wtorek, 2 października 2012

7 SECRETS... Versatile Blogger


Witajcie dziewczyny!
Dziekuję za zaproszenie do zabawy przezhttp://sofiasmum.blogspot.com/, http://o-mistinguett.blogspot.com/,http://hypnotizingfashion.blogspot.com/,http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/
Dziewczyny bardzo mi miło i przepraszam, że tak długo mi zeszło z odpowiedzią, ale lepiej późno niż wcale;-)


1. Jako dziecko ogladalam "Modę na sukces;-)" , jak czasem trafię to i teraz obejrzę, choć nie łapię się w tych ich romansach;-)
2. Mam aż 180cm wzrostu

3. W ciagu 5 lat małżeństwa przeprowadzalm sie 5 razy;-) w tym 2 razy w tym roku;-)

4. Uwielbiam wydawać przyjecia, kiedyś muszę o tym osobny post przygotować

5. Lubię prać i gotować, nienawidzę prasowania i mycia naczyń...Pokojowa Nagroda Nobla dla twórcy zmywarek do naczyń i suszarek do ubrań;-)

6. Zawsze noszę zegarek na prawej ręce

7. Bardzo wolno piję kawę...bardzo;-)

mały bonus;-)

8. Marzę o kursie tanga!!!!!!!!

Z tego co widziałam ,to chyba już większość dziewczyn brała udział w zabawie, także serdecznie zapraszam te które nie miały okazji.
Pozdrawiam Ewa

16 komentarzy:

  1. W ciagu 5 lat małżeństwa przeprowadzalm sie 5 razy - wow sporo !!!!!!!!!!! pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo wolno piję kawę ;) Zawsze w pracy są komentarze na ten temat ;-D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też piję wolno kawę - baaaaaaaardzo wolno ! My dwie na kawie - to pewnie ze dwa dni by nam zeszło : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno...napić sie kawy i jeszcze "nagadać";-)

      Usuń
  4. Ja takze niecierpie zmywac naczyn, ksozmar pani domu :D Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w domu mama zawsze oglądała modę na sukces i byłam na nią skazana ale z czasem ten serial mnie wciągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wysoka jesteś ja przy Tobie to krasnoludek :D mam tylko 160cm:D :))
    Bardzo dużo razy się przeprowadzałaś;) zyczę Ci abyś w końcu zagrzała miejsce na dłużej hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzimy ze w przeprowadzkach mamy podobnie, ja w przeciagu 8 lat zwiazku, przeprowadzilam sie 12 razy, ostatni miesiac temu do Kolumbii:-)
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie ma kiedy dobrze sie rozpakowac;-)
      życze powodzenia

      Usuń
  8. kilka cech nas laczy...wolne picie kawy...w zasadzie to kocze ja pic jak juz jest zimna i niechec do zmywania naczyn hehe...brr...:)))masz szczescie ze przy takim wzrosie mozesz sobie pozwolic na szpileczki...mam na mysli wzrost Twojegomeza...ja niestety mam 175 ale szpilki odpadaja bo bym przewyzszala mojego D i to sporo...i tak jest ode mnie ciut nizszy hehe:)
    buziaki kochaa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojego wzrostu delikatnie mówiąc nie lubię...pocieszeniem jest mąz;-)
      a myślalam ze tylko ja tak modle sie nad kawą;-)

      Usuń
  9. podobnie jak Ty nienawidzę prasować i zmywać naczyń, jednak kawę piję w zastraszającym tempie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!