środa, 18 lipca 2012

Yellow, grey and green

Cześć dziewczyny!
Jak Wasze wakacje mijają? Pogoda się trochę popsuła, a ja spakowałam same letnie ciuszki..ale co tam;-)
Dzisiejszy zestaw mniej oficjalny, żeby nie było, że tylko kosciółkowo się ubieram- choć tak lubię najbardziej;-)!
Żółty akcent w mojej stylizacji chyba już nikogo nie dziwi...ostatnio mój ulubiony kolor!
Miłego dnia .
Pozdrawiam Ewa









top- Target
spodnie- J Crew
buty - Enzo Angiolini
okulary- Aldo
torebka- Fleq
bransoleta- Macys
kolczyki i pierścionek- F21

52 komentarze:

  1. Świetne buty ^^
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje buty! bluzka ma śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty , buty , buty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boskie !

    OdpowiedzUsuń
  4. You look gorgeous
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej. Obserwujemy. :)

    Co do stylizacji to bardzo mi się podoba. :) Kopertówka jest bardzo ładna.

    Pozdrawiam. !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna bluzeczka ...mam nadzieję że przywołasz nią słońce ! :))) torebka i buty ajjj perfecto !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze przywołam- czary mary- swoja drogą ulubiona piosenka mojej córci;-)))

      Usuń
  7. bardzo fajny look !!

    Mi też się podoba kolor żółty :)

    kopertówka ładna,
    ale to buty mi się najbardziej podobają !!!

    są prześliczne !!!


    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) podoba mi się bluzeczka oraz buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz sliczne buciki :)
    jak postępy remontu kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, robotnicy już zabrali swoje zabawki, czekamy na drzwi, garderobę i kuchnię...oczywiscie musimy poszukac mebli pokojowych...ALE JUŻ BLIZEJ JAK DALEJ!
      nagram filmik to dodam;-)

      Usuń
  10. bluzka ma śliczny kolor :)
    pewnie, już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, ładny ten żółty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i od razu się robi słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo fajny styl ;) też lubię elegancję ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. butki świetne ;)

    zapraszam na www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniutkie kolorowe buciki ;)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przeslicznie wygladasz w takim zestawie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the ruffled top! :)

    kassicalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna kolorystyka, bardzo Ci twarzowo w tym zestawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie, że obserwujemy !! ;))
    Bardzo fajny blog, czekam na wiecej,
    buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello Ewa!! Thanks a lot for your viist and kind comment on my blog!! I'll be gald to follow you on GFC!
    BTW I love your shoes! Where are them from??
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wlasnie przez ta pogode przestaje czuc ze to lato;(.... fajny set:) sandalki sa sliczne:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia. też lubię żółty. pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Co z tego ,że nie ma słońca jak z taką bluzką,z takim uśmiechem całe miasto promienieje : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi! love yor blog :) Just found it today and i´m a new follower :) Hope you can follow my baby blog back! Kisses

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  25. bluzeczka dodaje tu kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I looove those sandals!!
    Cheers,
    Emily
    http://partymixtape.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka ładna, ale buty to po prostu masakra..ŚLICZNE!!!!!!!!!! Podkradłabym Ci takie!!!! Rzeczy są chyba z ostatniej dostarczonej paczki z zagranicy, bo wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...tylko biżuteria, reszta liczy już sobie kilka lat...ja używam oszczędnie;-)

      Usuń
  28. Pięknie, świetnie wyglądasz. Zgrabna, szczupła, wysoka i te bajeczne buty..wow!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny u mnie!
    Swietna ta torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. żółty ma moc. nieźle w nim wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hey your shoes are great!
    you are cool!
    thank you for your comment on my blog, sure we can follow each other!
    I'm following you, now it's your turn :D

    Wulan Wu on http://bootsydoopsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się bardzo, że do mnie zajrzałaś bo dzięki temu moge podziwiać Twoje stylizacje- są świetne :) Na pewno będę tu często zaglądała. Tw buty są fantastyczne :D Dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!