środa, 25 lipca 2012

White and blue

Cześć dziewczyny!
Mam nadzieję, że napawacie się cudowną pogodą...bo ja  tak. Troszkę się wczoraj poopalałam...w piaskownicy- prawie plażing
( ostatnio usłyszałam takie określenie;-))
Dziękuję za wszystkie komentarze...bardzo mi miło.Mam tylko jedną  prośbę nie piszcie do mnie Pani, jakoś niekomfortowo się wtedy czuję.
Dzisiejsza stylizacja bardziej casual, easy but polished- ha;-)
Przeglądam google i co widzę...Cameron Diaz ubrała się tak jak ja;-), tylko ja mam lepszy naszyjnik..tak mi się wydaje!

Miłego dnia kochani (wiem ,że na pewno jest jeden on;-)poza moim S oczywiście!









spodenki- Gap
top-Old Navy
żakiet- Kenneth Cole
buty-TJMaxx
torebka- Calvin Klein
naszyjnik- Kohls
kolczyki- NY&Comp
okulary- Aldo


69 komentarzy:

  1. Swietnie wyglądasz ;)
    Zdecydowanie lepiej niż Cameron Diaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo ładnie w tych shortach! ulala

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG OMG OMG...I want that necklace <3

    Love,

    Bong's Belleza

    OdpowiedzUsuń
  4. chic! In love with the blazer and these nice shoes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście podobnie się ubrałyście, ale u ciebie jest więcej dodatków. Oczywiście, że obserwujemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie że masz lepszy naszyjnik!!!! Całość jest cudowna, wygladasz świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oo łał moim zdaniem też lepiej od Cameron wyglądasz :D fajny naszyjnik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz zdecydowanie zgrabniejsze nogi ;-), bardzo ładne akcesoria. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda ie należy do najprzyjemniejszych.
    Udane odzwierciedlenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wykombinowalas:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjnik skradł mi serce ! świetnie wyglądasz <3 ! ..pogoda na 5 + :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny naszyjnik :)bardzo też podoba mi się żakiecik :) wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny naszyjnik po prostu się w nim zakochałam <3 :) bardzo podoba mi się Twój blog :) zapraszam do mnie , dopiero zaczynam :) http://annaminmakeup.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjnik cudowny:)

    Zapraszam
    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jak w piaskownicy, to nie tylko prawie, ale na pewno plazing :P

    super outfit, uwielbiam takie polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hello! thanks for visiting ana ana banana, I really like your style, of course Id like to follow each other. already following you now! :)

    Ana

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle wyglądasz pięknie, elegancko, z klasą, ale delikatnie i świeżo:) fantastycznie! wyglądasz lepiej niż Cameron:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz bardzo elegancko! Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ze zdjęciami z Wiednia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję bardzo dziewczyny...kolorowych snów

    OdpowiedzUsuń
  20. nieprawda bo to jednak Cameron ma lepszy naszyjnik ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam eleganckie zestawy. Zazdroszczę żakietu. Widzisz jaka jesteś sławna, gwiazdy Cię kopiują. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ mam wpływ na świat mody;-) pozdrawiam

      Usuń
  22. Hehehe dokładnie ;D gwiazdy biorą z ciebie przykład :) Piękny zestaw! Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiscie podobna stylizacja:) Podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nam na wczasy zagranicą w tym roku nie pozwala przede wszystkim czas no i fundusze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny zestawik:)

    obserwuje, bede z checia tutaj zagladac;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. z chęcią :) obserwujemy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw ,torebka świetna ;D
    Oczywiście obserwuję !

    A co do tego pudełeczka z mini próbkami,to zasze warto spróbować,może akurat u Ciebie się sprawdzą pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. great outfit! i love the shoes and bag!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty, torebka, naszyjnik cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładna torebka . : >

    agusiaczeq.blogspot.com
    Obserwujemy ? Zależy mi . ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. You just inspired my taste of fashion, thank you for posting such a wonderful blog!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa stylizacja!
    Z tego co pamiętam miałyśmy obserwować swoje blogi nawzajem, ja już obserwuję, ale Ciebie nie widzę na mojej liście obserwujących ;c

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie bardzo podobnie :) Naszyjnik cudowny i jeszcze ta torebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja już obserwuję :) TERAZ LICZĘ NA CIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pogoda boska, to prawda ;) Trzeba korzystać ile się da bo w naszym klimacie to nigdy nic nie wiadomo. Jeśli chodzi o stylizację to naszyjnik jest najlepszy
    ! dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pogoda boska, to prawda ;) Trzeba korzystać ile się da bo w naszym klimacie to nigdy nic nie wiadomo. Jeśli chodzi o stylizację to naszyjnik jest najlepszy
    !

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietnie wyglądasz w takich kolorach :)

    Dzięki za komentarz u mnie, i oczywiście, że możemy się obserwować ;)
    Ja już ;)
    http://honniess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. leżing plażing smażing ; >

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo podoba mi się torebka i żakiet :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  40. fenomenalna stylizacja! ;) śliczny naszyjnik dopełnił całość;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie! ;> + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny strój! masz piękny naszyjnik:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny strój ;)
    Dodałam do obserwowanych i mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post !

    Love your outfit so much!!

    You look FABOULOUS !

    Just stopped by your blog!
    Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam na justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ładnie wyglądasz ;))obserwujemy, obserwujemy ;))
    ja już obserwuję ;))
    http://oluu-oluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny outfit :) I ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne butki :)

    http://www.joochym.blogspot.com/

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. marynarka ma swietny kolor <3 chcialabys sie followac?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pytałaś, czy obserwujemy - pewnie, już dodaję Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawy outfit :) Prowadzisz bardzo fajnego bloga, dobrze czyta się twoje posty :)


    Zapraszam do mojego bloga. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Pasuje do ciebie ta stylizacja, masz racje z lepszym naszyjnikiem, ale moim zdaniem buty też masz lepsze od Cameron :) torebka idealnie pasuje do tego setu i jest świetna !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!