czwartek, 19 lipca 2012

White and turquoise

Witajcie dziewczyny!
Jak się macie?
Ja mimo pogody, uparcie noszę letnie kolory!
Otwarte kardigany  bardzo lubię, zazwyczaj dodaję pasek, ale tym razem nie! Było luźno i wygodnie! Czułam się bardzo dobrze!
Mam nadzieje, że jutro będzie lepszy ( czyt. bardziej słoneczny) dzień!
Kolorowych snów!










  

top- Gap
kardigan- M&M- nordstrom
jeansy- Victorias Secret
buty- TJMaxx
torebka- Nine West
okulary- Aldo
biżuteria- Forever 21


Dzisiejsza inspiracja



26 komentarzy:

  1. przepiękny kardigan :) i cudne kolory- uwielbiam turkus, dodaje mi zawsze energii i poprawia humor ;)
    śliczny naszyjnik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. look bardzo ładny :) taki świeży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, naszyjnik najlepszy <3
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń
  4. No i tak trzymac! W koncu jest lato i powinno sie wykorzystac ten okres na fajne i kolorowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Turquoise and white is one of my all time favourite colour combinations. There is something so beautiful and classic about it. You look fabulous in this combination and I love your sweater!

    xo Jenny
    www.crazystylelove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie prezentują się na Tobie te kolory, piękne akcesoria(szczególnie naszyjnik :-)). Podoba mi sie, że nie trzymasz się utartych standardów danego sezonu, te spodnie zdecydowanie lepiej wyglądają niż rurki, które bardzo lubię ale już się nimi wymiotować chce a w sezonie jesień zima 2012/2013 nadal obowiązkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie nie podążam ślepo za modą, a dzwony bardzo lubię!

      Usuń
  7. dziekuje dziewczyny...MAMY SLONCE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, delikatne, letnie kolory:) kardigan jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kardigan przesliczny - na Tobie jak zwykle wszystko fantastycznie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. love this total white and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment on my blog and for the follow! I followed you back.

    XO's,
    http://dailylifeofmaika.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje stylizacje!!! Wszystko jest przemyślane i z klasą!!! Wyglądasz cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! ;**
    Byłaś obserwatorką mojego poprzedniego bloga (TooSweetCookies.blogpsot.com). Teraz zmieniłam adres, tematykę i większość rzeczy na blogu, ale mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie równie często jak wtedy! ♥

    Nowy Adres- www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice photos, I like your outfit! :)

    http://www.fashion-bite.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this outfit!
    The turquoise accents look amazing on an all-white ensemble.

    Xo
    Elsa

    Mix and Match the F word

    OdpowiedzUsuń
  17. nice outfit, look great!

    of course, with pleasure
    follow me, i'll follow back

    love
    http://noraliaayu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie:) mogłabym ubrać się tak samo:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!