czwartek, 30 sierpnia 2012

Summer outfits

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj kilka zaległych zdjęć.
Moje proste, codzienne stylizacje i małe wspomnienie plażowania!
Miłego oglądania. 
Pozdrawiam Ewa.








ja
tunika- Michael Kors
spódnica- NY&Comp
sandałki- Nine West
biżuteria- Forever 21

córcia
tunika- Carters
spodnie- Calvin Klein
japonki- Calypso St. Barth for Target

synek
koszulka i japonki- Old Navy
spodenki- Calvin Klein



ręcznik i mój strój kąpielowy- Ralph Lauren
córci strój-  penelope mack- Nordstrom  Rack / okulary- H&M
synek- Carters 




zróbmy maseczkę błotną;-)

.

top- TJ Maxx
spodenki- Gap
japonki- Nine West





spódnica- H&M
top- NY&Comp
Sandałki- Forever 21





żakiet- H&M
top, jeansy, biżuteria- NY&Comp
buty- TJ Maxx
torebka- Calvin Klein

61 komentarzy:

  1. Bardzo fajne maluszki :0
    Stroje również ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie stylizacje na plus ;) a dzieci cudne♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful pictures. so cute. love them.
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    *dogeared heart necklace*

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje śliczne dzieci : )
    Mam prośbę próbuję nawiązać współpracę ze sklepem internetowym, więc mam do Ciebie ogromną prośbę, klikniesz na baner po prawej stronie do sklepu VINTAGESHOP. ? Z góry dziękuje : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post.
    A.

    dramaticmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne stylizacje!!!!zarówno mamusi jak i dzieciaczków! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. buty z pierwszego zestawu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne stylizacje i słodkie dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Co do stylizacji - to pierwszy, zielony - podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż miło popatrzeć na takie uśmiechnięte buzie :)
    żakiet H&M na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne stylizacje :D
    słodkie masz te dzieciaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Great! Love your CK bag!!! Sweet kids!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i ta druga bluzka!
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cute photos and gorgeous dress!

    Georgi at 7wonders xx

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podoba mi się pierwszy look !!!

    piękna tuniczka !
    fajnie Ci w takim biało-zielonym stroju :)



    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion




    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne zestawy:) śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie wyglądacie:) wspaniałe dzieciaczki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely photos :)

    http://www.stylishtimes.net/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia, cudowne chwile uchwycone w odpowiednim czasie to wspaniała pamiątka :)))Masz urocze dzieci, a córcia to modeleczka mała :)pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta pierwsza tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczna ta pierwsza zielona tuniczka korsa:)))
    fajne te twoje dzieciaczki...slicznosci male:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie masz słodziaśne dzieciaczki!!! świetne stylizacje!! Moje serce podbiła marynarka pudrowa :))

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że wakacje sie udały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne stylizacje! ;) Żakiet świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie stylizacje idealne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. love the green dress :)





    chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodziutkie dzieciaczki, cudowne stylizacje ;D Obserwuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna stylizacja, a dzieci przesłodkie ;)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne letnie stylizacje:) Najbardziej chyba podobasz mi sie w tej pudrowej marynarce , masz też na tych fotkach przepiękny uśmiech! Buty na tych fotkach też są cudne!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się ten pudrowy żakiet i biało-niebieski top! A dziewczynka ma prześliczny strój kąpielowy ;-)

    OdpowiedzUsuń

  31. Ach, wakacje... sympatyczne fotki:)
    Genialna ta zielona sukienka na pierwszej fot. i potem ten t-shirt oversize w granatowe wielkie pasy!!!
    obserwujemy?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. niesamowicie wyglądasz

    zapraszam do mnie

    http://tags-heels-bags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your babies! And that b&w skirt :D

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia, ślicznie wyglądałaś i ty i twoje dzieciaczki..:)
    najbardziej podobał mi się twój drugi zestaw..:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne outfity :) i słodziutkie dzieciaczki :3



    http://gosia-goosiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie, modnie i z klasą :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the green tunic, so pretty!
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zestawienia, piekne kolory i słodkie maluchy!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy i zapraszam:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdjęcia, super zestawy!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie sliszne dezieciaki <3
    super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie!
    Jakie Ty masz nooogi, do samego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ekstra zestawy . Najlepszy żakiet *.* . :D

    OdpowiedzUsuń
  43. interesujące zdjęcia,jesteś fotogieniczna ,a Twoje maleństwa są słodziutkie.

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  44. Przypominasz mi aktorkę,mamjej imię na końcu języka-zapomniałam-zawsze tak u mnie jest[w bądż razie jest śliczna.

    +obserwuje-pisałam?(naprawdę mam coś z pamięcią)

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniałe zestawy ;d wszyscy wyglądacie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O ale słodkie zestawy ! ;** ♥

    paaulinkaaaa.blogspot.com zapraszam do siebie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. slodkieee

    paaulinkaaaa.blogspot.com ;**

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo pozytywnie :)
    Informuję cię kochana,ponieważ obserwujemy swoje blogi na wzajem że:
    Usterki na moim blogu nie mogłam naprawić. Dlatego założyłam nowego bloga, czyli taką kontynuację tamtego. Mam nadzieję, że nadal chcesz zaobserwować i być na bieżąco.
    A oto link do tego bloga :)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco i liczę na zrozumienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Piekne stylizacje! szczegolnie ta z zielona tunika wpadla mi w oko cudo:) Ps bylam ostatnio w NY&Comp i wyhaczylam sliczny trench. Byl tez blady rozowy pomyslalam to tobie, ze pieknie bys wygladala :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo!
      Przejrzalam ich kolekacje jak zwykle wszystko bym wziela;-0 Uwielbiam ten sklep!!!!!!!!!!!!!!
      Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  50. Jakie uśmiechnięte urwisy! Piękne buty w ostatniej stylizacji.

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie - nowa notka, nowy szablon :-)

    www.wieszaknawybiegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Very inspirational. Lovely post and unique style. Kids are sooo sweet. Maybe follow each other?
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  52. jakie słodkie dzieci ;)
    i genialna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej! Nominowałam Cię do Nagrody Dla Wszechstronnego Blogera (Versatile Blogger Award). pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne stylizacje, szczególnie 1 z zielono-białą śliczną tuniką (córeczka również oryginalnie i ładnie :) )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!