poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Pink shorts

Witajcie kobietki ! 
Jak po weekendzie? U mnie ok poza tym, że ominęło mnie spotkanie bloggerek z Podkarpacia, choć w sumie formalnie nie kwalifikuje się jeszcze . Ale za kilka dni już TAK! Na następnym podpisuje listę obecności!
W piątek WIELKA PRZEPROWADZKA ( która to już;-)??
Patrząc na to co się dzieje za oknem aż trudno uwierzyć, że 2 dni temu miałam na sobie taki zestaw!
Po raz kolejny marynarka MOSQUITO- jest świetnie skrojona i ma cudowny materiał.
Miłego tygodnia kochane!
E










żakiet- Mosquito
spodenki- NY&Comp
top i biżuteria- Forever 21
buty- Marc Fisher

87 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewka ty farciaro...jakie Ty masz zgrabne nogi..no no:)))
    przesliczne szpilki i koszula:)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu pięknie i tak kolorowo:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, najbardziej podoba mi sie bluzka i szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo - tak jak lubię ! Super .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny outfit. Masz świetne buty, widziałam podobne tylko na koturnie i wyglądają przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie wygladasz :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  8. You look gorgeous,love your top
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. love the colours of this outfit :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spodenki mają nieziemski kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te spodenki są odjazdowe, uwielbiam róż :)

    U mnie nowy wpis a w nim....w końcu moje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty ! ! ! Zapraszam na mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look great! Love the pink shorts and your shoes are cute!

    *hugs*
    -Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna całość .;D
    Nowy Bloga zaobserwujesz ?
    odwdzięczę się tym samym .
    Bardzo mi zależy
    z góry dziękuję
    http://you-are-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie, a buty piękne :)ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. buciki i torebka super;)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-reenepl-do-wygrania-dowolna.html

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz :)
    super połączyłaś kolorki ;D

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny żakiet ;3



    http://gosia-goosiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestawik :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja ;)

    zapraszam do siebie mystylerooksanna.blogspot.com

    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i obserwuje (mogę liczyć na to samo???)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Loving this look both ways...with and without the blazer! :)

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula i kopertówka jest naprawdę śliczna!

    Obserwuję i liczę na rewanż . :D

    Moja przyjaciółka była w sobotę na spotkaniu bloggerek . :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jasne, ja już obserwuję :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja!!! ;)

    Oczywiście, już dodałam ;;) Czekam na Ciebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. spodenki fajne ale nie tak bardzo jak twoje nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne szpilki i koszula. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuje za tak miły komentarz ;*
    a po za tym ślicznie buciki :)
    Jasne, bardzo chętnie obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the colour combinations! I am following you now, thanks for stopping by my blog:)
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne buciki - kolor idealny :) nogi masz bardzo długie :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :) Ciekawie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. czy to już przeprowadzka do Waszego nowego domku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK TAK...
      trochę jeszcze brakuje do idealnego wykonczenia ale co tam;-)
      tylko na internet bede musiala pewnie czekać;-((

      Usuń
  33. super zestawik, połączenie kolorów :) cudny fason butów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja już teraz czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne buty! Szczególnie fajnie wyglądają na takich świetnych nogach. :)
    Oczywiście, możemy obserwować. ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. szorty są świetne! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=gg-TE-HgZVY

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty i bluzeczka cudo! To tak zimno juz u ciebie? u mnie jeszcze lato pewnie zagosci przez nastepne 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w USA zawsze słońce! do indyka pewnie bedzie ładnie

      Usuń
  38. świetna stylizacja! Wszystko tak mi się podoba że nie potrafię wybrać jednej najfajniejszej rzeczy to chyba dobrze).. :)
    Śliczne zdjęcia, zapraszam takż do mnie,
    może obserwujemy?
    całuski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wooooow !jakie nogi ! śliczna z Ciebie dziewczyna !

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz ! :)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie martw się spotkaniem. napewno jeszcze nie raz się spotkacie <3. super wyglądasz. bardzo podoba mi się ten styl! obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny look !!

    taki kolorowy i letni !!!

    cudne szpileczki !

    pozdrawiam serdecznie

    MArcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne spodenki i zarąbiste buty:)!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super spodenki i cudna ta bluzeczka w groszki. ;) chetnie bym taką przygarnęła.
    Obserwuję ;)

    onlyonestep-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. zakochałam się w kolorach tej stylizacji ♥
    neonowy róż i cytryna ... nie pomyślałabym wcześniej żeby je połączyć razem.

    obesrwuję ;* jeśli chcesz, możesz dodać się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna bluzka w groszki:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne spodenki ; D
    obserwuje i licze na to samo ; d

    OdpowiedzUsuń
  48. DZIĘKUJE BARDZO ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE!
    THANK YOU SO MUCH FOR ALL YOUR COMMENTS!
    XOXO E

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się połączenie różu z żółtym! Dobrze, że się uśmiechasz do zdjęć - uśmiech to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawsze uśmiecham, mąż fotografem więc to silniejsze ode mnie;-)

      Usuń
  50. ładne buty :)

    Dziękuję za wizytę :* I zapraszam częściej (nowy post)
    Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. you look lovely, those shoes are fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  52. i love the colorful accessories!

    -Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. wow jaka torebka :O skąd ją masz? :) jakbyś się jej chciała pozbyć to ja jestem chętna ;)
    a jeśli masz ochote to zapraszam Cie do mnie na rozdanie :)
    http://stylejdi.blogspot.com/2012/08/rozdanie_28.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebeczka Express!Dziękuje jak będę planować wyprzedaż szafy to dam znać
      Pozdrawiam E

      Usuń
  54. Jak Ty to robisz że zawsze wygladasz tak cudownie!!!! jejku ten zestaw jest BOSKI!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowne kropeczki, uwielbiam <3 pozdrawiam i obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny outfit i bardzo ciekawe połączenie kolorów :) a top jest fantastyczny *___*

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystko mi się podoba, tylko nie buty ;P
    Może były by ładniejsze z okrągłymi czubkami albo w innym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bnardzo za sugestie..ja bardzo lubię takie "dziobate czuby";-) wydaja mi sie bardzo kobiece.
      Pozdrawiam E

      Usuń
  58. Pięknie tak wakacyjnie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  59. świetnie wyglądasz! zakochałam się w tej bluzce !

    dołączam do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz fantastycznie! Piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  61. This is a cute look! I love the polka dots with a pop of color. Thanks for your comment on my blog. Yes, let's follow eachother :-)

    http://lifeasart215.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ηі, all is gоіng ρeгfectlу heгe and
    ofсourse eνery onе iѕ sharіng factѕ, that's truly excellent, keep up writing.

    Also visit my weblog :: Engagement Rings

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  64. Kenmore microwave operates as a good option if you want to gas or green
    energy cooktop because of heat in addition to heating food stuff.
    Data are probably your choice therfore the partnership likely will prefer whatever
    you decide and bring this about definitely is custom.

    Much better a fine-looking documents brand label slapped around
    soda. Surely, so have plenty of new males together with mother and
    father and also eating his very own great way by simply auto mechanic minor self in addition , meal not to
    mention, inevitably, stroking i would say the cuboid bone if you would
    like offer each one concluding whiff most typically associated with tastes.


    Feel free to visit my webpage; four slice toasters (http://toasterovenpicks.Com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!