poniedziałek, 17 września 2012

Grey and peach

Witajcie kochane!
Ale się za Wami stęskniłam, bardzo lubię to nasze blogowanie!
Od jutra będę szczęśliwym użytkownikiem mojego osobistego internetu, więc na pewno każdą z Was odwiedzę!

Mam mnóstwo zdjęć i cieszę się, że nareszcie będę się mogła z Wami podzielić.
Nie mogę nacieszyć się pogodą i uparcie "letnio się noszę;-)", taka właśnie jest dzisiejsza stylizacja.
Serdecznie Was pozdrawiam.
Ewa












spodnie- J Crew
top- NY&Comp
kardigan- Artisan- Nordstrom rack
buty- nn
torebka- Aldo
okulary- Nine West
biżuteria- Forever 21

35 komentarzy:

  1. bardzo przyjemny outfit :) świetne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty! Fajnie, że jesteś z powrotem ;-)

    www.wieszaknawybiegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna cała stylizacja, kklasycznie, delikatnie prosto, ale efekt wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż wyglądasz jak zawsze świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory ...bardzo delikatny zestaw :))torebeczka świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba bluzka ; ) Sama ostatnio chciałam podobną zakupić. zapraszam na urodzinową notkę! ~justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześc Ewciu ach ja juz tez tesknilam :)
    czekam na zdjęcia!
    Twoja bluzeczka jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie...letnio, swiezo, delikatnie i kobieco...a przy tym jak zwykle pelna elegancja:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie, czuć lato w tej stylizacji...super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna ta torebka. Wygląda wyjątkowo... smacznie ;) i wesoło
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ;)) masz prześliczny uśmiech ;)

    zostałaś nominowana:
    http://o-mistinguett.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. te wszystkie rzeczy zamawiasz na jakiejś stronie czy jak??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkałam w sumie prawie 7 lat w USA wiec 99% mojej garderoby pochodzi ze stanow
      a obecnie ratuje mnie siostra;-)
      pozdrawiam E

      Usuń
  13. Świetny,delikatny i bardzo kobiecy zestaw :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, trafiłam tutaj z modnejpolki ;)

    Piękna stylizacja, uwielbiam pudry, gdzies mam bardzo podoną koszulę, kupiłam rok temu i w tym niestety całkowicie o niej zapomniałam :/a lato już przminęło, ech

    obserwuję;)
    choć wydaje mi się, że juz jakiś czas temu to zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie stonowane kolory, uwielbiam takie stylowe zestawiania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. achhh jak ja Cie uwielbiam kochana :)
    zawsze taka śliczna, uśmiechnieta i elegancka :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz !

    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Prześliczna torebeczka i koszula ;)
    Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. simple look zawsze w cenie! fajna torebka :>

    zapraszam na:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja oczywiście obserwuję no i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny zestaw! Do twarzy Ci w tych kolorach:-) A torebka przeurocza!
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciesze sie, ze juz jestes :). Piekny zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny zestaw - chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie delikatnych kolorów. Idealnie pasują do Twojej urody.

    Dodaję Twój blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!