poniedziałek, 23 lipca 2012

Nude maxi skirt

Witajcie dziewczyny!
Dzisiaj moja pierwsza stylizacja z długą spódnicą i pomyśleć, że kiedyś tylko takie nosiłam!
Spódnica ma już 10 lat, wiecie jak mi miło, że po tylu latach jeszcze się w nią mieszczę;-)
Cała stylizacja dość stonowana, więc aby nie było tak mdło dodałam turkusową biżuterię i kopertówkę z neonowym paseczkiem.
Myślałam o dodaniu turkusowego paska, ale chyba byłoby za dużo.

Mój bardzo długi weekend się już skończył, w tym tyg robię przetwory na zimę. Zobaczymy co z tego wyjdzie;-)
Miłego dnia.
Pozdrawiam Ewa!


















Ja
spódnica- DIY
top- Samantikis- nordstrom rack
torebka i okulary- Aldo
buty-  Preview- nordstrom  rack  
biżuteria- NY&Comp i Forever 21
kurtka- Forever 21

córcia
tunika- DKNY
getry- Gap
buty- TJMaxx

synek
koszula- Carters
jeansy- Timberland
buty- nn


76 komentarzy:

  1. ach zazdroszczę ci tej marynarki, a jaka piękna bizuteria!!! dzieciaczki rewelacyjnie ubrane :) Córcia widzę idzie w ślady mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak córcia lubi takie zabawy;-) dziś np myła zęby i zostawiłam ją w łazience, za chwile przychodzi i mów, ze się posmarowała to pytam czym a ona...POD PACHAMI;-) i faktycznie pachniała antyperspirantem;-) cóż w przedszkolu na pewno jest intensywnie;-)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja:)
    Super dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jakie ślicznie dzieciaczki!!!! i Ty wygladasz świetnie- całośc rewelka i z klasą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz!!!

    ja tez tak mam, że czasem wygrzebię coś ze strychu,
    przerobię i staje się to moim ulubionym strojem...

    było tak z plisowaną spódnicą, którą przerobiłam na asymetryczną :) - do obejrzenia u mnie na blogu


    marynarka tez mi się podoba !!



    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dlatego ja raczej nie wyrzucam rzeczy..najwyżej wkładam w kontenery i za jakiś czas przeglądam!

      Usuń
  5. Jasne, ja już to zrobiłam! :)
    Swoją drogą, chciałabym wyrazić swój ogromny zachwyt nad Panią (jeśli mogę tak mówić :))! To niesamowite, jak dojrzałe kobiety komponują modę i odważne dodatki, kolory i wzory, nie wstydząc się swoich mankamentów, które ma każda z nich, a wręcz przeciwnie - sprytnie je ukrywając :) Ogromny plus dla Pani za wyczucie stylu, nienaganną sylwetkę oraz taką wrodzoną klasę, która bije nawet ze zdjęć. Jak widać można wyglądać modnie i ciekawie w każdym wieku. Przejrzałam duużo wpisów i jestem od dziś wierną fanką. Ja i moja mama, bo również zakochała się w Pani stylu, na prawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za miły komentarz. nie nie Pani..ja nie mam nawet 30-stki... chyba wyglądam zbyt poważnie;-)
      Pozdrawiam ciebie i mamę..bardzo mi miło!

      Usuń
  6. Chyba najlepszy Twój zestaw - wyglądasz zjawiskowo !

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz w tej spódniczce!
    Bardzo podobają mi się Twoje bransoletki i zegarek, ale naaajbardziej ze wszystkiego - Mali Modele!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. such a great idea to mix the nude shades with neon and turquoise!

    wonderful!

    xx
    isabelle

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny strój , świetna spódnica :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka słodka malutka modelka! Oczywiście- obserwuję i zapraszam na mojego drugiego bloga- www.alex-it-me.blogspot.com
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no ładna spódnica ;] ja za takimi nie przepadam, ale na tobie akurat świetnie wygląda ;) Pozdrawiam i obserwuję :>
    Zapraszam też do mnie : http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bizuteria mnie bardzo urzekła :) zresztą Twoja stylizacja i dzieciaków jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz, i śliczne maluchy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomicie wyglądasz! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie, klasyznie i stylowo! Gratuluje perfekcyjnego wykonania spodnicy :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim słowniku DIY tzn od krawcowej;-) na razie;-)
      a tak ona perfekcyjnie szyje!
      dziękuje za komentarz niektórzy się obrażają za "nieperfekcyjne szwy"!;-)

      Usuń
  16. yes, we can follow each other, i'm your new reader, now it's your turn :)♥

    aussichts-los.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć. :) bardzo ciekawe zdjęcia i ogólnie śliczny blog. zapraszam do mnie. < 3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi torebka z żółtym paskiem najbardziej się spodobała ! :)
    Co do pytania ... obserwuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous and your kids are cute, nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. żakiecik,biżuteria,kopertówka i dzieciaki-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww sweet thanks for the offer to follow you! I follow you now! Hope you will follow me back ))

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo jak ładnie, świetnie że dołączyłaś takie turkusowe dodatki, ożywiają całość:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful stylish look in neutrals! Thank you for visiting my blog...yes, let's follow each other. Now following you!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. przecudowna stylizacja!! chyba Twoja najlepsza! nie umiem się napatrzeć :) a dzieciaki również stylowe, szczególnie córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ohhh ale aniołki:) spódnica cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne połączenie spódnicy z bluzką! pięknie

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie! wyglądasz jak dama <3
    córcia wyrośnie na małą modnisię, zresztą... już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz, aa jakie słodkie dziecieczki <3 możemy obserwować :) ja już obserwuję :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey Ewa! :)
    You look gorgeous. Love the skirt!
    The kids are adorable. :)
    Thanks for your comment on my blog. Following you now.
    Hope to see you follow back! :)
    Love! :*
    Trippin' on Fashion.
    www.blackstuddedlove.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  30. JEJ JAKIE FAJNE KOLORKI, AWESOME!
    pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajna stylizacja, obserwujemy ; >

    OdpowiedzUsuń
  32. Perfekcyjnie..nic dodać nic ująć. Mam nadzieję, że za 10 lat też się zmieszczę w swoje obecne ciuchy :) chociaż wątpie :D
    Piękna dziewczynka :) mała gwiazda :D

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie ,że obserwujemy :) Slicznie wyglądasz :***

    OdpowiedzUsuń
  34. THANKS for stopping by! I like these nude colors! and your babies are so adorable!!!!

    I am trying to win $1,000 to donate to help end human trafficking! If you would VOTE HERE It will help me get closer to being top voted and thus winning! Looking forward to your vote! :)

    God bless,
    christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for visiting http://simplement-heureuse.blogspot.ro !
    Would you like to follow each other? Please let me know where, so I can follow back.

    XOXO
    Follow me with Bloglovin | | Follow me with | Follow me with Facebook

    OdpowiedzUsuń
  36. Jasne, że tak! Obserwuję i liczę na rewanż u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Aww, ale masz słodkie dzieci! :)
    Świetny outfit, strasznie podoba mi się twoja torebka :)
    Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna ta spódnica, a zestaw baardzo elegancki!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. o ja najlepsze 7 zdjęcie!:d he jaka modnisia!:D

    Ty jak najbardziej pozytywnie kolory, spódnica mega!:D fajnie,że nie ubieraasz się na siłe modnie/młodzieżowo tylko masz swój styl . Jesteś na czasie i bardzo dobrze wyglądasz:D


    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna styizacja :) obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna stylizazja i słodkie dzieciaki :>
    Pewnie, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna spódnica. ;) Uwielbiam długość maxi. Oczywiście, że obserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  43. wygladasz rewelacyjnie! delikatne kolory i fasony, pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. słodkie dzieci i piękna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  45. you look amazing! The baby is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  46. your skirt is amazing!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie jesteś ubrana ;))
    a i ta córa i syn ...tylko kochac ;)
    Oczywiście że obserwuje liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz przepięknie! a jakie śliczne małe gwiazdy masz :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialny zestaw- przepięknie wyglądasz :)!
    cudna spódnica i kopertówka, biżuteria też z resztą :)
    a jakie stylowe dzieciaczki, jej aż się rozczuliłam :D
    Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  50. adorable look,dear~! Love those colors a lot~!
    Thank you for your lovely comment in my blog, dear~! ) Yours is so nice and full of interesting ideas, so yes,
    I will be happy to join it immediately~! )
    waiting for you in mine - hope we will be friends :)
    Keep posting~! )


    Olga
    http://www.myblondegal.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bogini w suknie nude i jej małe aniołki : ) Zwłaszcza ten jeden w sukience w groszki zauroczył : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)dziękuję..takie moje diabełkowate aniołki;-)
      a tuniczka w DKNY porozsypywane na materialne nie groszki, choć tez byłoby ślicznie;-)

      Usuń
  52. obserwujemy :) zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję bardzo dziewczyny!
    Thank you so much girls!
    XOXO Ewa

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow! Jak elegancko, piękny zestaw! Boskie to zdjęcie dziewczynki ;) Cudne dzieci ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. swietnie wygladasz! jasne, ja juz dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  56. i like this outfit, you look beautiful! i hope my clothes fit me 10 years from now too. ;)

    p.s. the kids are adorable!

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Twisted Orchid Giveaway -- Win any bag of your choice! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. super zestawik:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. pięknie wyglądacie . Biżuteria świetna!

    OdpowiedzUsuń
  59. thanx for you comment, I love this outfit, the colours and the skirt!!
    I fllw u for sure, fllw me back if you want!:)
    paolasophia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz, nie wspomnę już o tych słodkich i uroczych bąbelkach <3 Córcia będzie modelką za kilka latek ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :>
    www.dimaoam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ogólnie strój mi się podoba, ale ja bym go ożywiła np. kolorową marynarką. Śliczne bobasy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!