piątek, 13 lipca 2012

Something new

Witajcie dziewczyny!
Tak jak ostatnio obiecywałam pokazuje kilka moich nowych zdobyczy;-)
Ołówkowe spódnice uwielbiam, wiec nie obrażę się jak uzbieram całą tęcze;-)
Jest też kilka sukienek, niestety tak zmięte, że do zdjęcia się nie nadają ( tak- nie chciało mi się prasować;-), ale na pewno niebawem pojawią się w stylizacjach.
Czekam na kolejną dostawę ;-)
żółta i pomarańczowa-DIY,  pozostałe NY&Comp



wg mojego męża "babcina" bluzka;-)
forever 21;-)

moje skarby;-)


Z racji,że uwielbiam zakupy, to próbuję mojego szczęścia w tym konkursie! Może się uda;-)


A to zapowiedź malinowych smakołyków.



Do wieczora kochane!

26 komentarzy:

  1. Świetny post.
    zapraszam http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne spódniczki <3 żółta i w wężowy print są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ubrania :)
    Powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie wyglądają te babeczki :) czekam na nowe outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne rzeczy ubrnia:)))o mammmma mija a co to za pysznosci:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja czekam na przepis na te babeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i nie ma już automatu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przepraszam dziewczyny.Nie wiedziałam ,że was sprawdza;-) Sama często rezygnuje z komentowania jak pomylę się przy sprawdzaniu;-

      Usuń
  8. ja też lubię ołówkowe spódnice, a bluzeczka wcale nie jest babcina ;D

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie że możemy się obserwować :) już dodałam Cię. :) www.patriciaxlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pyszności! i piękne ciuszki!
    obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta "babcina" bluzka ! Również obserwuję ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tasty

    http://sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spódniczki! :)
    Podoba mi się tez biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw biżuterii jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne ubrania, obserwujemy ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. żółta wydaje się być cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ubrania:) biżuteria jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki dziewczyny..w przyszłym tygodniu więcej nowości;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!