poniedziałek, 11 czerwca 2012

Strój na dziś- Rodzinnie

Witajcie dziewczyny! Mam nadzieje, że  odpoczęłyście przez weekend.
U mnie te dni jak zwykle zarezerwowane dla rodziny. Obiad, lody,spacer...moje kocurki tak lubią;-)

Dziękuję bardzo za życzenia z okazji 5 rocznicy . Świętowanie  nie do końca się udało, gdyż synek się rozchorował. Trudno niespodzianka przeniesiona na inny termin;-(.
Miłego tygodnia kochane.













ja
sukienka- TJ Maxx
żakiet- NY&Comp
buty- NineWest
turkusowa bransoleta-Express
kolczyki i złota bransoleta- F21
okulary- Franco Sarto
kopertówka-prezent

córcia
spódniczka i top- prezent
buty i kapelusik-Gap

synek
koszulka- Nautica
spodenki-Calvin Klein
buciki-prezent

61 komentarzy:

  1. cudnie opalone nogi! :)
    btw. obserwuję i liczę na to samo! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Great blog :) Can we follow each other?

    http://casualvision.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna sukienka, kojarzy mi się z wakacjami, ze słońcem, którego dzisiaj zdecydowanie brak, leje od samego rana :(
    Zazdroszcze opalenizny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana!Mam to szczęście, że szybciutko się opalam...ale to nie jest jeszcze tak jak lubię;-)

      Usuń
  4. przesliczna ta sukieneczka a Ty jak zwykle boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz ! ...ta kiecka powala

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow I love your glamourous dress I especially love the print on it! And the coloured detail on your clutch is gorgeous.Aw and What a beautiful family you have x
    Love your wonderful blog and Im following your fab blog.
    Hope you have a wonderful week x

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną masz sukienkę :) a dzieci są urocze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza ta sukienka.Piękne dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopertówka jest genialna! Nie wiem o co mi ostatnio chodzi, nie lubię białych torebek, a twoje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę powiedzieć, że masz ekstra nogi :) jasne, już Cię obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo, moje nogi długo były moim kompleksem. Teraz już pokazuję się w spódnicach.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka! spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :) I sukienka :)
    Kochana a jaką masz cerę? I czego ona potrzebuję? :)
    Z maseczkami sprawa jest bardzo indywidualna, bo każdy uzyskuję inny efekt oraz na co innego ją stosuję. Więc troszkę trudno będzie mi pomóc, ale może coś uda mi się polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia i świetny zestawik:):) bardzo podoba mi się twoja torebka:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo zgrabna! śliczna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz ! Promieniejesz ! A dzieciaczki super :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Such an amazing outfit!!!

    You look great with you cute kids!!!

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale super nogi Kochana :)
    Chyba każda chciałaby mieć taki kompleks :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://llamalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie ty masz nogi, kobieto!! :) widzę, że u ciebie na blogu rodzinnie, super :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. BARZDO FAJNA STYLIZACJA , OBSERWUJĘ I LICZĘ NA WZAJEMNOŚĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Woww...you look gorgeous, lovely dress! You have such a beautiful family, your children are adorable, and their outfits are sooo cute!! I also have two little kids ;)
    Thank you so much for your sweet comment<3
    Hope you have an amazing week!

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  23. That dress looks so gorgeous on you - love it!

    Annie
    The Other Side of Gray

    OdpowiedzUsuń
  24. wydawalo mi sie z ejuz cie obserwuje bo kojarze twoj blog ale okej dodaj mnie ja sie odwdziecze ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for your comment, i follow youu now:)

    xoxo

    http://glamshion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. cześć,cześć! Zapraszam na rozdanie u mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna sukienka ;)
    Obserwujemy?

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie widzę w Pani nic polskiego! Gorąca, zagraniczna kobitka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mama i córcia - ślicznie dopasowane stylizacje(chociaż nie zdziwiłabym się jeśli byłyby przypadkowe, nam sie to często zdarza :-)), bardzo ładny kapelusik u K, nie byłam przekonana do dużego ronda ale na Twojej K pięknie wygląda - poszperam ;-), osobiście nie jestem przekonana do tego typu kroju sukienek ale ta na Tobie leży świetnie i te nogi!!! Rany przy Twoim wzroście chyba nikt w TBG nie ma dłuższych ;-). Najlepsze lody w mieście w cukierni "Motycze" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Stylizacja totalnie przypadkowa;-) chociaż czasem lubię nas dopasować, ale tym razem faktycznie tak wyszło;-)No wyższych nie ma chyba;-)Teraz nabrałam kształtów i az takich kompleksów nie mam.TBG ciagle poznaję, ale zapytam meza o ta cukiernie...ta to chyba "dominikańska"

      Usuń
  30. zdecydowanie lepiej z żakietem. :) Masz bardzo ładna figurę, a ta sukienka jest strasznie bezkształtna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ogólnie lubię rzeczy dopasowane, ale ta sukienka mnie urzekła. Taka letnia, zwiwna, idealna na gorące popołudnie. Pozdrawiam

      Usuń
  31. I love the print on your dress! It's so lovely!!! You look great!
    And thank you so much for the sweet comment and for following my blog!! I am following you back with pleasure!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cześć :)
    świetny blog i fajna stylizacja :)
    obserwuję ;)
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Your dress is so pretty :) Thanks for your comment, I'm following you now!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cute dress!!! Thanks for your comment on my blog

    OdpowiedzUsuń
  35. I adore your dress, you look wonderful & your kids are so adorable!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dieki Kochana oczywiscie ,ze obserwuje :) masz naprawde swietnego blog :) Ja juz dluzszy czas prowadzę ,ale musialam zalozyc od nowa :-)dlatego tak malo postow :) Świetnie Wyglądasz jak na Mamusie :-) Świetna figurka i w ogole caloksztalt super :) !!! Zyczę szybkie powrotu do zdrowia i napewno będe zagląda częsciej :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiekna sukienka. Zazdroszcze takiej pogody. Szkoda, ze sie swietowanie nie udalo, ale co sie odwlecze, to sie nie uciecze :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super look x. Zdjecie z dziecmi boskie xxxx

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć!
    Zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Dodałam Cię,
    Pozdrawiam,
    Jessica
    jessicabanach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. I love this dress, you look great!
    And your babies are sooo cute!<3


    xo
    Mix & Match

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful dress! Following you now :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za komentarz na moim blogu.... i oczywiście, że obserwujemy :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku jejku, jakie nogi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. HAI! i like your hand bag. Oh, is that your son? He's so cuteeeeee. I follow you, hope you follow back my blog :)

    keep in touch :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ladne i kobiece wydanie,podoba mi sie :) ta,dodaje do obserwowanych i licze na to samo ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  46. swietnie wygladasz!!! a co za niespodzianke szykujesz???

    OdpowiedzUsuń
  47. jeszcze 2 miesiace remontu??? ojejjj oszalałabym... my juz bawimy sie tu miesiąc ;/ licze na to, że do końca miesiąca będzie wszystko gotowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle muszę czekać na wymarzoną idealna (9mam nadzieje) kuchnie;-)

      Usuń
  48. masz świetna figurę zgrabne długie nogi zazdroszczę!;p

    http://nieeosiagalnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!