czwartek, 20 września 2012

Animal print skirt

Cześć dziewczyny!
Jak się macie w ten jesienny dzień( czy tylko u mnie tak brzydko?). Ja już tęsknię za latem.
Stylizacja jeszcze ze słonecznej niedzieli...rodzinny obiadek u mamusi;-)
Żeby nie było zbyt poważnie, brąz i granat przełamałam żółtymi dodatkami. Ukochane szpileczki i ulubiona spódnica.

Patrząc na to co się dzieje za oknem powinnam zacząć szukać kaloszy...czy ktoś widział takie żółciutkie w białe kropeczki????? Tak żeby słońce było nawet w deszczowy dzień!
Pozdrawiam
Ewa










spódnica- Grace Elements
kardigan i top- NY&Comp
buty- Marc Fisher
kopertówka- Express
okulary-Nine West
biżuteria- prezent
pasek- Forever 21

62 komentarze:

  1. I love it! Also like the color combo.

    xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna spódnica, uwielbiam ten motyw..:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny strój:)
    jedynie zmieniłabym kolor torebki, jest odważny i trochę odwraca uwagę od reszty ;)
    Poza tym pięknie i bardzo zgrabna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie! :-)

    www.wieszaknawybiegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie !!!

    spódnica jest przepiękna !!!

    super dobrałaś te wszystkie kolorowe dodatki !


    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning outfit, i love your skirt
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz:):)

    u mnie niestety pada....

    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jeśli masz ochotę:)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love that leopard skirt, looks amazing with the yellow shoes x

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, kolorowy, kobiecy zestaw:) śliczna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kardi i spodnica....moje ulubione kolory, boskie sa ;-) A ja myslalam ze szukasz tych kaloszy dla K. ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) ona ma żółciutkie w kwaituszki;-) wiem wiem powinnam mieć czarne HUNTERY, ale mam ochote na takie zabawne buciki;-)

      Usuń
    2. No co Ty ;-) Huntery moim zdaniem sa okropne - tutaj kobiety i dziewczyny chodzą w nich na spacer z psami w pola i na farmę :-), ja mam ochotę na typ eleganckich botek - kaloszy ale wciąż nie mogę sie przekonać, obawiam się że przy naszej pogodzie będę musiała. Jeśli znajdę żółciótkie podam linka ;-)

      Usuń
    3. http://www.target.com/p/womens-novel-dot-rain-boots-yellow-white/-/A-11908617#?lnk=sc_qi_detaillink

      Usuń
    4. aaaaaaaaaaaa!!DZIEKI KOCHANA! wlasnie kiedys widzialam w Targecie i nie mieli mojego rozmiaru i tak na nie zachorowalam!
      super...pisalam juz ze uwielbiam moje czytelniczki;-)

      Usuń
  11. love the skirt :)





    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie pogoda jest straszna ! Ciagle pada!
    Zestaw bardzo fajny ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    byłabym wdzięczna gdybyś mi pomogła zgarnąć shinybox ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty jak zawsze pięknie wyglądasz Ewko :) jak Wasz remoncik idzie? :)
    u mnie słonecznie. tylko wczoraj padało więc nie martw się u Ciebie też wyjdzie słonko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Owco;-)
      juz mieszkamy...czekamy na meble..kanapa 4 TYG! nie wierze;-)
      Mały detalik do kuchni i pokaże troszke moich "dizajnerskich" popisów;-)

      Usuń
  14. of course i like to follow each other :)

    im waiting you in my blog :)

    kisses!!

    http://baulderaquel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ Ty jesteś szczuplutka i zgrabna! :-)) Kalosze? Dla mnie od razu 3 pary! U mnie od wczoraj leje niemiłosiernie! :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna stylizacja:) obserwuję oraz zapraszam do siebie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciao!Thank you for your comment! With pleasure I follow you,I wait for you :) Lovely skirt and shoes!Kiss,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam czarne w kropy :) pogoda straszna, zwłaszcza, że jeszcze wczoraj smazyłam się w Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super kolory :) ktoś mi powiedział ze żółty nie pasuje do brazu - co za bzdura - BTW o co chodziło ci z "zdjencia" szukałam w poście czy zrobiłam błąd ale nie mogłam znaleźć?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe buhaha aja juz myślałam ze takiego byka walnęłam - dziękuję kochana :)

      Usuń
  20. Amazing skirt, dear! Pretty look!!! And very cute blog!
    I`m your follower now.
    And I`ll be SOO happy, if you follow my blog:-)

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow love the yellow details! you look great)

    of course we can follow each other, I added you on GFC.

    xx
    Tali
    www.Fetishists-Notes.com

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW, that skirt is amazing. You look drop dead gorgeous!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you to follow me but you're not among my followers,could you try again? Kiss,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie, można powiedzieć, że trochę drapieżnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey gorgeous! Sure we can follow each other! I just started! Waiting for you!

    xx

    eve

    OdpowiedzUsuń
  26. love your skirt!! and the pop of yellow looks fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  27. nice blog,maybe we can follow each other when you like?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, you look simply gorgeous! Thank you for visited my blog, I really appreciate that!!!! I'm one of your new followers now) follow back)


    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy print! :)) Świetnie ożywiłaś tą stylizacje ! Z tych zdjęć bije ciepło, każdy chyba już zaczął tęsknić za latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi, Love your blog, thanks for your visit! I follow you, follow me please!!
    Xoxo
    VOGUECITA

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for visiting my blog:)
    Of-course lets follow each other and already joined you on GFC.
    Love that you matched the shoes and necklace. You styled a very beautiful outfit!
    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne buty i torebka! *.*
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. love this skirt and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. aaaaaaaaaaaa!!DZIEKI KOCHANA! wlasnie kiedys widzialam w Targecie i nie mieli mojego rozmiaru i tak na nie zachorowalam!
    super...pisalam juz ze uwielbiam moje czytelniczki;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Loving the leopard print and yellow combination! You just gave me some fabulous inspiration :)

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ładnie .. u mnie od wczoraj deszcz : <

    OdpowiedzUsuń
  37. Love your skirt¡ Check my blog and we could follow each other if you want, Kisses sweetie
    http://lilbourne.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz Kochana! Poza tym świetne połączenie kolorystyczne.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz! szpilki cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam motywy zwierzęce <3
    świetny zestaw:)
    jasne, że obserwujemy:)
    już dodałam,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. really like your look!! the leopard skirt and yellow heels go amazing together!! would you like to follow each other on GFC, bloglovin and maybe facebook?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. moje ulubine polaczenie kolorow...braz i niebieski:)do tego ta zolta bizueria nadaje fajnego smaczku:)))super kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely outfit!

    r u on twitter? find me here! :)

    https://twitter.com/7wondersblog

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna spódnica i rewelacyjne kolory zestawu :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow!!! Boska spódnica, a te żółte dodatki genialnie tu pasują!!!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!