poniedziałek, 2 lipca 2012

Strój na dziś- Turquoise and gold

Cześć  Dziewczyny,jak po weekendzie.
Mam nadzieje,że było miło.
Ja poza tym, że chyba zostałam zjedzona  przez komary to jeszcze chora jestem. Śmieszne na dworze 30+ a ja przeziębiona!!
Odzyskałam swoją kartę więc w tym tyg blog nie będzie tak zaniedbany;-)
Dzisiaj znowu szorty!Tak jak już kiedyś pisałam uwielbiam spodenki.Sprawdzają się bardzo przy dzieciach;-)Te są lniane ze złotą nitką. Idealne na upały, jedyny minus- nie widać ,że wg były prasowane!
Turkusowe buty- bardzo, bardzo  udany zakup!Są śliczne i "robią " niejedną stylizacje.
Dziś premiera moje złotej obroży- długo się zastanawiałam, ale nie dawała mi spać i w końcu się skusiłam;-)

Miłego poniedziałku ślicznotki!











top, spodenki- NY&Comp
zakiet- GAP
bransoleta i kolczyki-F21
naszyjnik- E-ribbon
torebka- prezent
okulary-Franco Sarto
buty- Linea  Paolo

44 komentarze:

  1. Tez uwielbiam lniane ubrania, tylko no wlasnie, ciagle sie gniota.:-/

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Przy komentarzach masz wlaczona weryfikacje obrazkowa, czy bylby to dla Ciebie problem usunac ja?

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak len jest swietny tylko problemy z gnieceniem mnie do niego zniechecaja - ale uwielbiam:) Kochana slicznie jak zawsze ale te buciki sa po prostu przesliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zasze pięknie :)
    szkoda, że bucików lepiej nie widać :(
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, jestem zachwycona! buty są śliczne, tylko czy wygodne??
    Pozdrawiam
    G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te są bardzo wygodne, niestety maja już 4lata i trochę są sfatygowane;-(

      Usuń
  6. Pięknie to razem wygląda, kolor bluzeczki i butów jak najbardziej do Ciebie pasuje i jak najbardziej na plus ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja !!!

    to idealne połączenie na lato....

    szorty+top+marynarka i buciki na obcasie :))

    sama to wykorzystałam w swoich stylizacjach :)


    Ale najbardziej podoba mi się torebka....

    skąd to cudo ??

    chcę taką !!!!


    pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion



    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, uwielbiam takie klasyczne zestawy...
      kopertówka jest prezentem i nie widze nigdzie loga.Tez ja uwielbiam, jest skórzana a kolorowe łatki ręcznie malowane.I pomyśleć, ze z początku wg nie byłam zadowolona z tego gifcika;-)

      Usuń
  8. kopertówka <3!
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor bluzeczki i sandałów, pozazdrościć pogody na spodenki :-( tu raczej na spodenki się nie zapowiada ;-), ta obroża jednak mnie do końca nie przekonuje, za to bransoletka i kolczyki jak najbardziej ;-). W tym tygodniu powinnam widzieć czy jest chętna na udzielanie lekcji szycia ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana, mam nadzieje że się uda, maszynę już mam;-)czekam z niecierpliwością.Pozdrawiam

      Usuń
  10. ale ładnie ci w niebieskim.! a buty bardzo ładne.:) obserwuje i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. już obserwuje . :)
    czekam na rewanż . XD

    OdpowiedzUsuń
  12. loooooove it so much.
    greets from germany
    http://noooemi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzoładna ta stylizacja:d piękna mama:D podziwiam takie zadbane mamuski:D spodenki lux!:D zapraszam do mnie na nowy post:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo,z tego co widze coraz wiecej zadbanych mamusiek I DOBRZE;-)

      Usuń
  14. Oczywiście, że obserwujemy :)
    Ja już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przy Twojej opaleniźnie ten kolor jest idealny, a jaki naszyjnik, Wow, też chce taki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie zauważyłam, że nie podpisałam rzeczy..już aktualizuje.

      Usuń
    2. A obroza ze str e-ribbon.pl ja trafiłam akurat na przecenę.

      Usuń
  16. Dzieki kochana, mam nadzieje że się uda, maszynę już mam;-)czekam z niecierpliwością.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jestem oczarowana Twoją kopertówką !:)
    Outfit jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwujemy :) + Na zdjęciach nie miałam spódniczki bo takiej części garderoby nie nosze :D To spodenki...
    nomivida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna bluzka, piękny kolor! :) obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  20. no to kochana zaprasza na zakupy :)

    musze przyznac, że bardzo Ci do twarzy w niebieskim :) pięknie wygladasz i tak slonecznie :)
    buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  21. jasne, już cie dodaje do obserwowanych, po za tym świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne że obserwujemy ! świetna stylizacja ;)
    teraz twoja kolej !

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie!:) + obserwujemy, teraz Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. supet wygladasz :)
    http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog :)
    Oczywiście kochana, że możemy się obserwować ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobne okulary. ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny top ! torba też rewelacyjna <3 ...no właśnie zauważyłam że w tych h&m-ach z dostępnością rzeczy jest różnie , u mnie są chyba cztery ale i tak często przegapiam różne extrasy :/

    OdpowiedzUsuń
  28. masz boskie nogi!!!
    zestaw bardzo ładny, lubię zestawienia pod kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi się ten set:) zwłaszcza połączenie kolorów i buty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!