środa, 6 czerwca 2012

Spaghetti z cytryną, bazylią i łososiem



Dziś kolejny przepis na spaghetti- pisałam już o mojej miłości do kuchni włoskiej?;-)
Szpinak, czosnek, kapary, makaron, lampka wina... mogę tak codziennie.


400 g makaronu spaghetti
4 ok 100g kawałki łososia
3 ząbki czosnku- posiekane
3 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki masła
1/4 szkl posiekanej bazylii
3 łyżki kaparów-posiekanych
2 łyżki startej skórki z cytryny
3 łyżki soku z cytryny
2- 2,5 szkl szpinaku typu baby
sól, pieprz
parmezan- opcjonalnie




Makaron zagotować. Odlać ok 3/4 szkl wody z makaronu.
Na patelni rozgrzać łyżkę oliwy i usmażyć uprzednio doprawionego solą , pieprzem i skropionego 1 łyżką soku z cytryny łososia.Po 2 minuty na stronę. Wyłączyć ogień i zostawić jeszcze na ok minutę.
W tym czasie na głębokiej  patelni rozgrzać 2 łyżki oliwy i masło dodać czosnek.Smażyć ok minuty. Wyłączyć ogień dodać resztę składników oraz wodę z makaronu.wymieszać i doprawić

Makaron wymieszać z sosem. Nakładać na talerze porcje makaronu i łososia. Można posypał parmezanem.Serwować od razu.
Smacznego!



        

16 komentarzy:

  1. Mniam !
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i love spaghetti!

    i'm your newest follower :-)

    follow me back/

    www.linlicious-style.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej dobrze ze jem wlasnie kolacje bo inaczej bym byla bardzo glodna:D ja rowniez uwielbiam lososia pod kazda postacia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwujemy ;)

    bardzo ciekawe danie zwłaszcza, że lubimy zarówno spahetti jak i łososia ;)

    pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Your food look so delicious!!!

    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wygląda apetycznie, dopiero zjadłam śniadanie i już zgłodniałam:D!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda całkiem smacznie, nawet ryba, za którą nie przepadam, zachęca mnie do spróbowania! :)

    zapraszam na mój urodzinowy outfit!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spaghetti.. kiedy ja to danie jadłam:)) ale jest bardzo pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hiii :) thanks for your nice comment <3 <3
    your spaghetti look sooo good yummy *-*
    Of course I follow you, I hope you follow me back :)
    baba many hugs nicci :***

    http://onestepatatimexx3.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo mmmm pycha tez uwielbiam kuchnie wloska:)) to danie wyglada przepysznie i przepieknie- bo czlowiekje tez oczami:):))) buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszystkie wydania i wersje spagetti, jestem makaronową maniaczką i pomimo, że zjadłam obiad zrobiłam się głodna ;d
    kradnę przepis ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowalam Cie do zabawy:) Po szczegoly zapraszam do mnie na bloga:) Post o tytule ":)".

    Pozdrawiam:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Yummy!! will try it soon! Hope you are having a wonderful day!
    -Jyoti
    PS. New post is up on my blog. Check it out whenever you have time!
    Style-Delights Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!