czwartek, 14 czerwca 2012

Strój na dziś- Flower power

Cześć dziewczyny!
Pisałam już,że u mnie ostatnio bardzo imprezowo...dzisiejszy mój stój dokładnie jak do cioci na imieniny;-)
Sukienka wygrzebana z dna szafy ( siostra masz ja jeszcze?;-)), bo ja zapomniałam o jej istnieniu;-), a tu proszę przydała się!
Teraz zapowiada się spokojnie i dobrze bo taki wysyp przyjęć niekoniecznie  mi służy!











sukienka, torebka- F21
sweterek- Ny&Comp
sandałki- Nine West
biżuteria- prezent

synek
koszulka- Ralph Lauren
jeansy- Timberland

córcia
sukieneczka- Gymboree


46 komentarzy:

  1. Ładna, letnia, lekka stylizacja, śliczny sweterek, moja mała chce "takie motylki jak dziewcynka" :-), K cały tatuś, ale oczy Twoje a SZ ssprawiedliwie - po środku :-). Boskie masz te słodziaki.
    Pozdrawiam i dziękuję za życzenia.
    P.S. Uzależniłaś mnie już od swojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo! Nawet nie wiesz jak bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) bardzo ładnie wygladalas,dobry dobór z tym żółtym sweterkiem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodziutkie masz te dzieciaczki. :) Bardzo ładna sukienka :)
    Może chciałabyś obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny sweterek, wlasnie takiego poszukuje.:-) O tym, ze swietnie wygladasz nie musze nawet pisac, bo Ty zawsze wygladasz rewelacyjnie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. STUNNING hun!! Gorgeous dress, and lovely yellow elements!!<3
    Happy Thursday! kisses
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty we wszystkim wyglądasz ultra kobieco ...sweterek jest przecudowny ! <3 ( jego nigdy nie zakopuj na dnie szafy :P ) ...śliczne maluchy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)nie zakopię, choć moj mężuś moje sweterki nazywa "50+" a ja je uwielbiam ;-)

      Usuń
  8. fajniutka , ale Kochana dzisiaj najbardziej uwage w tej stylizacji przykuly buciki !!!!! ale sliczne :) do tego cytrynowy sweterek - bomba
    - swietna masz rodzinke:) ale juz Ci to przeciez pisalam i ze Ty super to juz nie raz ... wiec co sie bede powtarzac:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka i kochana córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love how you paired the pattern in the dress with the yellow cardigan:) sure we can follow eacho other!!:) let me know once you've followed me and I will follow you back:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest śliczna i ten kolor sweterka <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne stroje :)
    jakie kochane dzieciaczki !

    OdpowiedzUsuń
  13. stylowo, :) Zapraszam do mnie! dodaje się do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :)
    Ja już obserwuję, teraz czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda nowa stylizacja jest lepsza od poprzedniej!;D.
    Świetnie, już czekam na coś nowego;pp.
    dzieci♥^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dodawałabym częściej posty niestety troszkę uzależniona jestem od mojego ciagle niobecnego fotografa;-)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Miss Sixty?-nie. Nawet nie"próbowałam";-)

      Usuń
  17. super outfit!It fits you very much!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz mega blog. ;3
    Odwiedź też mojego gdy będziesz miała czas,
    ja dopiero zaczynam, więc gdy spodoba Ci się mój
    blog dodaj mnie do obserwowanych i napisz w komentarzu
    a ja sie odwdzięczę ;3
    Jeśli nie lubisz takich komentarzy usuń go po prostu.
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so adorable! I love this dress with the yellow cardigan.

    Amy

    fashionandbeautyfinds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing floral dress! love the matching of shoes and cardigan!

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  22. a tak! sh jest świetny :) śliczny zestaw, elegancki, świetlisty, wesoły. super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny outfit! wygldasz bosko! slodkie dzieciaczki!!!!

    www.roxycieniawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz w tej sukience :) Powinnaś ją nosić częściej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny zestaw w sukienka czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so pretty!
    Lovely dress!
    xxx
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna sukienka! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice blog, I follow you, follow me back if you want:):)

    www.uniartfashion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  29. Już obserwuję;* może miałabyś ochotę wziąć udział w tym konkursie w mojej nowej notce ?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny, kwiecisty wzór, a sandałki są śliczne. Wyglądasz świetnie.

    Dziękuję za odwiedziny, oczywiście obserwujmy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz wspaniala figure!
    ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://jackstyleee.blogspot.com/

    ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna sukienka

    + oczywiście że obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny set :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. słodkie dzieci :*
    ładna sukienka
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ty i twoje dzieci wyglądacie prześlicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, wyglądasz super!;)

    http://odysejamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!