środa, 27 czerwca 2012

SYPIALNIA IDEALNA


Cześć dziewczyny!
Dziś kolejna porcja inspiracji mieszkaniowych, tym razem sypialnia.
Narzuta jest dokładnie taka jak sobie wymarzyłam by Jenifer Lopez, do tego satynowa pościel RL..Już nie mogę się doczekać;-).
Dziś ruszyli z malowaniem! Mam nadzieje, że kolor mnie nie rozczaruje! Ciężko tak wybierać z katalogu! Na weekendzie kontrola;-), a  wkrótce poszukiwanie mebli!
Kryształowy żyrandol miał być do sypialni córeczki, ale chyba będzie u mnie;-)
Enjoy!

MOJA!!!!!






Nie w moim stylu, ale widok kapitalny!









;-))

23 komentarze:

  1. ta sypialnia na 4 zdj zdecydownie moj styl :), a jeśli chodzi o Twoją pościel CUDO!! Widzialam ja na zywo, jeszcze piekniejsza!!! A widzialas kolekcje Vera Wang dla Kohls? albo lepiej nie ogladaj bo się można rochorować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, od razu ja pokochałam jedynie pościel kupiłam winna żeby czasem odmienić.brązowa i bezowa RL
      VW;-)Widziałam kochana widziałam.Lubię się tak katować;-)))

      Usuń
  2. Niezmiernie milo goscic na Twoim blogu, swietne pomysly, ispiracje i stylizacje, pozdrawiam serdecznie, milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko , ale wyrko : )) Szkoda by było zasypiać : )

    OdpowiedzUsuń
  4. wspniale sypialnie ale ta z wyjściem nad wode wygrywa... marzenie :)

    kochana jeszcze troszkę i Ty też będziesz u siebie :) skontroluj postepy i pochwal sie jak tam idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) jeszcze troszke, nawet nieźle im ostatnio idzie;-)Niech się boja i spręzają w sobote nadchodze ;-)

      Usuń
  5. all these bedrooms are so stunning!! we would love ours to look like one of these

    <3

    ps. this is your last chance to win a $50 giftcard from The Dark Horse Jewellery on our blog, it will close tomorrow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne isnpi ;) przede wszystkim- aby bylo wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow właśnie na taką już od jakiegoś czasu poluję, hmmm...tylko tańszą wersję ;-), sypialnię mam dokładnie w takich kolorkach jak pościel i jeszcze jeden komplet nie zaszkodzi ;-).
    Powodzenia z poszukiwaniem mebli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie dokładnie taki kolorek planuje: ciemną scianę tam gdzie łóżko, a resztę w jasniejszym odcieniu.
      Pewnie, że nie zaszkodzi. Widziałm ten kmpl ciagle dostępny i to na promocji.Ale nie wiem czy dostarczają do UK.

      Usuń
    2. a możesz mi podać linka i do tej narzuty też, bo nie mogę znaleźć ? Z góry dziękuję, bo juz zachorowałam na tę a nie inną narzutę ;-). Ja mam jasne ściany ale też planuję jedną przemalować, mam nad łóżkiem potrójną kanwę i zmywa się z jasnym kolorem ściany.

      Usuń
    3. Jasne kochana...mi tez sie od razu spodobała czekałamtylko na mała przecene;-)
      http://www.kohls.com/kohlsStore/landingpages/jenniferlopez/home/bed/bedding/PRD~c25003/Jennifer+Lopez+bedding+collection+Sand+Drift+Duvet+Cover+Set.jsp
      ale widzeze juz poduszek nie ma tyhc ozdobnych. Choć ich akuratnie brałam

      Usuń
    4. http://www.kohls.com/upgrade/webstore/product_page_multiple.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524892811061&crosssell=true
      pomyliłam sie tu masz wszytsko łącznie z poduszkami!

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo, boski jest cały komplet hmmm ale inne wymiary niż w UK, w Polsce jeszcze inne ;-), poszukam w UK może sprowadzają. Coś czuję, że narzuty nie opuszczę ;-)

      Usuń
  8. Gorgeous spaces!!
    I just started following you on GFC!
    Like to follow back? It would be great, we can stay in contact!
    kisses from:
    self-dressed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeeej, ja w prost marzę o sypialni urządzonej w podobnym stylu! Wielkie łoże, mnóstwo bieli... Ah, trzeba mieć nadzieję że kiedyś będą moje!

    pozdrowienia!
    notalwaysdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma swoją idealną sypialnię, chociażby w wyobraźni. Nie ma więc określenia ogólnego na "sypialnię idealną"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością każdy lubi coś innego, ale dla mnie sypialnia nr 1 jest idealna....uwielbiam taki styl

      Usuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!