piątek, 1 czerwca 2012

Strój na dziś- Green shoes

Witajcie ! Jak Wam mija to deszczowe popołudnie?
Moja stylizacja jeszcze z przed kilku dni, gdy nie było aż tak brzydko- no ale wszyscy wiemy deszcz jest potrzebny- moje warzywka pięknie urosną!
Na zielone buciki polowałam i polowałam. Upatrzyłam sobie jedne w Nine West, ale mój rozmiar został wyprzedany jakoś automatycznie!!!!!!Te są prawie idealne. Nie skórzane, ale bardzo wygodne i maja niewysoki obcas...
I moje małe cudeńko;-)













koszula- Ralph Lauren
spodnie- J Crew
pasek i biżuteria- F 21
okulary- AX
torebka- LV
Buty- Fleq

córcia
koszula- Gymboree
jeansy i trampki- GAP

68 komentarzy:

  1. Przecudowne buciki kochana i kolorek ich:) Zapraszam do siebie http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the touch of color of your shoes!!
    kisses!

    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie kolorów :) Różowy z miętowym troche odważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na koszuli też jest troszkę zielonego koloru.

      Usuń
  4. sliczna torebka. z checia obserwuje;*

    OdpowiedzUsuń
  5. buty mają genialny kolor , dodają mega "kopa" całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zielone butki od razu rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely outfit and really nice blouse! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty w odważnym kolorze - rewelacyjne :-), a to LV cudeńko....oj sama o takim marzę, tylko w większym rozmiarze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałam większa, ale cóż ograniczenia;-((.......ALE NADEJDZIE TAKI DZIEŃ;-)!!!!

      Usuń
  9. piekny kolor butow :) obie wygladacie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. super byty! ;) zapraszam do mnie częściej

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw. idealna alternatywa dla nudnej mody biurowej!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudne te buciki - slicznie jak zwykle wyszlas:) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Already following you dear, love your shoes :)

    MaryFashionLove

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty super:D:D własnie zaczęłam byc od nie tak dawna zwolenniczką niższych szpilek i te idealnie mi pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  15. a dziękuję , już byłam , byłam :P niedługo po tym jak dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzieki za komentarz:) cieszę się, że Ci się podoba, bo trochę ryzykowny ten total look:) Ja lubię elegancję, a Ty wyglądasz elegancko i bardzo mi się podoba że dodałaś te buty, o to chodzi, żeby trochę pobawić się modą:) W poprzednim poście kanapki mega!!Gratuluję pociech:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana to nic tylko zapraszam na zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ohh .love your shoes
    just start to follow your blog ,waiting for you

    OdpowiedzUsuń
  19. thanks for such a lovely comment, i would love to follow each other! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. hey dear...thx for ur comment...u look so stunning,love ur shoes
    i mind to fllw u,fllw me back pls;))
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for the comment! I like the shoes! the color is so bold. I like the pink with it. I think the top may have suited you better if you unbuttoned the top button, because it cinches just above the bust, which isn't too flattering. You coul deven put a clean cut cami under it :) or add a chunky necklace to cover up :)

    I am now your NEWEST follower GFC! Your turn! Let me know what you think of my current post too!

    God bless
    christine
    www.beyotuifulhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Of course we can follow each other. I am your newest follower, do the same ;) And love your outfit!!!

    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  23. i love this chic outfit- and especially your green heels!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your shoes! :) Thanks for the sweet comment and stopping by my blog. Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!!

    Elle xoxo
    
www.thehighfeather.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nice blog....want to follow each other?? follow me and i'll follow ryt back..

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję Kochana za przemiłe słowa :) He mój biały żaket przy synku jeszcze nie najgorzej się trzyma :)
    Wyglądasz obłędnie, a na buciki nie mogę się napatrzec :)

    Zachęcam do obserwacji.

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. COOL! I love the over all outfit! ♥ would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny strój i piękna kobieta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne buty, mają super kolor

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you for your comment on my blog! Love your style, gorgeous handbag :) i'm following you, hope you'll follow me back xx

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna stylizacja, urzekły mnie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O, buty piękne! Bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładny kolor bucików :)

    Zapraszam na konkurs, kończy się już dzisiaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ostatnio jestem wielką fanką takiej długości spodni ;d
    super kozula ;)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love this outfit! Its so sophisticated and classy.
    I'm already following, hope you can follow back soon!


    xo
    Mix & Match

    OdpowiedzUsuń
  36. super kolor;) śliczny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczne buciki!Wygladasz super!
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE until 4th June!
    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE until 4th June!
    Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  38. i love your shoes!! :)
    thanks for visiting my blog :) anyway, sure i would love to follow each other. but you first. then tell me if you're done and i'll do the same pretty :D

    OdpowiedzUsuń
  39. thanks for the comment on my blog Filipa i'm loving this boy-ish sophisticated look! would definitely love to try it!

    xoxo, Alee

    http://aleemerican.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. I love your outfit!!!! Lovely shirt and heels <3 :)

    Thank you for such a lovely comment on my previous post :)

    Maybe you have time to read my New Post- Green Vs Blue

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty i spodnie ! ^^
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love the color of those shoes! Thanks for the comment on my blog I would very much like us to follow each other :) I'm now followung

    Annest X
    http://jumperjungle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. love this outfit with the pop of green from the shoes! xo

    www.frankieheartsfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  44. nie wiem czy zdecydowałabym się na taki kolor butów ale całość bardzo ładne ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam kolorowe buciki. Czasem warto zaszaleć;-)

      Usuń
  45. Te buciki to strzał w dziesiątke przy tej stylizacji. Masz też piękne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Love the shoes!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  47. buciki mają cuuudowny kolor <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. You are doing an amazing work with your blog honey. I adore it!!! I am following you!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely outfit!
    Thanks for your comment on my blog :) I follow you now! Follow me too?

    Rouge and Chocolate Blog
    Rouge and Chocolate Facebook
    Rouge and Chocolate Twitter

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczna torebka ; )

    Zapraszam
    -
    http://pamcixowa.blogspot.com/
    : )

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja :) buciki zresztą też choć ja nie jestem zwolennikiem tego typu wysokości obcasa :) no chyba, że mi się wydaje taki w sumie nie wysoki i nie płaski hehe ale na Tobie świetnie wyglądają :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dokładnie nie za wysokie i nie za niskie- dla mnie idealne!

      Usuń
  52. bardzo fajnie sie buciki odrozniaja :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze
    Thank you so muchfor all comments!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow ! Jak ty genialnie wyglądasz w takiej stylizacji :) Super :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietna stylizacja:)
    Dziekuje za odwiedziny i komentarz:) Dodalam Cie do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  56. i ♥ the shoes :)
    xoxo
    http://liveloveandlaughwithsassa.de/

    OdpowiedzUsuń
  57. great pistures!!

    http://lo-ve-peace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Que lindo look
    http://alerazmodayaccesorios.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!