poniedziałek, 16 lipca 2012

Peplum skirt

Witajcie dziewczyny!
Mam nadzieję, że weekend udany!
Mój ciągle twa;-). Póki co jest super ( mój mąż cierpliwy- będzie dużo zdjęć;-).
Mieszkanko nie wygląda już jak plac budowy, kolory wyszły dobrze ( jak 2 tyg temu zobaczyłam salon i korytarz to się rozpłakałam, ale po 2 warstwie kolor wygląda prawie tak jak w katalogu).
Dzisiejsza stylizacja z wykorzystaniem cudownego naszyjnika, który był prezentem od firmy  ZIELONY KOT.
Jasne, pastelowe kolory- idealne na lato. Spódniczka z baskinką..nowe cudo  od mojej krawcowej...uwielbiam Panią Anię;-)
Miłego dnia!

















ja
spódnica i top- DIY
naszyjnik- Zielony Kot
okulary i biżuteria- Forever 21
buty-nn
kopertówka- Express

córeczka
sukienka- TJMaxx
buty- Gap
okulary- H&M

synek
koszula i spodenki- Calvin Klein
buty-nn
kapelusik- H&M


69 komentarzy:

  1. slicznie wygladacie!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój weekend też wciąż trwa . ; D
    Boksa figura no i wspaniałe dzieci ; ))
    Zapraszam do siebie w wolnym czasie . ;d
    Buziaczki ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful skirt, and absolutely love your shoes! The kids are cuties too!

    Laura @ A Little Bit of Lacquer

    OdpowiedzUsuń
  4. gorgeous look
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica i urocze dzieciaczki :) Naszyjnik od Zielonego Kota jest świetny, bardzo mi się podoba - tak nadaje wyrazu stylizacji :) fajnie, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka:)
    Masz wspaniałe dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super !!

    bardzo podoba mi się ta spódniczka !!

    jest przepiękna !!!

    sama planuję zaopatrzyć się w jakąś baskinkę :)

    buciki też świetne!!!


    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG


    :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ! Słodkie dzieciaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju! Uwielbiam Pani stylizacje!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje bardzo dziewczyny!
    Thank you so much girls!

    OdpowiedzUsuń
  11. pastelowe love <3 ! rewelacyjny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  12. fenomenalnie wyglądasz! ;) spódnica z baskinką idealnie podkreśla talię, całkowicie inny efekt niż przy bluzce z baskinka ;) gratuluję wspaniałego stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba Twoja spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  14. That is such a beautiful and chic outfit! I LOVE that peplum skirt! You look so pretty!

    <3 Jenny
    www.crazystylelove.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale slicznie jestescie wszyscy ubrani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje.Ja tez juz dodalam do obserwatorow.

    Pani dzieci sa naprawde rozkoszne *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie ;) podobają mi się kolorki!
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks for visiting my blog :-) omg! I really love your outfit! and your beautiful :-) I'm following you now I hope you will follow my blog too :-) I'll wait for your reply :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny outfit, uwielbiam takie buty! A mali modele jak zwykle cudowni, K ma śliczne sandałki, ja mojej małej jeszcze w tym roku nie założyłam (no raz crocsy ) i chyba już nie założę :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, coś pogoda Was nie rozpieszcza w UK...zapraszam do PL ;-)

      Usuń
    2. a buty sliczne, ale nie specjalnie wygodne;-)

      Usuń
  20. Piękna i szczęśliwa mama, cudowny widok:) Bardzo lubimy spódnicę w połączeniu z butami i torebką, są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje...oj te moje urwisy ...ale szczescie daja;-)

      Usuń
  21. wszystko jest do załatwienia, lubelskie czyli gdzie dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  22. wow this pastel tones are looking great on you! Would you like to follow each other sweetie? xoxo
    eve

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny outfit:) pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka bizneswomen :) pieknie!! No a córeczka i synek też idą w ślady mamusi i wyglądają cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. So classy outfit, lot of like Jackie O , which one of my favorite style persons ever . Would you love to follow each other ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. SUPER wygladasz!!! sorry :( WYGLADACIE :)

    pozdrawiam IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  28. :)) u look amazing in this peplum skirt!

    and of course we can followeach others ;) I'm following u ;))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for your visit
    I follow your Blog now
    Follow me back
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey,
    Ofcourse I like it to follow eachother!
    I am following you right now, I hope you keep your word and follow me back :D

    Please take a look at my give away! You can win a giftcard of 15 euros to spend at kitschdiva.nl
    It's an international give away, everyone can join!

    Love,

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie możemy się doczekać naszej kopertówki w Twoich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu dodam zdjęcia..kopertówka jest śliczna, dokładnie taka jak oczekiwałam...dziękuję!

      Usuń
  32. świetny blog :) już dodałam do obserwowanych jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie masz słodziutkie dzieci ♥

    Jestem twoją obserwatorką i liczę na to samo ;*
    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely outfit! I love the colors! Thanks for your comment on my blog. I'd love it if we'd follow each other! You now have a new follower. :)

    kassicalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Lovely kids , following you , too :)

    OdpowiedzUsuń
  36. love your outfit and your kids. I am following :)

    http://www.navlandstyle.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello hun!
    You are very pretty in these pics!
    thank you for your comment, and yes! Would love to follow! Let me know :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. So cute :) you are beautiful !! :)
    I'm following you :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Love your look! The peplum skirt is so pretty! Adorable kids too!

    Rebecca

    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądacie!
    dzięki za odwiedziny!
    również obserwuję:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądasz, look z klasą, bardzo elegancki ale i na lato:) a dzieciaczki są przesłodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ha ha fotogeniczne dzieciaki:P

    stylizacja ładna, elegancka jak zawsze:D ale dobrze Ci tak:)

    zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  43. I like so much what you are doing here.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny outfit ;)
    Dziękuję za miły komentarz i oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz cudnie!!!
    tak promiennie :))
    a teraz troche prywaty... Dziękuję, że przez tyle czasu odwiedzałaś naszego bloga.
    Ostatnio nie było mnie długo w sieci, ponieważ pracowałam nad nowym projektem.Jestem ciekawa co o nim myślisz?
    Zapraszam na moj nowy blog http://fashion1st.pl/, ponieważ na be my must have już nie będę publikować. Mam nadzieję, że będziesz też tam czasem wpadać i zostawiać czasem "ślady" ;) Ja o Tobie nie zapomnę
    Wiesz, że poczatki są najtrudniejsze, dlatego gorąco proszę o polubienie na fb https://www.facebook.com/pages/Fashion1st/244087855700991?ref=hl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze!
    Thank you so much for all your comments!

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne dzieciaczki a Ty masz wspaniałą figurę i super gust. Modna mama ;) super !! Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Z takimi cukiereczkami ,to nie dziwię się,że Mamuśka taka pogodna i promienna : )

    OdpowiedzUsuń
  49. wyglądasz tu cudnie.

    P.S. Z uśmiechem Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne masz dzieciaczki!
    a figura po porodach wymarzona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!