piątek, 21 września 2012

Boyfriend jeans- odsłona druga

Witajcie kochani!
Dziś kolejna stylizacja z moimi jeansami typu boyfriend.
Tak jak kiedyś pisałam długo czekały na swoja premierę, teraz już sie z nimi zaprzyjaźniłam- są super wygodne!
Miały być czerwone szpileczki i torebka nude, ale postanowiłam zaszaleć z kolorem!
A Wy lubicie takie jeansy?
Jak tam Wasze jesienno- zimowe zakupy...ja swoją liste marzeń już dawno stworzyłam...oczywiście jest elastyczna;-.
Też tak macie, że Wasze oczy są większe od portfela?;-)
Buziaki!
Ewa








kanapa wybrana;-)




jeansy- Gap
żakiet- NY&Comp
top- Elle
buty- Fleq
torebka- Liz Claiborne
okulary- Aldo
biżuteria- Forever 21

41 komentarzy:

  1. Taaaa moje oczy zazwyczaj są większe od portfela a lista jesienno zimowa zawiera większość ciuszków w kolorze bordo - mój ulubiony kolor wrócił do łask !:-). Moje jeansy też się ze mną zaprzyjaźniły tylko mamy tak zimno że trzeba pomyśleć o botkach :-(, bardzo ciekawie wygląda połączenie turkusu i pomarańczu, brawo za odwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)a ja chyba nic bordo nie posiadam- JESZCZE;-), a taka ołówkowa spódniczka byłaby śliczna

      Usuń
  2. Love your syle and your boyfriens so cool!
    xoxo
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście nie jestem fanką tego typu spodni...

    ale w Twojej stylizacji mi się podobają,
    między innymi dlatego, że połączyłaś je z kolorowymi szpilkami ;)


    moja lista jest długa,
    choć ja zawsze poluję na okazję i wiele rzeczy na sezon jesienno-zimowy kupiłam już latem ;)


    teraz myślę jeszcze o jakimś fajnym kapeluszu i może kozaczkach ;)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kozaków mam aż za duzo, ale taki kapelusik bezowy i czarny by sie przydal;-)

      Usuń
  4. kochana wyglądasz wspaniale w tym fasonie spodni :)
    oooohooo moje oczy i moja lista zdecydowanie są wieksze od zawartości portfela :D:P

    gratuluje wybrania kanapy :D

    http://www.facebook.com/ciornaofca?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetną figurę więc możesz sobie pozwolić na takie spodnie, bo naprawdę fajnie na Tobie wyglądają ;) wyobrażam je sobie też w wersji na luzie z trampkami i bluzką rękaw 3/4 ;)

    ja jeszcze nie byłam na zakupach jesiennych, hihi, dopiero wtedy mój portfel będzie malusi ;)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje...hmm trampki...swietny pomysl, ale czy wypada w moim wieku?

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz! a połączenie takich kolorów wyszło mega super, stylizacja od razu się ożywiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo świetny zestaw ...a Ja bardzo lubię tego typu spodnie :))A jeśli chodzi o zakupy, na jesień to jakoś nie było czasu ..wprawdzie zakupiłam kilka rzeczy ale to nie żadne hity sezonu, ale kto ...:)))

    SZkoła i potrzeby dzieci zdominowały mój portfel ...haha:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewus...za kazdym razem zachwycam sie Twoimi zestawami...sa przede wszystkim eleganckie, uniwersalne, swietnie dobrane kolorystycznie i mega naturalne...takie, ktora kazda z nas smialo moze zalozyc:)
    a ja kanapy szukam juz kilka miesiecy i nie moge sie zdecydowac...albo nie pasuje mi styl albo cena albo koloru nie moge wybrac takiego jaki chce...ehh...bede szukala dalej:)))
    pozdrawiam Cie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo Ivona!
      Nawet nie wiesz jak mi miło!
      Kanapa nie jest taka w 100% jakbym chciala, wolałabym bardziej stylowa, ale na czymś siedziec trzeba;-)Kolor jest cudowny( bynajmniej na tym skrawku co mi dali był;-) zobaczymy za 4 tyg.
      Dziękuję jeszcze raz.
      Buziaki

      Usuń
  9. pół życia smigałam w męskich bojówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:) a tych szpileczek ci zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit! Jestem chyba za niska na boyfriend jeans, ale na to Tobie wygladaja swietnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma kobiet za niskich to ja jestem za wysoka;-)

      Usuń
  12. Świetnie to połączyłaś, z butami rewelacja ;) buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kobieta z klasą! :)))

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear! Love your style!
    Of course I wanna follow each other...
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za tego typu spodniami, ale na Tobie wyglądają fajnie. Szczególnie do takiego zestawu ; ) Wieeeelki plus. A niestety mam tak bardzo często - oczy większe od portfela. Lista zakupów ogromna, a portfel prawie pusty ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie mi sie nie podobaja ale reszta jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful post dear :)

    Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jestem fanka tych spodni ale Tobie w nich ladnie - no ladnemu we wszystkim ladnie :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi, sweetie, nice post)
    i like your blog
    maybe follow each other?

    http://matr0sha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny set, nie mam takich spodni i nie sądzę żebym kiedykolwiek kupiła, ale na Tobie ładnie leżą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. niezły zestaw:) Nie pomyślałabym by do boyfriendów dodać takie zestawienie butów i torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. loving your pants!


    xo

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  23. thank you so much dear! I am now following you too on GFC!!:) keep in touch!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey beauty, thanks for following, followd back!!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje oczy są zdecydowanie za wielkie w stosunku do zawartości portfela i stanu konta ;-)

    Piękna stylizacja! Super spodnie i rewelacyjny kolor butów.
    Pozdrawiam i jak zawsze zapraszam do mnie :-)

    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. great look :)






    chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. following you now pretty

    http://sittieinthecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. your jeans look so comfy and chic! i also love the color of your bag.. perfect for fall!

    lindsey louise

    hellomrrabbit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!