poniedziałek, 9 lipca 2012

Niedzielna stylizacja;-)

Cześć dziewczyny!
Na pewno wszystkie jesteście bosko opalone po tak cudownym weekendzie;-)
Mamy dopiero poniedziałek a ja już myślę o następnym;-)Zapowiada się super. Przede wszystkim cały tydzień z mężem. Dzieci się nacieszą, ja zobaczę końcowy efekt prac. Umyję okna i mieszkanko nabierze blasku;-)Teraz tylko czekamy na kuchnię, garderobę.Oczywiście ciągle przed nami poszukiwanie mebli.

A to moja ulubiona stylizacja z tego weekendu! Sukienkę kocham- jest zwiewna,ma pięknie wykończony dekolt- idealna na upały! Do tego w kolorach które uwielbiam, i które kojarzą mi się z wakacjami wodą, piaskiem....cudowna!
Miłego poniedziałku !
Ewa








sukienka-TJMaxx
buty-JCP
torebka-Express
pasek- NY&Comp
biżuteria- F21
okulary-Aldo

55 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sukienki!!!! ajć ale ci jej zazdroszczę!!!! wyglądasz cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka i pięknie wyglądasz:)

    co do opalania, to ja się nie opalam,
    i mało tego używam 50 filtr :) jak już coś to samoopalacz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. achhh jak zawsze cudownie :) laska z Ciebie kochana jak się patrzy :)
    buziaczki
    zapraszma do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Outfit . ♥
    Ślicznie wyglądasz . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) dzięki, a u ciebie przecudownie, sukienka nieziemska, a nogi do nieba! Pięknie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, thanks for lovely comment on my blog. Of course I agree with following and waiting for you back :-)
    Sorry for delay in answer as I was on Holiday :-)

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,
    Niedawno trafiłam na Twój blog i od tego czasu zaglądam tu prawie codziennie.
    Zamieszczane tu notatki, stylizacje oraz uśmiech napawają optymizmem i chęcią do działania! Umiesz cieszyć się życiem.
    Gratulacje!
    PS. Też aktualnie wykańczmy mieszkanie. I jesteśmy na podobnym etapie, czekamy na montaż kuchni i poszukujemy mebli. Co prawda z tego, co wyczytałam w którymś poście, różnimy się gustami :) Nasze mieszkanie będzie utrzymane w stylu nowoczesnym biało-czerwono-czarnym...

    Miłego tygodnia :)
    Iwonka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły i motywujący komentarz.Cieszę się, ze podoba ci się to co robię;-)Bardzo mi miło!
      Życzę powodzenia i cierpliwości w kończeniu mieszkania;-)

      Usuń
  8. sukienka jest prześliczna! bardzo mi się podoba i na pewno idealna na te upały! :)
    a co do butów w moim poście - chyba jeszcze są, zerknij na stronę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie Ci w tej kolorystyce <3 ...dekolt sukienki niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka a połączenie z tym paskiem - genialne. Pięknie opalone nogi, ale przy takiej pogodzie to normalne :-(.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiscie piekna sukienka<3 Slicznie Ci w niej.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś niesamowicie wysoka, czy mi się tak tylko wydaje? : ) Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka i jej kolory idealnie podkreślają twoja opaleniznę :)
    + dodaję

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekna sukienka! fakt kolory przypominaja mi morzeee :) a co do opalenizny to ja akurat jestem blada jak "sciana" :D nie lubie sie opalać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje stylizacje są przegenialne!:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. wcale nie jestem opalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna sukienka ;)
    Oczywiście, że obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka z fantastycznym paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna figurka ! :) obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna ta sukienka :)
    i oczywiście , że obserwujemy ! jeszcze jak zobaczyłam te smakołyki mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska jest ta sukienka. Wygladasz w niej tak kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję dziewczyny.
    Ja uwielbiam się opalać, staram się to robić bezpiecznie( 50) ale na szczęście łatwo mnie łapie;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka ;)
    Ładnie podkreśla opaleniznę + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna sukienka ale co tam ubrania- jaka figura boska! :)
    i śliczna opalenizna do tego ;) połączenie idealne :)
    oczywiście, ze obserwuję ;)! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh wow! You are soooo beautiful!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka:)
    Jasne, że obserwujemy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna ta sukienka. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję ;) ja osobiscie ejstem pod wrażeniem Twoich nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekna sukienka :) a ty jesteś taka szczuplutka!

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for visiting and commenting my blog!!)Of course I agree to follow each other ;) So I'm your new follower since now. So please follow back =)
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. faktycznie piękna ta sukienka :) oczywiście, już dodaję! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie sukienki - wyglądasz pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow co za figura ! super ;* Obserwuje i zapraszam do siebie;*

    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. loved the outfit. specially that neckline ! :)

    Love,

    Bong's Belleza

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna sukienka.
    Ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super jest ta sukieneczka... kolory ma boskie.. takie pawie oczko .. mi się strasznie podoba :) a Ty w niej wyglądasz genialnie :) pasuje do Ciebie.. do Twojej urody :*

    OdpowiedzUsuń
  38. hey dear,i just found your blog,i like it,come check out my blog and follow me if you like it and i will follow right back

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. pretty dress! You look so classy!
    Yes let's follow each other!

    -Jessi
    haircutandgeneralattitude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowna sukienka;)

    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna sukienka, piękna kopertówka, śliczny pasek - całość super! :D
    pozdrawiam serdecznie:]

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna stylizacja <3 sukienka super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!