piątek, 28 września 2012

Blue skirt

Hej dziewczyny!
Żyjecie już weekendem? Ja tak...dziś duże zakupy spożywcze, szykuje sie na podwujne uorzinki moich pociech. Nie miałam wcześniej szansy wydać przyjęcia, więc zrobię córci i synkowi jednego dnia...
Zabieram sie do wielnikego gotowania. Menu brzmi wg mnie świetnie...zdradzilłabym, ale nie chce żeby ktoś z gości to przeczytał i nie byłoby niespodzianki;-)
Dzisiejsza stylizacja do biegania;-). Powinny być szpileczki nude o te;-), ale niekoniecznie byłoby mi wygodnie, choć na pewno lepiej by to wszystko wygladało, ale z balerinami nie jest aż tak zwyczajnie;-)
Spódnica- prezent od babci mojego męża;-)
Miłego popołudnia kochane
Pozdrawiam Ewa












torciki wybrane ;-)













trench- Tommy Hilfiger
koszula- Old Navy
spódnica- prezent-Vintage
torebka- Kohls
pasek- Aldo
okulary- Franco Sarto
biżuteria- Forever 21
buty- Paless shoes

córcia
spodnie , top- Gap
buty- Polo

synek
spodnie- Timberland
bluza i top- Calvin Klein
buty- Gap

39 komentarzy:

  1. udanego przyjęcia;)

    a nawet w balerinkach Ci ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, mam nadzieje, ze wszystko bedzie pyszne;-)

      Usuń
  2. you're so beautiful and the children are the best!!!
    kisses
    VOGUECITA

    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia jak zawsze z klasą i kobieco :)
    gotuj gotuj kochana a później i tak poprosimy o menu :) jestem go bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super set. :-)Co do urodzin wiem co przeżywasz bo mam dokładnie to samo każdego roku.Dzieciaczki masz cudowne!!Buziaki dla nich i dużo zdrówka.Co my Mamy nie zrobimy dla tych Kochanych Pociech. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing look :)



    chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta bluzeczka ...zestaw jak zawsze z klasa i wielkim wyczuciem :))
    A tak urodzinki ważna rzecz .....szykuj i bawcie się dobrze :)))Najlepsze życzenia dla solenizantów :)))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieciaczki są prze cudowne!:),przepiękny trencz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. love it! Beautiful skirt! Come by soon! Mwah!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo wyjątkowo dobrze wygląda połączenie trencz-dłuższa spodnica-baleriny :0 niesamowite to chyba te kolory, nie ma efektu zmiejszenia:D


    zapraszam do mnie na nieco mocniejsz ebarwy: pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje dzieciaczki są takie słodziutkie :)))ja moim córeczkom też robię zawsze razem urodziny bo niecały miesiąc różnicy jest między nimi :)) czekam z niecierpliwością na menu- może coś podpatrzę i sama zrobię:))
    A Ty wyglądasz świetnie- jak zawsze :)))) baletki idealnie pasują do spódnicy i są wygodne ;))) płaszczyk jest cudowny!!!
    p.s. życzę udanej imprezki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dzieciaczki dokładnie tydz ;-)
      dziekuje bardzo....menu podam na pewno..mam nadzieję, ze ładne zdjecia zrobie niczym jedzonko zniknie;-)

      Usuń
  12. hi thanks for your comment on my blog i followed you on gfc i hope you follow me back : )

    http://elcoffre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz! Twoje dzieci również :) az miło patrzy się na takie zdjęcia :)
    obserwuję i pozdrawiam!
    aa no i dziękuję za komentarz oraz zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. elegancka i sliczna jak zawsze :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No to czekam na sprawodzanie co przygotowalas na to przyjecie, bo rozbudzilas moja ciekawosc. Piekna bluzka i spodnica szczegolnie, ze ma juz swoja dusze :) skoro babcia w niej chodzila.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  17. A very classy look! Love the jacket

    xo Rachel

    www.glamhampton.com

    OdpowiedzUsuń
  18. What a perfect outfit.. everything about this outfit screams Classy !!
    Love the pics.. your children are so adorable!!!


    Love
    Mehak
    www.thedoublemlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz ale twoja ekipa przebija ciebie :-) słodziaki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. nic do siebie nie pasuje w twoim stroju!! brak powiązań!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się wszystko oprócz spódnicy :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie nowy post zapraszam
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/2012/09/tecza.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. you look lovely!
    http://lalipops.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś piękną kobietą i masz bardzo dobry gust! A dzieciaczki prze słodkie!!! :):):) ślicznie je ubierasz.
    Obserwuję oczywiście, chcę być na bieżąco :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!