piątek, 27 lipca 2012

Polka dots top

Witajcie!
Dzisiejsza stylizacja w moich ulubionych letnich kolorach. Biały, niebieski oraz żółty- to już obowiązkowo;-)
Klasyczny, prosty zestaw..idealny do pracy lub na niedzielny obiadek u babci;-).
Uwielbiam ten top. Podobny wypatrzyłam w JCrew, niestety został  szybko wyprzedany, ale ten też jest śliczny.
Żeby nie było zbyt oficjalnie zaszalałam z biżuterią. Śliczne bransoletki to prezent od firmy Jubileo.
Jestem bardzo zadowolona, do tego wybrałam moje ulubione kolczyki, kupione w czasie szału zakupowego podczas pierwszej wizyty w USA( czyli mają prawie 7 lat), używam ich bardzo oszczędnie, szkoda ,że nie kupiłam ich więcej..potem już nie mieli.
Miłego popołudnia!









 spódnica- TJ Maxx
top- Milano-TJ Maxx
sweterek- NY&Comp
buty- Nine West
kopertówka- Express
okulary- Aldo
kolczyki- Charlotte Russe
bransoletki- Julbileo

60 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :) Wszystko super pasuje.
    Mam pytanko- ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow taka wysoka? to fajnie :) super akcesoria...kolorowo tu :))

      United Kingdom Of Fashion ♥♥♥

      Usuń
  2. wygladasz przeslicznie:))) ta bluzeczka jest po prostu super - zapragnelam taka miec:))))))) pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie typowo letnie kolory ! :) Wyglądasz świetnie - z klasą!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa sama w sobie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw!!!! aż nie mogę się napatrzeć!! koszula jest boska a spódnicę mam podobną :)))) torebeczka miodzio :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz ślicznie:)
    dodałam do obserwatorów, ale jestem u Ciebie na końcu listy, bo nie ma zdjęcia (nie wiem czemu... ;()

    OdpowiedzUsuń
  7. Amaazing blog and I really love it.
    Very nice photos :))

    />
    http://lajune16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ;) buciki ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny cytrynowy sweterek i torebka ! Chcę takie ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółty z bielą wygląda rewelacyjnie a topik jest przesłodki :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polka dots and ruffles together...simply beautiful!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mega kolorowo - podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. totalnie w moim stylu ;-), śliczny top, nic dodać nic ująć :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog! I follow you now! :)
    Could you follow back?
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję bardzo dziewczyny!Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwujemy! + śliczny zestawik

    OdpowiedzUsuń
  17. a no fakt trochę zaszalałam ;)
    wyglądasz cudownie, a kopertówka i bluzka podobają mi się najbardziej
    obserwuję ;)
    http://wikiinfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous outfit post! You're very pretty! If you get a chance, kindly check out my blog. If you follow, let me know and i'll follow you back! xoxo

    www.fashionmavenmommy.om
    Twitter: @fashionmavenmom

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwujemy ! + piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie, ale sądzę, że bez sweterku dużo lepiej ; )

    Ogólnie ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek uroczy. ; )
    stylizacja bardzo ładna. ; )
    dziękuję za komentarz, ok, obserwuję. ; p

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty, dowolna para do wygrania! Zapraszam na konkurs:
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka i pierścionek są przepiękne ! :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog również ciekawy :)
    śliczna kopertówka *.*
    dobrze, możemy obserwować, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za komentarz. bardzo ladna stylizacja, do twarzy Ci w takich kolorach! :)
    OBSERWUJEMY! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, ładne kolorki! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, kopertówka jest cudna *,*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog ; )

    + Już obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka na prawdę bajeczna, ale uważam,że spódniczka trochę za długa ;) Trzeba pokazywać nogi ;D

    Obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś lepiej się czuję w takiej długości, ale następnym razem może zaszaleje;-) w końcu mamy lato;-)

      Usuń
  30. mm wiatr we włosach ;)
    śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze1

    OdpowiedzUsuń
  33. sweetie you look stunning love your looks,you have a new follower pls support mee back,
    many kisses from,
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy blog i śliczne ubrania :)
    Obserwuję, liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  35. co za figura!! pięknie wyglądasz ;)
    o tak z przyjemniścią obserwujemy ;) ja już dodałam

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś oTAGowana :);* Zapraszam do udziału w zabawie:) ! Pozdrawiam:)
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/2012/07/22-tag-moje-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie topy z żabotami - sprzedaje takie;)

    sweterek jest słodki! ten kolor zsdobył moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. really like that multi colored clutch!

    -Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  40. You look gorgeous! Love it!

    *hugs*
    -Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekna kobieca stylizacja:-) super melanz kolorow:-) juz dodane do oserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi sie w polaczeniu ze sweterkiem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!