piątek, 8 czerwca 2012

Strój na dziś-Korale koloru koralowego

Witajcie dziewczyny!
Tak jak pisałam kiedyś mam bardzo dużo okazji do świętowania. Dziś stylizacja  z wczorajszego  przyjęcia.
Udanego weekendu- mój pod znakiem 5 rocznicy ślubu;-)















E
top- LOFT
spódnica- DIY
buty i pasek- JCPenny
torebka- Aldo
okulary- Franco Sarto
bransolety, pierscionek- F21
naszyjnik- H&M
pomadka Cliniqe -11 Peach pop
błyszczyk L'oreal -158 Peach fuzz
lakier Sally Hansen -  550 All fired up      
K
sukienka i kurteczka- Gymboree
buty-TJMaxx

Sz
koszula-Carters
Sweterek- Ralph Lauren
spodnie i buciki-nn

31 komentarzy:

  1. Ooo, bardzo podobają mi się Twoje korale koloru koralowego - lepiej się to pisze, niż mówi! :D Pięknie wyglądasz! :)
    Baw się dobrze w 5 rocznicę ślubu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie;-) Dziekuje bardzo, nie wiem jeszcze jak będziemy świętować...niespodzianka;-)

      Usuń
  2. korale sa piekne!
    wygladacie niesamowicie, wszyscy!
    gratulacje rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa ;) sliczne maluchy! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo elegancko;-), koralowy akcent ładnie ożywił całą stylizację, a dzieciaczki boskie i ich stylizacje również. Sama jestem brunetką i dzięki Twoim stylizacjom wiem jakim kolorem mogę zaryzykować :-), większość kolorów stylizowanych jest bowiem na niebieskookich blondynkach :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło. Dziękuję. Nie chcę być źle zrozumiana, ale wydaje mi się, że brunetki mogą sobie na więcej pozwolić w kwestii kolorów. Buziaki. Miłego swiętowania.

      Usuń
  5. ŚLICZNIE PANI WYGLĄDA! :)
    pozdrawiam, DENZEE
    i jasne, że obserwujemy! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wygladasz! co ja bym dala za takie chudziutkie i zgrabne nogi! ah! :)

    Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnoscia obserwuje! :*

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tych kolorach ! korale - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz,bardzo elegancko,naszyjnik robi duuużżże wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i elegancko <3 Cudowna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancko ;) bardzo podoba mi się naszyjnik z h&mu ;) oczywiście obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wonderfull blouse! i love this color!)

    http://martelll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne wygladacie:) Ty jak zwykle piekna elegancka, cudowna.... ach brak slow !!!! mega inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kazdy detal Ci pasuje moje pieknosci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo kochana to gratuluje serdecznie i życzę wielu wielu takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Inspirujące korale. Całość raczej taka totalnie rodzinno-kościółkowa, jednak dla mnie nie jest to negatywne! :P
    Elegancko i ciekawie.

    Zapraszam do mnie - sposoby na tańsze życie bez wyrzeczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dokładnie taka była okazja;-)Ale ja ogólnie taki styl lubię.

      Usuń
  17. great photos!
    now following your lovely blog :)
    xx

    follow back? eyespyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow już 5:) gratuluję;)

    ślicznie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny naszyjnik!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  20. love it! thanks fopr your comment:) i follow you now:) and you?

    xoxo

    http://glamshion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. This is such a great post. I love it!!! A gorgeous selection of images!!!Following you too!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely my dear! I'll follow your with pleasure but how do I do it? Do you have bloglovin? Have a wonderful weekend and congrats on your wedding anniversary :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje bardzo dziewczyny.
    Thank U so much girls.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też już dodałam ;) naprawdę podobają mi się Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!