czwartek, 27 września 2012

Moja lista marzeń

Cześć dziewczyny!
Dziś szybki post z moją jesienną listą marzeń.
Oczywiście elastyczną;-)
Jest tego więcej, ale niektóre z moich stron mają poblokowaną funkcje kopiowania;-(

Buty- Nine West
Pozostałe rzeczy- JCP
......rozmarzyłam się......
Cały czas myślę, że jutro już sobota, choć dobrze , że jeszcze nie bo w niedziele wielkie przyjęcie urodzinowe moich dzieci...a ja nie do końca gotowa...
Jutro zakupy spożywcze, które też uwielbiam;-)
Miłego wieczoru
xoxo Ewa










18 komentarzy:

  1. Ale CUDEŃKA! Pierwsze butki są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No noo ;) Całkiem fajne te rzeczy, też by mi się marzyły.
    Ale ja wole nie robić takiej listy bo się na pale a potem pewnie wcale sobie tego nie kupie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zawsze czekam na przeceny i wtedy zobaczymy co zostalo a co nie;-)

      Usuń
  3. ow!! love the red heels!!!! so much!!!
    amazing color blocs!
    kisses dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne buty, zwlaszcza te pierwsze i ostatnie w panterke
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o widze ze nie tylko ja mam manie kupowania rzeczy na jesien ;)
    run-to-luck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę coś uzbierać bo moja jesienno-zimowa garderoba jest bardzo uboga w porównaniu z rzeczami wiosenno-letnimi

      Usuń
  6. Przymierzalam ten zolty plaszczyk i na wieszaku bardzo mi sie podobal ale na mne taki sobie. Spodniczki tez ogladalam wolababym, zeby byly olowkowe ale ogolnie bardzo ladne. Ucieszylam sie, ze wpadlo ci w oko to co i ja ogladalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochote na ten rozowy..ciekawe jak na mnie bedzie lezal, ale w sumie moja siostra ma taki sam rozmiar tylko jest troche nizsza to jakby co to odda, na ta spodnice choruje juz od dluzszego czasu...
      oj pochodzilabym sobie po sklepach;-)

      Usuń
  7. ale piękne rzeczy :) buciki i płaszczyki genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. buty nie w moim stylu, ale resztę chętne bym przyjęła <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne spódnice, zwłaszcza ta ostatnia :) Płaszczyki również ciekawe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie śmiałabym marzyć o tych butkach w panterkę lub spódniczkę w łaty krówki.. :-) Czerwony płaszczyk jest naprawdę fajny, lubię takie klasyczne wzory.
    Do mojej listy marzeń zaliczam jedynie torebkę od LV, bardzo drogi interes ale nie żałowałabym na niego ani grosza. Właściwie to czasami zastanawiam się nad wzięciem pożyczki na tą torebkę, mogę od razu cieszyć się nowym, wymarzonym elementem garderoby spłacając co miesiąc niewielkie raty :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!