wtorek, 19 czerwca 2012

Strój na dziś- Floral dress

Ostatnio u mnie bardzo sukienkowo;-)
Ale czy jest coś prostszego do założenia niż   własnie sukienka. Zakładasz + kilka dodatków
 i już jesteś gotowa. Nie trzeba za bardzo kombinować co na dół co na górę;-) Dlatego ja JE uwielbiam!
Wierzcie mi lub nie , ale nie posiadam MAŁEJ CZARNEJ! Nigdy nie znalazłam idealnej!  Chyba najprościej będzie ja uszyć. Jak tylko odbiorę moje letnie projekty, to wezmę się własnie za klasyczna czarna sukieneczkę!
A TAK PRZY OKAZJI!!!!!!!
Czy znacie kogoś z okolic TBG, kto uczy szyć. Albo słyszałyście o jakimś kursie. Bo przeszukuję internet i nic...A TO MOJE MARZENIE JESZCZE Z LAT DZIECIĘCYCH!!!!!!!!! 




  



GADUŁKI;-)
 






sukienka- Simply Vera Wang
pasek- Forever21
buty- NineWest
kopertówka- Express
buty-Nine West
okulary- Franco Sarto
bransoleta- Macys
kolczyki-Kohls

39 komentarzy:

  1. Masz piękny uśmiech . Do twarzy Ci tej sukience , choć ja przy Twoich możliwościach ( czytaj nogach) trochę bym ją skróciła : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ale w mini nie czuje sie komfortowo.

      Usuń
  2. ja również uwielbiam sukienki ;)
    a w walizce zajmują mało miejsca, więc są idealne na wszelkie wyjazdy.

    zapraszam na www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie stylizacje - ładna sukienka i dodatki :))

    nic na siłę, wszystko tak po prostu - ładnie i klasycznie....

    najbardziej podobają mi się te dodatki -
    buty i torebka :)

    pozdrawiam

    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sukienki a ta jest boska! Stylizacje maluszków również ;-). A co do szycia, takie samo marzenie mia la moja mama i nauczyła się szyć sama za pomocą "Burd". Swego czasu dzięki temu miałam mnóstwo sukienek ;-), obecnie spełnia swoje marzenie szyjąc dziecięce ciuszki w zakładzie krawieckim i członkom rodziny oczywiście ;-). Tłumaczenia w burdach nie są bardzo skomplikowane, ja sama straciłam cierpliwość, robię wykrój resztę oddaję mamie;-). Mama wróci do pracy za 2 tygodnie, poproszę żeby zapytała, czy któraś z pań(brygadzistek) nie chce udzielać lekcji :-). Myślę, że mają lepsze doświadczenie niż panie ze szkoły zawodowej (nie obrażając ich oczywiście :-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!. O matko byłabym, taka wdzieczna jakby sie udało. Moja ulubiona pani Ania jest taka zajeta i nie da rady.Szczerze juz myslałam ze zapisze sie od szkoły zawodowej;-0

      Usuń
  5. ja też marzę o nauce szycia, na urodziny dostałam maszynę, ale nie potrafię do końca wykorzystać jej możliwości, to wszystko jednak nie jest tak proste, jak się wydaje. Ale próbuję kombinować, może coś z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia kochana mam nadzieje, że i mi sie uda

      Usuń
  6. wow! ta sukienka wygląda jak namalowana :>
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta sukienka, świetnie połączyłaś ją z żółtymi szpilkami, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest po prostu niesamowita kochana:) Wyglądasz w niej fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka ;) i słodkie dzieciaczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka cudo!! Wg mnie ta dlugosc jest optymalna! oj ja tez bym chciala znac jakas dobra krawcowa albo miec zdolnosci krawieckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krawcową mam genialna, niestety jeszcze 2 mce i nie bedzie mi wg po drodze, wiec wykorzystuje ja poki moge...a ja mam na razie bardzo duzo krawieckich checi..mam nadzieje ze przerodza sie kiedys w zdolnosi;-)

      Usuń
  11. śliczna sukienka bardzo dobrze, że tak je kochasz bo jest Ci w nich pięknie :) gadułki mnie zauroczyły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Love that dress! You've two wonderful children too :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna sukienka, wyglądasz przeuroczo ! dodaję do obserwowanych jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się uczę szyć na błędach :) Kupuję Burdę, a tam jest wszystko opisane wraz z wykrojami, co i jak zrobić :) Jest też wiele filmików na youtube :) Sama bym z chęcią poszła na taki kurs szycia, bo mnie to fascynuje i sprawia wielką przyjemność :) A Tobie jest świetnie we wzorach :) Ja dość dziwnie wyglądam i się czuję, dlatego przeważnie wszystko mam jednokolorowe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukieneczka! Obserwujemy ? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna sukienka! Jak zawsze slicznie wygladasz.
    Ja tez uwielbiam sukienki, wlasnie przez to, ze nie trzeba za duzo kombinowac, a efekt koncowy zawsze jest powalajacy.
    Bo w czym mozemy wygladac bardziej kobieco niz wlasnie w sukience?:)

    Pozdowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny set! jeden z twoich najlepszych:*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nogi!!!
    a dzieciaczki wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. słodkie maluchy :)


    new post: lunchbox inspiration www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jejciu jak pieknie wyglądasz :) idelanie ta sukienka współgra z Twoja uroda :) również uwielbiam sukienki :)
    a dzieciaczki jakie słodziaki hehe :) pieknie
    Buziaczki
    zapraszam do siebie bedzie mi bardzo miło
    p.s.
    otagowałam Cię kochana !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful pictures!

    http://sindy-ng.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super bloga (dodałam się do obserwatorów) zapraszam do mnie groszek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka i te kolory! :) kopertówka też prześliczna. bardzo ładny outfit!:)

    ZAPRASZAM NA NOWOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful dress, and as always perfectly matching colors and accessories!
    Happy Tuesday!! xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję Słońce :* ...uwielbiam Twoje sylwetki - jak zawsze 100% kobiecości !

    OdpowiedzUsuń
  26. The dress is so classy and cute at the same time. You look absolutely stunning! And the kids are adorable! Thank you so much for always leaving such nice comments on my blog, I really appreciate it ;) Kisses from NYC
    http://hollylovespaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna sukienka, piękne masz dzieciaczki:)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna sukienka! a dzieci oczarowały mnie najbardziej:) pięknie wyglądają i są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczna jest te sukienka. No i jakie fajne buty. Wlasnie szukam zoltych butow. Musze koniecznie sprawdzic te Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi sie torebka.Jest cudna .:))
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!