środa, 4 lipca 2012

Blue, red,white

Witajcie dziewczyny.
Ale jest bosko!!!!!!!!Szkoda tylko, że nie mamy AC u mamy;-)!
Dzisiaj zdjęcia z piątkowego imieninowego grilla! Jakość taka sobie...nie mój aparat i nie mój fotograf, ale ciiiii nie narzekam;-)
Właśnie dziś 4 lipca to  wszystkim znajomym w USA udanego wypoczynku życzę, to tak w temacie blue, red, white;-)

Zapraszam jutro na cukiniowe szaleństwo...!!!!!!
Pozdrawiam 
Ewa









top-NY&Comp
spódnica-H&M
buty-Nine West
naszyjnik- JCP
kopertówka-prezent
okulary-Aldo



TAK WSZYSTKIE  WYKORZYSTAŁAM;-)


17 komentarzy:

  1. ale swietny stroj - spodnica cudna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. kopertówka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądałaś pięknie :)
    kopertówka mega, a te samkowłyki - mniaaam!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie! :)
    http://fashiondreams-cometrue.blogspot.com/2012/07/inspire-us.html

    OdpowiedzUsuń
  5. What a pretty outfit! I love your striped skirt, and that necklace is beautiful!

    <3 Jenny
    www.crazystylelove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygladasz, a kopertowka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze takiej pogody. Uwielbiam letnie grille w dobrym towarzystwie.

    PS Juz sie nie moge doczekac tego cuda cukiniowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopertówka jest boska !!!!! Przypomniałaś mi o cukiniach , ale bym zjadła takie pyszności , czekam na przepisy !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kopertówka!

    obserwujemy ;)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje dziewczyny!
    Thank U girls!

    OdpowiedzUsuń
  11. hey thank you for your comment :-) Of course we can follow each other :-) I´m now follow you !!! hope to keep in touch !!! Many greetings :-) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!