środa, 29 sierpnia 2012

Boyfriend blazer

Hej kobietki!
Jak Wam mija tydzień...u mnie zwariowany.
Dużo się dzieje w związku z przeprowadzka i nawet w połowie nie jestem spakowana... chociaż to mam opanowane do perfekcji;-)
Dzisiejsza (wczorajsza;-) stylizacja bardzo wygodna ...
Zrobiłam trochę kilometrów, kontrola kuchni potem powrót do mamy, moje kocięta do fryzjera...
Wszyscy sąsiedzi wiedzą,  że K i jej braciszek maja nowe fryzury-  moja gadułka;-).

Synek miał pierwsze urodzinki, wiec jeszcze mini przyjęcie- oficjalne niebawem...busy, busy day!
Miłego dnia !






spodnie- JCrew
top- NY&Comp
żakiet- Ralph Lauren
buty- Gap
torebka- Calvin Klein
biżuteria- Forever 21

Inspiracja!


ale mam duży śliniak



54 komentarze:

  1. Fantastyczna marynarka! Hmm a synek to widac, ze srednio zadowolony z obcinania, ale i tak wygladal uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był bardzo grzeczny, aż sie zdziwiłam tylko bardzo przejęty tym co się działo;-)
      a teraz to mały przystojniacha;-)

      Usuń
  2. wygladasz swietnie!
    drugie zdjecie bardzo mi sie podoba:)
    Dodaje do obserwowanych i nie wiem dlaczego dopiero teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam sie w marynarke,cudna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka boska! zazdroszcze :)) Zapraszam do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. you look so nice!
    i love this look.
    your trousers are really lovely too.
    i hope to speak soon.
    laura xx
    http://ilikecrayonsxo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. I love man's blazers!!U look good!!
    paolasophia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice! :)

    New post on my blog, check it!
    http://theannelicious.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. You look gorgeous, love your shoes
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i komentarz. Spodnie można kupić na wyprzedaży w New Yorker.Polecam bo są bardzo wygodne i cena tez jest rewelacyjna. :-)Jeśli chodzi o Twoje stylizacje to są naprawdę zabójcze. :-) A żakiet jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana masz wspaniałą bluzkę <3 pokochałam ją od razu jak ja zobaczyłam :D

    zapraszam na nowy post - coś dla Ciebie ;):****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ..ja tez ja uwielbiam;-)już idę sprawdzic co u Ciebie

      Usuń
  11. jej ale słodziak :3



    http://gosia-goosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. żakiet masz rewelacja\!!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja.
    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale elegancko! Jestem pod wrażeniem, te kolory pasują do Ciebie IDEALNIE!:) Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, elegancki outfit :)
    ale grzeczniutko siedział u fryzjera ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz ;) bardzo mi się podoba marynarka ;) obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So classy! Fabulous recreation from the inspiration!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziutki:) Fajny zestaw:)Jasne że możemy obserwować już klikam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. słodki chłopaczek;) marynarka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze elegancja i piękność:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale urocze dzieciaczki! ;*
    I wspaniała stylizacja! ;)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. beautiful!!!!!!love it!!!!!!!!!!

    xx


    http://toneladasderopaynadakponerme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. dziekuje bardzo dziewczyny
    thank you so much girls

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale dzielny chlopaczek :). Przepiekna marynarka chyba rozgladne sie za taka. Ale ty jestes zajeta kobitka ale nie ma jak przeprowadzac sie do swojego mieszkanka.

    OdpowiedzUsuń
  25. podobają mi się Twoje stylizacje ;) ta jest naprawdę fajna!
    ale masz przystojniaków! ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely blazer. i look like a potato sack in one, you look great in them though.

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana jak najbardziej zapraszam Cie na zakupy do naszych sklepów ;) poczekaj az zobaczysz kolekcję After :) będą fajne sukienki!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny zestaw, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw....a marynarka super :)))
    Cudny przystojniacha CI rośnie :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny outfit, żakiet jest boski i te balerinki :-) Widzę, że K też skracasz włoski, ja mojej sama, trzymam do ramion,zawsze upięte bo niesforne ;-) ale jak zobaczyłam tutejsze dziewczynki z długimi rozpuszczonymi włoskami w przedszkolu miałam ochotę złapac za nożyczki i im poobcinać, po godzinie zabawy wyglądają jak nie myte ;-).
    Pozdrawiam śliczne masz dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Też nie lubię małych dziewczynek z rozpuszczonymi włosami...na pewno im nie wygodnie! a mojej obcięłam włoski bo grzywka w oczka wchodziła, plus ma takie kiepściutkie jak ja..może jej sie poprawią jak będe częsciej obcinać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Kolejna świetna stylizacja w moim guście :) a ta bluzeczka *.* chcę taką :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Also, they are lighter and can be used around plants which prefer somewhat
    acid content in the soil composition. Place
    organic kitchen waste, as well as yard waste such as grass clippings, leaves, and the like into a compost
    bin. When ordering mulch, find out what the delivery cost is
    and compare it between companies before ordering.


    My page; mulching

    OdpowiedzUsuń
  33. This simulator combines the realistic control panels and control experience with the military
    element. Solution Options: It was decided to use a web
    services simulator to simulate the exact functions of a web services backend.

    The End of Military Flight Sim Pro With this program you
    can take advantage of the military aspects of the game, landing and takeoff of an airplane taking includes carrier.
    Still, within each of these types of simulation games, certain games tend to rise to the top.
    Yes, it may be true, but the training flights are different.

    OdpowiedzUsuń
  34. Personal opinion is generally exhibited in various types of editorial writings.
    Purchasing used press will also save you considerable amount of
    money. Current newspapers provide different articles in the
    development of the nation. Some say it would have, because there is an
    ongoing collaboration between the two groups in attacks on Israel.
    Until I was five I lived with my mother's younger sister Dorothy and my grandmother, who told me before she died that my mother had received letters from my father for some years after bringing me to New York.

    my blog click here

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!