie w postaci regulacji guziczkami w spodniach i spodniczkach wiec dla Twoje corci byloby idealne ( GAP też tak ma)
      Stylizacja niebawem

      Usuń
    2. wiem kupuje tylko takie, ale spadaja nawet zapiete na ostatni guzik (mama na mysli te rozmiar wieksze niz gora;-)), chyba musze wyslac zamowienie do babci(nie pozostaje nic innego jak przez najblizsze 3 mce szyc ;-)) czekam na stylizacje ;-)

      Usuń
    3. Kochana piszesz szczupła i wysoka..pewnie rośnie ci małą modeleczka!
      dla babci to bedzie pewnie czysta przyjemnośc;-)

      Usuń
  11. Sporo tego kochana :)Płaszczyk i sukienka dla małej boskie :))) Mam nadzieję , że też kiedyś będę kupowała takie cuda :)))Dziękuję za odwiedziny, miły komentarz i oczywiście obserwuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for your comment, sure we can follow each other! let me know when you follow me and i’ll follow back straight away!!!

    The Fashion Heels
    Facebook
    Bloglovin
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  13. thank you for your sweet comment on my blog i followed you and wait to follow back

    www.thepurpleballon.blogspot.com

    xoxo
    nourhan

    OdpowiedzUsuń
  14. hey thanks for commenting on my blog. Yes I do! Let's follow each other, I'll wait you on my blog!

    xx

    www.soyunachicazara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow...zaszalalas :)))przesliczne ubranka:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ciuszki, nieźle zaszalałąs ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog! I am already your follower, do the same to stay in touch <3

    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  18. That is definitely a lot of shopping!! I loove everything! Super cute!!

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie - czysta popisówka marek :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla mnie piekne rzczy dla moich dzieci...ponad polowa nie markowa

      Usuń
    2. zagladalam tu czasem, uwazalam Ewe za "dziewczyne z sasiedztwa", zdanie zmienilam... ma pieniadze i kupuje duzo ubran, ok, ale my tego ogladac nie musimy... nie przemawia przeze mnie zazdrosc, gdyz tez niczego mi nie brakuje a moje dzieci maja po jednej kurtce na zime... wiec przykro mi Ewa, ale ten post odbieram mega negatywnie...

      Usuń
    3. Dziekuje za szczery komentarz. Nie trzeba byc zazdrosnym, albo zlosliwym zeby cos sie nie pdobalo.
      Skoro masz dzieci to wiesz, ze jedna kurtka to czasem za malo. Po zabawie na sniegu, gdy trzeba gdzies wyjsc, czesto kurtka nadaje sie tylko do prania...
      Zreszta jak pislam czesc rzeczy jest z poprzedniego sezonu a wiekszosc z przeceny...popatrz czasem na strony tych firm co ja kupuje za 3-4 $ można kupic fajne, dobrej jakosc ubrania. Zdecydowanie tansze niz w polskich sklepach.
      Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  20. No to zima was nie zaskoczy, dla każdego coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jestem zla, bo ci napisalam i gdzies ucieklo. Moze dwa sie wyswietla kazdy inny :). Kurteczka/futerko dla twoje dziewczynki przepiekne. U mnie juz snieg spadl szafa przygotowana na takie niespodzianki ale nie zaszkodzi dokupic wiecej wiec w sobote wyruszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bezpiecznej drogi do pracy życze, jak spadnie pierwszy śnieg amerykanie zawsze szaleją;-)

      Usuń
  22. thank you for commenting and following my blog i followed you back

    www.thepurpleballon.blogspot.com

    xoxo
    nourhan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!