poniedziałek, 25 czerwca 2012

The necklace

Cześć dziewczyny!
U mnie już tradycyjnie weekend rodzinny-czyt. brak wpisu;-)
Wyjazd owocny, dużo spraw pozamykane. Niestety w  laptopie męża zostawiłam kartę do aparatu, a kable do ściągania gdzieś w pudełkach w piwnicy;-((
Także czekam na litość brata i to, że pożyczy mi aparat;-)).Bo inaczej będzie krucho z moimi postami.
A U MNIE TYLE NOWOŚCI! Właśnie otrzymałam długo wyczekiwaną paczkę z samymi skarbami!!!!!

Stylizacja prosta, którą "robi" naszyjnik! To była miłość od pierwszego wejrzenia. Niestety w mojej okolicy wszystkie były wyprzedane, więc wyobraźcie sobie moja radość gdy go w końcu znalazłam.W H&M w Chicago i NY zawsze robiłam udane zakupy. W Lublinie jakoś szczęście mi nie sprzyja;-((
Poprzednia stylizacja z moim cudeńkiem TUTAJ!    











jeansy-Rock and Republic
koszula-NY&Comp
buty-JCP
torebka- Liz Claiborne
okulary-ALDO
bransolety i pierscionek-F21
naszynik- H&M

45 komentarzy:

  1. Naszyjnik rzeczywiście super , fajnie by wyglądał do małej czrnej - zresztą- chyba do wszystkiego sę nadaje .

    OdpowiedzUsuń
  2. całość bardzo ładnie - tylko ta torebka mi jakoś troszkę nie współgra, wydaje mi się, że bardziej pasowałaby jakaś bardziej pastelowa torebka, która tak by się nie wybijała z tej całej stylizacji...

    chociaż ta torebka sama w sobie jest piękna :))

    naszyjnik jest już dość mocnym elementem i na tym bym pozostała :))

    swoją drogą śliczny ten naszyjnik.... :)
    też lubię biżuterię z h&m - zawsze coś fajnego się tam znajdzie....


    pozdrawiam

    Marcelka Fashion


    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Najchętniej wybrałabym torebkę nude , niestety tak jak poprzednio pisałam wyjazd przedłużony spontanicznie więc robiłam co mogłam przy takich brakach;-((

      Usuń
    2. rozumiem...
      nude by najbardziej pasowała :)

      Usuń
  3. przegenialny naszyjnik i świetne dżiny !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny ten naszyjnik. Własnie odnośnie H&M, widziałam tylko jeden w centrum w Chicago ....w okolicach Chicago żadnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie na Magnificent Mile, właśnie tam gozakupiłam;-)

      Usuń
  5. Ładnie, chociaż ja osobiście nie lubię spodni rozszerzanych na dole. Naszyjnik cudo, też muszę sobie kupić jakiś duży nietypowy:)


    Przy okazji, jeśli lubisz kolorowe lakiery do paznokci, zapraszam Cię serdecznie na konkurs, który właśnie wystartował na moim blogu, przy współpracy z firma Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale z Ciebie laska kochana :)
    świetny outfit :) a naszyjnik masz racje WYMIATA :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this chic outfit. Perfect for casual days. Thanks for visiting my blog, and I was already following you on Bloglovin! :)

    Jenny
    www.crazystylelove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna biżuteria! kolor jest zniewalający :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz:) pasuje Ci taki fason spodni:) piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Happy I found out your blog!!! love your style!!!! this pics are super!!!I gladly follow you on GFC(follower 343) If you want to follow each other it would be a pleasure!!!
    TheSparklingCinnamon FACEBOOK PAGE
    TheSparklingCinnamon BLOGLOVIN
    THESPARKLINGCINNAMON <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNIE WYGLĄDASZI MASZ BARDZO ŁADNIE DOPASOWANE SPODNIE,IDEALNIE PODKRESLAJĄ FIGURĘ!
    ZAPRASZAM!!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne! Ja już obserwuję :)
    Boski naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten naszyjnik! bardzo pasuje do twojego koloru włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście ten naszyjnik robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta torebeczka jest przesliczna :))))) Ty jak zwykle piekna:) buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria faktycznie robi swoje, ale torebkę też masz w świetnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super !
    zapraszam do siebie na nowy post ;)
    http://mylifemyelement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny zestaw ! Dawno nie widziałam tak pięknie wyeksponowanych nóg. Naszyjnik powalający. Całość na 10 punktów <3 !

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny naszyjnik! Sama o takim marzę :):) Dziękuję za odwiedziny i dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się kolorystyka! Bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super naszyjnik! transparentny, wiśienka na torcie każdej stylizacji :)
    dziękuję za odwiedziny :) , dołączam do obserwowanych więc bedzie okazja aby częściej do siebie nawzajem zaglądać :)

    miłego wieczoru!
    bebissconcept.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki! podoba mi się twój naszyjnik ;3
    dołączam do obserwowanych, zaobserwujesz i mnie?;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszyjnik super!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękujemy za komentarz:) U ciebie również bardzo ładnie. Biżuteria rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kolor torebki! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna bluzeczka i naszyjnik:)! tak tak już za niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za komentarz. lakier kupiłam w naturze z firmy essence

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny strój. <33
    Zapraszam.
    + dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooj, moje weekendy też tak wyglądają, spędzane u mnie, albo u mojego narzeczonego, czyli rodzinnie, a co za tym idzie blog idzie w odstawkę. :) Bardzo podoba mi sie Twój naszyjnik, faktycznie "robi" stylizację! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. naszyjnik fajny ale jak dla mnie za duży! :)zapraszam do mnie na sesję z potworami :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny naszyjnik, dodaje szyku i sprawia, ze stroj nie wyglada standardowo !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!