poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Pajama pants

Witajcie dziewczyny!
Jak po weekendzie? Mam nadzieje, że dobrze się bawiłyście.

Mój bardzo udany. Fajnie było zobaczyć po dobrych  kilku latach rodzinkę, przy tak miłej okazji jak wesele.
Dziś miała być właśnie weselna stylizacja , ale aparacik zawiódł i zdjęcia u brata...to może do sylwestra odbiorę ;-)
Ale mam dużo zaległych zdjęć, także na  livewithstyle nie będzie postoju;-)
Do  "piżamowych"  spodni jakoś nie byłam przekonana, ale jak to mówią cena czyni cuda i skusiłam się na takie cudeńka za 10$. Mogły być o rozmiar mniejsze, ale te też są ok.
Nigdy nie mogłam zrozumieć jak kobiety wychodzą z domu w piżamach i  proszę można ;-)
Wiecie co chyba jeszcze je kiedyś założę;-)
Piżama i klapki... nie da się wygodniej;-)
Pozdrawiam
Ewa













żakiet- Gap
spodnie i top- NY&Comp
klapki- Sears
naszyjnik-JCP
okulary- Guess

74 komentarze:

  1. I love your pants! Looks good on you.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. takie świetne spodnie i jednocześnie tak wygodne, przyjemne z pożytecznym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Tobie we wszystkim slicznie - jestes mega zgrabna laska i do tego bardzo ladna:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful styling, you look very pretty!

    HippieChicPao

    OdpowiedzUsuń
  5. The pants look really good on you!! Love the necklace!!

    love
    Mehak
    www.thedoublemlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie je polaczylas.Pidzamowe spodnie, to cos czego nie ma w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice way to express your concepts.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne spodnie ;) Nie miałam jeszcze takich ale na pewno się skusze bo bardzo ładnie na Tb leżą :)

    U mnie recenzja mydełek Alep ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie myslimy kochana ja tez sie na swoje skusilam, bo byly na przecenie tak to bym nie kupila a teraz je uwielbiam. Piekne kolory i ciekawy fason u ciebie widze. Jak zawsze swietna i elegancka stylizacja :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Your pants are so nice, I love Paisley print!! And like you said, I think we should definitely follow each other :) !!
    http://jessynyiri.blogspot.com

    P.S. I'm starting and I'm following yours via GFC
    (I hope you'll follow back)

    Have a great day:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw - rzeczywiście troche te spodnie pidżamowate ale Ty je tak sprytnie połączyłaś że wyglądają super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) takie śmiszne porteczki...za to materiał bardzo dobrej jakości

      Usuń
  12. Świetna całość, ale takie "piżamowe" spodnie po prostu wymiatają :) i ten naszyjnik.....brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo i najmodniejszy wzór tego lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje spodnie mi sie spodobaly :) nie chce mi sie osdtatnio chodzic w dzinsach a takie lekkie spodnie wygladają ciekawie :)

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te spodnie zestawione z żakietem i dodatkami wyglądają bardzo elegancko :)podoba mi się
    pozdrawiam PAULA

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi zawsze podobały się spodnie tego kroju. Racja, mogłyby być o rozmiar mniejsze, ale jak to na wyprzedażach, ciężko trafić za rozmiarem. :) Zakładaj je częściej :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Kochana zachwycasz!!!!!!!!!! Spodnie są genialne.... a cały set rewelacyjny!!! Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój weekend też na duży + spędziłam go ze znajomymi :)
    W ten szykuje mi się wesele, także pewnie będzie równie udany :)

    Świetna stylizacja, spodnie wyglądają bardzo fajnie..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, zyczę udanej zabawy i uważaj na panie które kopią...moja kostka dalej w rozmiarze XXl;-((

      Usuń
  19. hehe prosze i mozna :)) sama jestem na etapie przekonywania sie do nich :D a i wesela uwielbiam, polskie oczywiscie :D
    Kisses from United Kingdom Of Fashion ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądają te ubrania. Spodnie są naprawdę rewelacyjnie i idealnie pasują do tego żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz, bardzo fajne spodnie. obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post, honey!!! Adore your pants!!!

    Lots of Love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  23. Love them, perfect for summertime remaining elegant :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Śliczny naszyjnik ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. spodnie rewelacja :) i super żakiet. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for your comment on my blog! I have followed you and would love it if you could follow me too!

    mypinkhotpants.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Marynarka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podobają mi się Twoje spodnie,
    sama nie mam takich w szafie,
    choć już kilka razy przymierzałam się do kupna,,,..


    wyglądasz pięknie


    pozdrawiam serdecznie

    MArcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely pants!!!!!!!!!! Of course I'd love to follow each other, i started now and i wait you back!! kiss http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie świetne! Chyba nie ma na lato nic lepszego zwiewne i wygodne;)
    + dziękuję za miły komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie każdy wygląda tak dobrze w tych spodniach ;)Ale Tobie pasują ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. takie spodnie podobają mi się u innych kobiet :) fajnie wyglądasz

    zapraszam do mnie jak znajdziesz chwilę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja!!! cudowny naszyjnik!!! Czekam na fotki z wesela :))

    OdpowiedzUsuń
  34. cool look,
    love the trousers!!

    xofemke.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. dzięki,kochana, ja już cię obserwuję;p zapraszam do mnie i fajnyy strój, interesujące te spodnie:):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Te spodnie są cudowne razem z marynarką i tym prześlicznym naszyjnikiem komponują się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. dzieki za komentarz:) Ja cie juz obserwuje :*
    swietna stylizacja, fajnie wygloadasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję dziewczyny..jutro wprosiłam się na obiad do brata...mam plan może będą zdjęcia;-)
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for your comment on my blog, I'm following you now, please follow back! :)

    http://www.le-young.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bym nie założyła takich spodni ..:p
    ale każdy ma inny gust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie mow nigdy
      spodnie lubie coraz bardziej...material jest cudowny
      dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  41. świetne spodnie :)
    dziękuję za komentarz i jasne że obserwujemy !! :)
    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie to wygląda. Stonowane kolory przełamane spodniami;) Bardzo mi się podoba. ! Oczywiście, że obserwujemy ;> Pozdrawiam, Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  43. pants and blazer are great together :)

    OdpowiedzUsuń
  44. great photos! love the pants!

    www.northernstyle.blog.com

    OdpowiedzUsuń
  45. I adore this look!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam takie kompozycje:))
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  47. Thank you for your comment on my blog! Following back!

    mypinkhotpants.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. zawsze miałam dystans do takich spodni, ale tu mi się tak podoba ze chyba je polubie! ;P

    OdpowiedzUsuń

  49. Thank you so much for your lovely comment!

    HAPPY DAY!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygladasz fantastycznie:)Oczywiscie ze obserwujemy!:)
    Ja juz dodałam:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. beautiful outfit!love pants!!i'm new follower your blog!!if you like mine,do the same!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  52. of course we can follow eachother! :)i'm following you on gfc now, please visit me and see if you want to follow? :) thanks! btw i love your paisley pants!

    www.dailydisguise.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię tego rodzaju spodnie, i szczególną uwagę zwraca też naszyjnik!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cool look! I love your shoes, pants and necklace! I follow you via gfc/606, I will be happy if you follow back.
    xx chris

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam pizamowy trend, tez ostanio taki zestawik stworzylam :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjne spodnie.Podoba mi się zwłaszcza połączenie ich kolorowego drukowane printu z białą górą.Po prostu pięknie ;-).
    ps.Dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!