czwartek, 2 sierpnia 2012

Something new

Paczuszka doszła bezpieczna i cała...pachnąca Ameryką;-)
Wszystko dokładnie takie jak oczekiwałam, cudowne....
JESTEM BARDZO ZADOWOLONA;-)
Już nie mogę się doczekać jak to wszystko założę, jedynie zieloną sukieneczkę trzeba przerobić  ( nie mieli mniejszego rozmiaru, a nie mogłam sobie jej odmówić;-)- będzie idealna na jesień.
Idę się napawać moim nowymi zdobyczami;-)
Buziaki PA





biżuteria Forever 21 i NY&Comp


torebeczki ALDO




NY and Comp




NY&Comp


Forever 21


Forever 21

Jennifer Lopez 


Nine West


ALDO
A to moje cuda kosmetyczne ...

Cocoa butter uwielbiam. Polecam zwł kobietom w ciąży, super nawilża, ja dzięki temu balsamowi nie mam żadnych pociążowych rozstępów, no ale stosowałam go w takich ilościach, ze mój mąż pytał czy ja go jem;-)

Zmywacz Sally Hansen, delikatny na moje biedne paznokcie,  pachnie całkiem przyjemnie. Lakiery tej firmy bardzo sobie chwalę, kolor utrzymuje się dość długo.

All about eyes Clinique- niezastąpiony, podobnie jak żółty lotion, kilka kolorowych gratisów na osłodę;-)
Żel do demakijażu - Estee Lauder, delikatny, kremowy... pięknie pachnie 



MOJA PIERWSZA ZDOBYCZ Z SH ZA ......2 ZŁ;-),co prawda szukałam jeansowej koszuli, ale kurteczka w stanie idealnym, leży jakby była szyta na miarę;-)





50 komentarzy:

  1. o jaaa ale Ci zazdorszcze, bizuteria, torebki, sukienki cudo...hehe ha tez mowie, że paczka pachnie Ameryka, taki specyficzny zapach :), uwielbiam go :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) taki specyficzny zapach pamiętam z dzieciństwa, jak mojej babci brat przysyłał paczki. UWIELBIAM;-)

      Usuń
    2. Oj tak. Też uwielbiałam ten zapach.

      Usuń
  2. Te torebeczki są genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, ale śliczna biżuteria ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. the peter pam collar is amazing and I lobe the dresses specially the mint one

    xoxo
    www.jemenfousss.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  5. ile rzeczy ;)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tego.
    śliczne ciuchy i dodatki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne rzeczy! Ile tego wszystkiego ;) Cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no popatrz ta Twoja zdobycz za 2 zl jest swietna jednak mozna znalesc perelke w tym calym zamieszaniu.
    Paczka no marzenie pewnie juz stalas sie obiektem zadrosci przez inne blogerki sama zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) chyba każdej zawsze mało, mi także;-)

      Usuń
  9. same cudowności:)
    piękne te buciczki NINE WEST:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale genialne rzeczy:)

    pozdrawiam:)
    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zakupy:) uwielbiam takie wpisy- teraz czekam na stylizacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow !!!

    ale cudeńka !!!

    zazdroszczę - sama bym chciała taką paczkę dostać :))

    najbardziej podoba mi się biżuteria

    i buciki z wężowej skóry...


    pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki dziewczyny ubrania w USA dużo tańsze, mam jeszcze kilka nowości, ale mąż czasem tu zagląda...jeszcze by się rozchorował;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja też nie mogę się doczekać stylizacji;-)
    córeczce najbardziej spodobały się cuda z Victorii Secret;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow świetne te ciuchy *_*!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. no no fajne te Twoje drobiazgi:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  17. No niedziwne... Gdybym zrobiła takie zakupy, tez bym była zadowolona ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Wlasnie mialam sie pytacz czy tez mieszkasz w USA, bo duzo rzeczy masz Amerykanskich firm ;)a teraz juz wiem skad pochodza.Fajne ciuszki, dawno nie bylam w tych sklepach, chyba sie przejde ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łooooł pozazdroscic! :) ile nowosci !

    OdpowiedzUsuń
  20. Biżuteria piękna ciuszki ekstra i kosmetyki bomba ach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale zazdroszcze tej pieknej bizuterii! masz bardzo dobry gust, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudowności :D też bym się cieszyła taka paczuchą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You bought so many cool things :)

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG!!! To dopiero zakupy!!! jejku ale świetna biuteria!!!! wowo zazdroszczę!! poprostu zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, świetne zakupy! Zakochałam się w Twojej zielonej sukience z Forever 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ajajjajaja, jak wiele różności! ;* Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super paczka, niech się dobrze noszą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. udane zakupy :D
    dziękuję za odwiedziny, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love that long mint dress :D

    Maybe we could follow each other? :D
    I already follow you! (name: "fille" - you should find me on the last page, because I haven't got a profile picture)

    My fashion blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the green dress and the snake shoes!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zakupki... naprawde.. :)) bizuteria sliczna.. torebeczka tamta w cytrusy genialna... bluzki bardzo ladne.. i te sukienki!!! MEGA zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę tych wszystkich nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  33. fantastyczne nowości, nie mogę doczekać się Ciebie w tych ciuchach:D.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. you look sooo gorgeous!! absolutely love this look :)

    http://prattercat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy :) Najbardziej spodobała mi się ta "owocowa torebka"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!