wtorek, 4 września 2012

Casual outfit

Witajcie dziewczyny!
Dzisiaj szybciutko, mam na chwilę dostęp do internetu więc pomyślałam o Was;-)
Ostatnio moje proste, codzienne stylizacje. Tyle spraw do załatwienia, więc tak najpraktyczniej!
Miejmy nadzieję, że dziś faktycznie moja kuchnia będzie skończona i będę się mogła z Wami podzielić zdjęciami. Nie mogę się doczekać jak będę miała chwilkę, internet  i przejrzę Wasze blogi.
Pozdrawiam
Ewa












top i  żakiet- Gap
spodnie- NY&Comp
baleriny- Payless shoes
torebka- CK

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz - ostatnio podoba mi się takie zestawienie i kolorów, i fasonów. I nie mogę się doczekać zdjęć 'dekoratorsko - meblarskich' :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie i stylowo , elegancka prostota - super .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobasz w takim "codziennym" eleganckim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie mają świetny kolor:) zestaw rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. LUBIE TAKIE ZESTAWY:)

    spodnie i buty suuper;)

    pozdrawiam:)


    pS. ja juz obserwuje od dawna;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit :)) uwielbiam buciki i torebki w kolorze nude :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Very chic! Love the flats! :)

    New post on my blog, check it! :)
    http://theannelicious.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. przeslicznie jak zawsze - fajny zestaw bardzo mi sie podoba ale ja w takiej dlugosci spodniach nie wygladam korzystnie - no Ty oczywiscie swietnie bo masz piekne dlugie nogi:))) super podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie przygarnelabym te marynarke!

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasycznie, jak zawsze. Piękny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja;)wygladasz super;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. you look is great!)

    http://martelll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw:) Ja nie przepadam za takimi spodniami ale ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny zestaw :D spodnie dodają mu orzeźwienia : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj,podoba się...
    Prosty,ładny zestaw ;p i właściwie na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wyglądasz ;)
    $liczne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ;)) taki na co dzień - idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny zestaw, spodnie są super i bardzo dobrze w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana nawet w biegu wygladasz bardzo elegancko. Uwielbiam jak kobiety nie zapominaja byc kobietami nawet jak sa zalatane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. suuper torrba, no ja tam nie zaspałam na szczęście :D:D

    Lucky Me

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tej bluzce i bucikach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie są gwiazdą zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. love love the nude flats. you look adorable! following you now dear. :)

    http://basicsandgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great business outfit. Like the blazer and ballerinas :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie :)
    Piękne balerinki, szukam właśnie takich ale czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewa gdzie sie podziewasz...? Smutno bez Twoich wpisow ... :-(

    OdpowiedzUsuń
  27. You look great. Love your pants!

    *hugs*
    Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ladny i wygodny zestaw. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!