wtorek, 31 lipca 2012

Striped blazer

Witajcie kochani!
Jestem;-)
Po długiej przerwie mamy kolejną stylizacje. Weekend jak zwykle intensywny, wczoraj mała kontrola na mieszkaniu, więc cały dzień na wyjeździe...
Dzisiejszy zestaw  z moim nowiusieńkim żakietem w paseczki. Wolałabym biało- granatowy, ale ten też jest śliczny, zwł kołnierz.
Top- tak żeby nikt nie zapomniał, że lubię żółty kolor;-)
Miłego dnia.
Pozdrawiam 








żakiet-   Mosquito 
spodenki- GAP
top-Target
buty- JCP
torebka- Calvin Klein
okulary- ALDO
biżuteria- Forever 21

81 komentarzy:

  1. przesliczny ten zakieciek - wogole pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. żakiecik jest rewelka- zazdroszczę!!! a całość świetna!!!! elegancko i z klasą :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ten żakiet mi się bardzo bardzo podoba! ;) buziaki, zapraszam w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely blog if you want we can following each other???... we have one mummy and doughter blog!! kiss http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ;)
    Żakiecik boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka super;) ale równiez top mi sie podoba:)
    lubie tutaj powracac;)

    pozdrawim i zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję i zapraszam częściej

      Usuń
  7. pięknie sie prezentujesz! marynareczka 1 sza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ty jesteś moim obserwatorem, więc ja twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo i jak zwykle ;p;p
    pięknie i z klasą :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. wow !!!

    super stylizacja !
    świetnie wszystko dobrałaś!!!

    ale najbardziej podoba mi się żakiet - jest cudowny !!

    też chcę taki !!!


    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zapraszam na stronę mosquito- ciągle jest dostępny

      Usuń
  11. Żakiecik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny masz ten żakiecik :)Zapraszam do siebie,obserwujemy?;)http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. żakiet jest świetny, bardzo pasuje do tej koszulki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiecik śliczny , zazdroszczę... Spodenki tez rewelacja, Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten top;)

    bardzo ładny set;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the shorts/blazer look! This striped blazer is beautiful!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałyśmy taki sam marynarski żakiet, jest świetny :))) W połączeniu z żółtym bardzo ładnie się prezentuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam jak laczysz ze soba kolory i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bluzka, no i nogi ^^
    Bardzo dziękuję za komentarz i miłe słowa ;)
    Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej do siebie ;)) http://bombelkixd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna letnia stylizacja:-) mam bardzo podobny zakiet i musze sie za niego zabrac wkrotce;-) oczywiscie ze obserwujemy:-) z przyjemnoscia:-)!!!ja juz dodaje do obserwowanych:-)pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie i z klasą, a marynarka cudna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your outfit. Striped blazers are so great. Always good ;-).

    Of course i want to follow you, already am. Like it if you follow back.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog . Obserwujmy . Pozdrawiam i zapraszam tysskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za komentarz!
    Jasne, że obserwujemy :D Ja już- teraz twoja kolej ^^

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wśród obserwatorów tylko mam inne zdjęcie (rysunek dwóch czaszek)...
      Wciąż czekam na ciebie :D

      Usuń
  26. Jasne, że obserwujemyy ! <3
    Jaka Ty śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna torebka<3
    Oczywiście, ja już obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne okulary :) Do twarzy Ci w nich ;))


    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo:* www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne połączenie :) bardzo ładnie wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedziny. Podobają mi się twoje stylizacje i dodaje do obserwowanych.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello! I love your blog. What do you think about following each other?

    Much Love,
    http://amyklundt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. CUTE! I just love that you mix more expensive pieces with less expensive pieces. Another cute outfit, doll!!!
    P.S. I have some exciting news! I am moving my blog over from ThreeLayerCake to GlamourMash and would love if you followed me there! I haven’t made the official announcement to my followers yet but I wanted to let some of my favorite bloggers (YOU!) know first! 



    Hope you have a fabulous week!!!



    xx

    Holly Foxen Wells

    GlamourMash

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka ładna kobietka! a połączenie pasków i żółtego świetne!
    ps. z przyjemnością będę obserwować. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie dość, że pięknie, to i wygodnie :D
    Fantastyczna stylizacja !

    Ja już obserwuję, teraz liczę na Ciebie :D
    www.blog-angelika.blogspot.com

    Przypominam o zakładce "Polecane blogi",w której możesz się znaleźć, dzięki obserwowaniu mojego bloga.

    POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja . Dodałam sie do obserwatorów , licze na rewanż ;* . z góry dzieki . ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. boski żakiecik *.* pewnie że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja!!


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy wpis:
    http://diolaola.blogspot.com/2012/08/szpileczki.html

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna bluzeczka i żakiecik ale spodenki lepiej wyglądałyby czarne ;) jesteś bardzo zgrabna ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestie.Czarne przymierzałam, ale wydawało mi się , ze odwróciłyby uwagę od żakietu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  39. I've always loved striped clothes and this blazer is not an exception!
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny look;) marynarka w paski wspaniale się komponuje z całością!

    OdpowiedzUsuń
  41. Baardzo fajny blog. :) Mam identyczny żakiecik. :>

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję bardzo dziewczyny za wszystkie komentarze!
    Thank you so much girls!

    OdpowiedzUsuń
  43. dziekuje, oczywiscie chętnie zaobserwuje:)
    swietny zakiecik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki za komentarz! Już dołączyłam do Twojego bloga i bardzo mi się tu podoba, pozdrawiam :)

    http://llama-40-drama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajna stylizacja ;))
    zapraszam do siebie whimmsy.blogspot.com , dodaje do obserwowanych , moze rowniez sie skusisz na to u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękne zdjęcia ! < 33
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. super letni strój, zółty fajnie ożywia i odświeża stylizację.
    Ktos pisał o czarnych spodenkach, myślę, że wtedy strój stałby się bardziej oficjalny;) a tak to jest taki delikatny, prawdziwie letni, innym razem zamiast obcasów mogłabyś ubrać białe trampki dalej byłoby super i na luzie ;)
    Pozdrawiam obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł, za sportowym obuwiem nie przepadam, ale ten pomysł wydaje sie świetny
      pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  48. SLICZNIE wygladasz jak modelka. Piekna z Ciebie kobieta.
    Super zestaw.
    Dziekuje za odwiedziny :) i milusniasty komentarz. Tak pogoda w Chicago piekna ale troszke za dlugo tego ciepla. Jest A/C ale problem w tym ze nawet na basenie czy plazy nie da sie przebywac z a dlugo bo mozna sie szybko opalic nawet z duzymi ochraniaczami :( wiec dom i wszedzie in zostaje.

    Pozdrawiam upalnie :) ... buzka IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia! *.*

    Mam prośbę- mogłabyś zalajkować ;D
    http://www.facebook.com/TooSweetCookies

    OdpowiedzUsuń
  50. żakiet bardzo mi się podoba! oczywiscie, ze dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. oczywiście, że obserwuję :)
    zapraszam, nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna stylizacja;)
    pewnie,że obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ewa dziekuje, ze mnie odwiedzilas :). Przejzalam twoje stylizacje i bardzo mi podpadly do gustu. Zdecydowanie lubimy te same sklepy :) ale tu mam zamieszanie w glowie, bo widze, ze mieszkasz w Polsce a zakupy w USA jak ci sie to udaje? Masz wspaniala rodzine i przeslodkie dzieciaczki. Moje juz potrochu bede mi uciekac z domu a jeszcze niedawno byly takie jak twoje. Pozdrawiam cie bardzo serdecznie i ide sie wmeldowac do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tak o 5 nie już 6 mcy w Pl;-)

      Usuń
  54. Dzięki za odwiedziny :)
    Jeśli chodzi o stylizacje, jest świetna, sama również lubię taki styl i w dodatku taka piękna figura :) tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  55. I adore your outfit, you look delightful! I would love to follow one another and I'm now a new follower of your blog :).

    -Alexis

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja, zarówno połączenie kolorów jak i deseni. Super żakiecik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!