wtorek, 5 czerwca 2012

Strój na dziś- Sobotnie zakupy

Witajcie Kochane! 
Długo mnie nie było więc nadrabiam zaległości.
Weekend jak zwykle intensywny;-) 
Sobota- to co tygryski lubią najbardziej! ZAKUPY!!!!- nie do końca udane- wszystko co sobie upatrzyłam w H&M wyprzedane;-(( ,  ale i tak dobrze się bawiłam. 

Załapałam się na pokaz cheerleaderek oraz kawałek pysznego
tortu ;-)

Samotny wypad- moje 5 minut!!!!









top- BCBGeneration
cardigan- Sweet Romeo
jeansy- Victoria's Secret  
torebka- Aldo
sandałki- Steve Madden 
okulary- AX  
biżuteria-  F21       


64 komentarze:

  1. pieknie połączyłas ze sobą te rzeczy :) cudownie wyglądasz kochana :) śliczny masz uśmiech :)
    buziaczki'
    zapraszam do siebie będzi emi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepieknie wygladasz!!! a torebka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blue printed tunic, looks so fresh with all of the white.

    Doll on Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzeczka. uśmiechaj się więcej, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam biel:) b.ładna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your comment, you look gorgeous as always! I'm your 1st follower on bloglovin :) x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks a lot for your comment dear. Of course we can follow each other :)

    xoxo
    http://snowwhite90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. That top looks gorgeous on you - LOVE the color!

    Annie
    The Other Side of Gray

    OdpowiedzUsuń
  9. Your outfit is gorgeous and that blouse is so cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wygladasz :)

    Ja już obserwuję :) A o konkurs się nie martw, ja byłam w szoku jak zgłosiło się tylko 20 osób, dla mnie to masakrycznie mało, jednak na początku następnego tygodnia będzie nowy konkurs organizowany przeze mnie, także zapraszam do śledzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bluzeczka:) zauroczył mnie ten kolorek :)
    Buziaki :*

    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! oj długo, długo czekałam na przecenę;-)

      Usuń
  12. thank's for your comment :) you also have a great blog and great blog-posts *-* i will follow you.. if you want you can follow me too :) xoxo :*
    http://beauty-lifestyle-fashion-blog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, wyglądasz cudownie.
    Biały to zdecydowanie Twój kolor
    Pozdrawiam cieplutko ;**

    PS oczywiście, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję Słońce :* pięknie Ci w bieli <3 ! ...torebka jest przeboska ! ...świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za białymi dodatkami, ale ta torebka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :)
    Uwielbiam zakupy :D
    + Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już dawno Cię obserwuję -Twoja kolej;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog ;) Zapraszam na mojego nowego bloga;)
    http://kolorowe-jutro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle uśmiechnięta - pięknie wyglądasz:)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń
  20. jasne, ze tak. ja już dodaję :) zapraszam do siebie :)

    bardzo proszę o głos i Like u dołu strony: http://nosimy.pl/polecane_blogi/glosuj/62/anotonietta

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the purple top!!!


    xoxo, Elle
    www.thehighfeather.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz:)Ja już obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka HOT ♥
    Ślicznie wyglądasz .


    Obserwuję i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Ewa, dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu;)
    tak na szybko przejrzałam Twojego bloga, świetne masz dzieciaczki a sesja z brzuszkiem cudowna :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Podobnie jak ty 2009 i 2011. A sesja -polecam kazdej przyszłej mamusi!

      Usuń
  25. I cannot read a word on here but I like your pictures
    and that top is gorgeous

    Diary Of A Shallow Black Girl

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się Twój styl :) luźny ale jednocześnie elegancki :)
    Obserwujemy :) Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You might already know this but you looks fantastic in white:) and of course would love to follow each other.

    Smile On:)...Classy Pam

    http://classypam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Top, Cardigan i ta torebka! - świetne połączenie, biała torebka - jak zwykle na czasie ;-), ja właśnie za taką krążę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! torebka niestety z tamtego roku! Życzę udanych poszukiwań. A jak buciki córci-lubi?;-)

      Usuń
    2. no proszę a w UK szał na białe torebki w tym roku ;-), a buciki - najchętniej poszłaby w nich spać (zabiera do łóżka wszystko co uwielbia ;-)). pozdrawiam

      Usuń
  29. Piękny zestaw :) uwielbiam biel,a Ty wyglądasz w niej prześlicznie :)
    Też zawsze mam pecha do H&M ;)
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuje za odwiedziny u mnie i za komentarz :)
    z miłą chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny zestaw ^^
    Jak najbardziej warto mieć marzenia ale też i trzeba umieć i mieć siłę je spełniać. ;) Wielkie dzięki ! Pozdrawiam :)
    Już zajrzałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. amazing photos! sure, let's follow each other! I am already your follower. Hope you'll follow back

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  33. that top is just so gorgeous i love it! the print and color!
    can't wait to see you on my blog once again!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. adorable look!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne połączenie;) i ślicznie wyszła całość;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję dziewczyny.
    Thank U girls

    OdpowiedzUsuń
  37. czyli Ty tez remontujesz? :) ochh jak dobrze, ze nie jestem sama :P
    kochana Twoja torebka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Ja robie wszystko od podstaw...KOŃCA NIE WIDAĆ;-)

      Usuń
  38. thanks for the comment- the bag is so chic! hugs from USA ^_^

    God bless
    christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. you look very pretty and stylish!)

    http://lo-ve-peace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki! wpadaj częściej, pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna torebka, idealna na lato :)) dodaję się i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. that top is so pretty! i love the prinT!

    bijou-minou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczna torebka! ;) również dodaje i dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Biel! *.* Jestem na tak!


    obserwujemy? ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna torebka! Bardzo przyjemny blog wiec z checia zawsze tu zajrze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!