sobota, 14 lipca 2012

Peach and navy

Hej ślicznotki!
Nie czekam do wieczora, i tak zdążę się spakować...plan już mam!
Dzisiejsza stylizacja z wykorzystaniem mojej cudownej bluzki...w pięknym, głębokim kolorze ( tu wyszła jakoś malinowo;-)). Uwielbiam ten top zwł, za śliczne rękawki i ozdobny zamek z tyłu!
Zwierzakowe buty, zawsze chciałam mieć. Moja mama miała takie piękne czółenka z metalowym obcasem...takich samych nie znalazłam, ale panterkowe szpileczki to była moja dziecięca fantazja;-)
Ok teraz już naprawdę zmykam!









top- TJMaxx
spodnie -NY&Comp
buty-Sears
torebka i okulary- Aldo
biżuteria- Forever 21

36 komentarzy:

  1. idealne zestawienie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta bluzeczka!
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam.Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie Kochana wygladasz - malinowe smakolyki widzialam:)))) mmmm nnniammmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, bluzka jest bardzo ładna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka faktycznie jest cudowna!!! Też takie uwielbiam :))) Całość jest świetna, wygladasz cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie kolorystyczne ! i jak zwykle perfekcyjnie dobrane dodatki ! btw uwielbiam bluzeczki z tego typu ekspresami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne spodnie!!!

    Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak sobie myślę ,że ten zestaw wygląda bardzo elegancko chociaż wcale nie jest czarno biały ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna bluzeczka :) podoba mi się ten ekspres z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oddawaj buty <3
    są super:)
    świetna stylizacja:)

    Zapraszam na konkurs:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/07/wakacyjny-konkurs-wygraj-bransoletki-od.html

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory i świetnie Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna torebka^^
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. ojejciu jakie piękne buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw! bardzo fajne połączenie kolorystyczne:) bluzeczka ma piękne rękawki i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakas Ty sliczna,przy Tobie mozna nabawic sie kompleksow^^
    ps. masz ochote na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie spodnie i bluzeczka! <3




    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się złączenie tych kolorków ^^ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ten zestaw, ciekawie połączyłaś ze sobą kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny look, super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. You look gorgeous,nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne połączenie kolorów:D świetny ten zamek w bluzce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!