sobota, 22 września 2012

How to tie scarf with style

Cześć dziewczyny!
Nadchodzą chłodne dni, więc czas na czapki, rękawice i szaliki. Pierwsze 2 dodatki nosimy raczej w tradycyjny sposób, za to z szaliczkami można poszaleć.
Poza tym , że chronią przed zimnem, dodają fantazji zestawom , czasem nawet " robią" całą stylizacje. Zamiast kupować cały "modny zestaw", wystarczy dokupić szaliczek "na czasie" i już jestesmy trendy;-)
Chusta na głowie zawsze kojarzył mi się ze starszymi paniami;-)teraz uważam, że wygląda to bardzo stylowo, choć jeszcze nie odważyłam się wykorzystać takiej wersji.
Podoba mi się każdy z 15 sposobów, często wiąże też szale do torebki.Zreszta ja uwielbiam wszelkie szale, apaszki, chusty niezależnie od pory roku.

A Wy jak nosicie swoje szale??


Marzy mi się beżowy lub szary od LV, albo jakies cudo od Hermesa;-)...za 4 tyg mam urodziny więc mężu drogi mój..............;-)











13 komentarzy:

  1. Fajna notka! nie pomyślałabym by tak kombinować z szalikiem!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a helpful post:) thank u for share:)
    best wishes!

    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam wszelkiego rodzaju chustki czy szaliki

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje Ewuniu :) fajnie, że Ci się podoba :)

    ja kocham kominy i mam swój ulubiony czarny... kusisz mnie bym go już wyciagnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam apaszki, szaliczki, szale itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kominy i jeden noszę zimą. Fajne pomysły na związanie szala na szyi. ;)
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czasem przywiazuje apaszke to raczek torby jako ozdobe :) fajny blog obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna notka, ja uwielbiam apaszki i szaliki a nosze je zazwyczaj jak mi raczki wyczaruja-zalezy od dlugosci i wielkosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I never knew but now I know, thanks for sharing! :D

    I hope to see you at backtofive! :D

    backtofive.blogspot.com
    backtofive.blogspot.com

    backtofive's twitter

    You have to visit: Bloggers Against Social Injustice too!
    We are having a giveaway now too over at here @BASI giveaway

    xoxo backtofive

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:) Chciałabym poinformować Cię , że nominowałam Twój blog do VERSATILE BLOGGER !!! :)
    Gratuluję :) W związku z nominacją powinnaś zamiescić post opisujący 7 rzeczy, których o Tobie nie wiemy:)
    Szczegóły u mnie w poprzednim poście :) pozdrawiam serdeczniei gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, uwielbiam szale i apaszki - na pewno się przyda ;-) Ja też poproszę, moje za 5 tygodni ;-)
    A tu link na czasie ;-): http://www.guardian.co.uk/uk/2012/sep/18/fashion-kate-duchess-of-cambridge-asia?newsfeed=true

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!