piątek, 24 sierpnia 2012

Ciastka, ciasteczka

Cześć dziewczyny!
Dziś zapowiedziane smakołyki.

Uwielbiam, jak większość moich wypieków robię hurtowo i zamrażam...Nie tracą nic ze swojego smaku, a gdy przychodza niezapowiedziani goście po ok 5 min  jestem przygotowana;-)
Na dobranoc obowiązkowo z zimniutkim (koniecznie 2%) mlekiem;-)

Polecam!


chocolate chip cookies


Ciasteczka z kawałkami czekolady- czyli amerykańskie, boskie chocolate chip cookies

1 kostka masła o temp pokojowej
1/2 szkl brązowego cukru
1/2 szkl białego cukru
2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
2 jajka o temp pokojowej
2 szkl mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka soli
1 szkl orzechów włoskich -posiekanych
1 1/2 szkl drobno pokruszonej czekolady

Rozgrzać piekarnik do 180st
Masło utrzeć z cukrem do otrzymania kremowej konsystencji. Dodać wanilię oraz po jednym jajku. 
Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i solą dodać do masy.
Delikatnie połączyć z czekoladą i orzechami. Wykładać na formę za pomocą dwóch łyżeczek lub łyżki do lodów. Piec dokładnie 15 min. Ciasteczka mogą się wydawać niedopieczone! Zostawić na ciepłej formie ok 2-3 min.

ciasteczka z masłem orzechowym

Ciasteczka z masłem orzechowym i kawałkami czekolady

1 kostka masła o temp pokojowej
1 szkl brązowego cukru
1/2 szkl białego cukru
2 jajka o temp pokojowej
2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
1 szkl dobrego, kremowego masła orzechowego
2 1/2 szkl mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka soli
1 1/2 szkl pokruszonej czekolady

Piekarnik rozgrzać do 180 st.
Masło z cukrem  utrzeć na kremową masę. Dodawać po jednym jajku, wanilie oraz masło orzechowe.
Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia oraz solą dodać do masła.
Połączyć z kawałkami czekolady.
Masę wyłożyć za pomocą 2 łyżeczek lub łyżki do lodów. Piec dokładnie 17 min- ciastka mogą się wydawać niedopieczone. Zostawić na ciepłej formie ok 3 min.


kruche ciasteczka z M&M-sami

Kruche ciasteczka z M&M-sami

1 kostka masła o temp pokojowej
1/2 szkl białego cukru
1 szkl brązowego cukru
2 jajka o temp pokojowej
2 1/2 szkl mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka soli
1 1/2 szkl cukierków M&M( lub podobnych ja użyłam biedronkowych) 

Piekarnik rozgrzać do 178 st.
Masło utrzeć z cukrem na kremową masę, dodawać po jednym jajku.
Mąkę wymieszać z proszkiem dopieczenia i solą. Dodać do masy.
Delikatnie połączyć z 3/4 szkl cukierków M&M.
Ciasteczka formować za pomocą dwóch łyżeczek  lub łyżki do lodów. Na wierzchu delikatnie położyć resztę M&M-sów.
Piec 9-11 min. Zostawić na ciepłej formie ok 2 min.

babeczki z borówką gotowe do zamrożenia;-)
Muffinki z borówką amerykańska przepis tutaj, a zamiast malin         oczywiście borówka.

SMACZNEGO ŁASUCHY;-)







56 komentarzy:

  1. Ciasteczka wyglądają smakowicie, chyba takie zrobie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm. słodkości ^^

    Chciałabym Cię prosić abyś kliknęła na 2 banery na moim blogu: vinitageshop.pl i odkrywka.com
    Z góry dziękuje i przepraszam za Spam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie te z mmsami wygladaja:)))dobry pomysl z tym mrozeniem...szybki sposob na niespodziewane wizyty:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te babeczki z borówką super! Ale te z m&ms'ami naprawde oryginalne ;D Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na prawdę smacznie, podkradne te przepisy i na pewno je zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmmm....:)Smaczniusio wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają cudownie :) Muszę wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż sobie zapisze te przepisy i w wolnej chwili zrobie swojej rodzince takie pyszności ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm pychotka :D

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, ale smakołyki ! *.*
    wszystkie wyglądają tak samo pysznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają mega smakowicie, ja niestety nie mam wiekszego talentu do pieczenia :(

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jak pisze w przepisie na tort ze ciasto podzielic na 3 takie same formy to wychodza mi 3 idealne zakalce;-)
      dlatego u mnie kroluja ciaseczka i muffinki;-)
      ale nie poddaje sie..kiedys zawita piekny biszkopt!
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Ja dziś upiekłam muffiny bananowe. Po godzinie, wszystkie poznikały ;)

    Pozdrawiam gorąco
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm babanowe uwielbiam! jak pozjadam te cuda to biore sie za babanowe muffinki

      Usuń
  13. Ja również zawsze używam tylko brązów i bezy ale stwierdziłam, że te cienie od kresek kolorowych się nadają.

    Fajne ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja uwielbiam słodkości!! ciasteczka, babeczki .... pycha!!!

    a na zeberce nie dodaje się stylizacji tylko wysyła na maila marzena(małpa)zeberka.pl, W mailu koniecznie zawrzyj formułę: "Wyrażam zgodę na nieodpłatną publikację moich zdjęć w na stronie internetowej Zeberka.pl"

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak dobrze mieć właściwych znajomych;-) DZIEKUJE!

      Usuń
  15. Ooo jacie , na pewno skorzystam z tych przepisów ;) I oczywiście obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. they look so good!
    love your blog.
    lets follow eachother?
    laura xx
    http://ilikecrayonsxo.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmmmmm! te z M&Msami, pychotka. Aż chętnie bym je teraz zjadła, mimo późnej pory ; >
    No i powiem Ci, że fajny sposób z tym zamrażaniem. Muszę go wypróbować ! ; )
    + może obserwujemy?
    zapraszam do mnie, nowy post, trochę o bluzach i nie tylko ; * ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. ciasteczka z M&Ms wyglądają uroczo :) pyszności :)

    www.classicorcool.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz! Opcja obserwowania już wyświetla się na blogu ;) ja również obserwuję. A ciasteczka wyglądają smakowicie!

    Pozdrawiam.

    http://wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają smakowicie. :D

    + obserwuję i liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pychotki < 3 Aż ślinka cieknie na sam widok. :)

    + obserwuję i liczę na rewanż. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Delicious!! Thnx for visiting my blog, I Follow you :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o widzę, że nie tylko ja uwielbiam piec ;)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko wygląda naprawdę pysznie *_* świetny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeje, straszna jestes - pobudziłaś właśnie moje kubki smakowe tymi zdjęciami. Zjadłabym dosłownie wszytsko z tych zdjeć - kocham ciasteczka, pieguski i muffiny.
    Bardzo ładnie tu u Ciebie na blogu, a stroje które noisz są ciekawie połączone kolorystycznie.
    Zapraszam do mojej Pracowni Porannych Przyjemnosci gdzie już jutro postaram się zrobić mega rozdanie. Jako redaktor portalu o urodzie otrzymuje od firm sporo kosmetyków i nie jestem ich w stanie sama zużyć, dlatego z chęcią oddam je w dobre ręce jakiejś blogerki / blogera :)
    Zapraszam do mnie, mam nadizje, że się zadomowisz w mojej Pracowni :))
    Dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko wygląda mega apetycznie - i muffinki, i ciasteczka. Jest z nimi tylko 1 ale poważny problem - za szybko znikają ;)
    Dodałam Cię już do obserwowanych.
    Jeśli będziesz miała chwilę, zapraszam do mojej Pracowni Porannych Przyjemności.
    Pozdrawiam słonecznie,
    E

    OdpowiedzUsuń
  27. kobieto, jak możesz?! tak mi smaka robić na wieczór - wstydź się! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. This is so cool dear,unique and stylish! I love your posts,check out my new!

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj, dziękuję za miły komentarz:) oczywiście, że obserwuję i zapraszam do mnie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję wszystkim...jutro się zrewanżuję;-)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. O nieee.... a ja jestem na diecie:( a tu takie pyszności... Ale patent z zamrażaniem jest super!:)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. cool!!! i love these photos!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfekcyjna pani domu:) Fantastyczne:) A ja zapraszam na konkurs, do wygrania ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno skorzystam z przepisów. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam gotować i aż mnie kusi by spróbować zrobić takie ciasteczka, niestety gotowanie i pieczenie to zupełnie coś innego,
    i w przeciwieństwie do kuchni, którą moi domownicy uwielbiają, ciasta i ciasteczka nigdy mi nie wychodzą :/ Zatempozostaje mi nacieszyć
    tylko oczy widokiem twoich wypieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz pięknie! Marynarki sa dla Ciebie stworzona podkreslają talię i dodaja szyku całości!
    Zapraszam do mnie na małe inspiracje !

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!