poniedziałek, 24 września 2012

Jak Kim Kardashian ;-)

Cześć ślicznotki!
Ostatnio szaleje z tymi postami po 2 dziennie;-) Jak dobrze mieć fotografa przy sobie....
W tamtą niedziele ja byłam w gościach, tym razem ja przyjmowałam rodzinę u siebie...a to moja stylizacja z wczoraj. Zestaw zainspirowany Kim K.
Tak jak pisałam w swoim pierwszym poście uwielbiam jej stylizacje! Nie interesuje mnie jej życie osobiste
(interesuje, ale nie przeszkadza;-)) i to czy to jej pomysły czy praca stylistów. Faktem jest , że bardzo często wygląda dobrze
i jest niewątpliwie piękna.
Spódnica jest prezentem od tej samej Pani co TA SUKIENKA
i ostatnio pokazywany
ŻAKIET.
Jest w pięknym kolorze, z uroczą pliską na boku, troszkę ją przerobiłam ( z pomocą babci męża;-)) i jest idealna.


 Moja inspiracja
świetna, prosta stylizacja i cudowny makijaż




















top- Target
spódnica- Vintage
buty- nn
torebka- Aldo
biżuteria- Forever 21

41 komentarzy:

  1. Bluzeczka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szalejesz, Ewo! :)
    Bardzo fajne zestawienie kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnica i bluzka - obie rzeczy fajowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Such an inspiring post! I like Kim's style so much! :)


    From Finland, with ♥,
    curiousnoora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja - Ja tez uwazam ze Kim podoba mi sie jej styl i wogole ona ... a jej zycie ..no coz jej sprawa.... buzka pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty tu jesteś ślicznotką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię Kim:) jest piękną, świetnie ubraną kobietą:) a ty świetnie wyglądasz:) idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny outfit! wygladasz rewelacyjnie, chociaz sama wole nie kopiowac w 100% gwiazd, kazdy ma swoj oryginalny styl i to on zazwyczaj jest najciekawszy :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...myślę, że ogólnie raczej nie da sie w 100% skopiować gwiazd chyba , że ma się gwiazdorski budżet.
      Ale czasem jak widze kogoś swietnie ubranego to sobie mysle, że chciałabym podobny zestaw

      Usuń
  9. sliczna stylziacja;) mzapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie Ci w zoltym:)))wygladasz swiezo i bardzo kobieco:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł! szczególnie podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  12. i love the color of the skirt you are wearing! cute outfit!

    lindsey louise

    hellomrrabbit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo trafna stylizacja! Wiernie oddany look!

    Serdecznie pozdrawiam!

    caayenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Really adorable with green skirt!!! I love it

    VOGUECITA

    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. USA kocha Kim UK kocha księżną Kate ale J.Lo jest kochana w obu państwach i rzadziej ma modowe wpadki ;-), ja ją osobiście uwielbiam i Jej stylizacje ;-).
    Ładna stylizacja i te buty...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie JLo i VB na 1 miejscu;-)

      Usuń
    2. właśnie zapomniałam o VB ;-) dla mnie też, Księżna na 2 :-)

      Usuń
    3. To prawda - co kraj to " bohater " .

      Usuń
    4. a u nas????
      ostatnio Ola K;-)
      mi jej suknia ślubna sie nie podobala..niestety

      Usuń
  16. Wyglądasz super pięknie. :-)Pewnie jak bym miała fotografa tak blisko jak Ty to też cały czas coś bym wrzucała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks,for the follow.^^
    Sure,follow you back on gfc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka ma piękny kolor, świetnie wyglądasz :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, amazing interpretation! You look fabulous!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kim jest piękna ale tylko w makijażu ;) masz rację, że jej stylizxacje często sa fantastyczne, tez bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaskoczylas mnie tak, zgrabnie to wszystko sobie zestawilas. Twoja wersja bardzej mi sie podoba niz KK.

    OdpowiedzUsuń
  22. very nice look! for it's way better than Kim's. perfectstyling!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. I'm your newest follower 713! your blog is very nice and really love it. check out my blog if you have some time as well

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zestawienie! Śliczna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda - Kim to piękna kobieta i bardzo często wygląda wręcz zjawiskowo ! A Ty wyglądasz prawie identycznie : ) - prawie - bo masz zdecydowanie mniej w biodrach :))) przez co spódniczka inaczej się układa ! Bardzo ładnie Ci w takich kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  25. This outfit is amazing! I really like Kim so you had me at this post! <3
    Following you with GFC! I would love if you could follow me back<3
    love,
    Lali
    Lali pops of colour

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, your recreation of this outfit is fantastic! you look great! xx

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie! uwielbiam kolor spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. jak zawsze z klasa i kobieco :)! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. nie jestem fanką Kim, ale jej stylu, zwlaszcza ostatnio, tak! a Ty wygladasz naprawdę podobnie (pomijajac fakt, ze jestes o wieeeele szczuplejsza ;) .
    podoba mi się Twoj blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!