piątek, 15 czerwca 2012

Kuchnia idealna!

Cześć dziewczyny!
Na początku chciałam bardzo podziękować za komentarze z poprzedniego postu. Jest mi niezmiernie miło.Bardzo się cieszę,  że podoba się Wam to co robię!
Mam mnóstwo pomysłów i projektów, którymi chciałabym się z Wami podzielić.Mam nadzieję,że znajdę więcej czasu na ich realizację.

Jak już kiedyś wspominałam kończę mieszkanie. Teraz jestem na etapie kuchni.
Dla mnie idealna kuchnia to tradycyjna. Nie do końca przemawiają do mnie nowoczesne- laboratoryjne wnętrza.
Zdjęcia które mnie zainspirowało niestety nie mam, oddałam projektantowi;-(
Znalazłam kilka podobnych. Choć moja kuchnia nie będzie biała, tylko beżowo-brązowa.
Oczywiście nie chciałabym tylu gadżetów na blatach;-))
Dlatego bardzo długo zastanawiałam się nad akcesoriami do szafek i szuflad.Ponieważ bez względu na styl jaki preferujemy rzeczy powinny być łatwo dostępne i ładnie poukładane!
Jak wiecie uwielbiam gotować, wiec potrzebuję praktycznych rozwiązań.
Mam nadzieję, że ten post pomoże wszystkim którzy tak jak ja,  właśnie projektują kuchnię!

Pozdrawiam Serdecznie!
Ewa














niestety Pan B nie był w stanie tego znaleźć;-(((trudno będę się schylać po rękawiczki;-)










29 komentarzy:

  1. ciekawe rozwiązania jesli chodzi o szafki, schowki na naczynia, szuflady. Ale ja jestem zdecydowanie fanką sterylnej, laboratoryjnej kuchni :). Bardzo lubie minimalizm, trochę mam tak urządzone mieszkanie, ale dom, kóry planuja zaczać urządzać za 2 lata, na pewno będzie bardzo minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o dużym tradycyjnym domu z wielkim ogrodem,ale daje sobie 5 lat;-) musimy odpocząc i dokładnie go przemyśleć. Mieszkanie nie daje aż tylu możliwości;-(

      Usuń
    2. mi się też marzy dom, doczekać się nie mogę, całe życie w mieszkaniu w bloku i co raz bardziej zaczynają mi dokuczać "blokowe hałasy" :/...to pewnie z wiekiem przychodzi :)

      Usuń
  2. no nie ma co kuchnie marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie, wybrałaś najlepsze kąski ;-))

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana a ile mi już siwych włosów przybyło od tych decyzji;-)

      Usuń
    2. wierzę ;-))
      ale nieźle Ci idzie ;D

      Usuń
  4. ale świetne rozwiązania w szufladach, wszystko na miejscu ;) super

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my goddess! I love them all :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaach jak ja marzę o takiej pięknej dużej kuchni :) nie to co moja mała kiszka :( achhhhhh tylko pomażyć pozostaje :)
    buziaczki
    zapraszam dos iebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna kuchnia tez jesteśmy zwolenniczkami takiego stylu ;3 Dodaje się do obserwatorów i liczę na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  8. achhh te pierwsze zdjęcia są obłędne! :) białe szafki w kuchni to jest coś o czym marzę ( na przyszłość, oczywiście) :) mam nadzieję, że pochwalisz się efektem końcowym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że efekt - wspaniały ! Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. a bardzo chętnie się poobserwuję z Tobą :)
    widzę, że tak samo jak ja wolisz tradycyjną kuchnię niż taką nowoczesną :)
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. :D fajnie w szafkach:))
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kuchnie które wybralas są oszałamiające ale dla mnie zbyt białe :)
    ja kuchni narazie odnawiać nie będę ale w przyszłości jest to konieczne! :) świetne rozwiązanie tej szuflady z nożami :D super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne. Chciałabym taką w moim domu! Pozdrawiam, zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kuchnie jak marzenie ;)

    dziękuję za odwiedziny, obserwujemy :)
    www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ahhh jak mi się podoba jasna kuchnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe te propozycje kuchni!
    zazdroszczę:D.
    pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. First 4 pics are so beautiful, just my type of kitchen! ^^
    xxx
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyskie te kuchnie wygladaja rewelacyjnie. Brakuje tylko pieknej pani domu w sukience w stylu lat 50-tych. Powodzenia w urzadzaniu swojej wlasnej kuchni i mam nadzieje, ze podzielisz sie tutaj zdjeciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, ze się podzielę. Choć moja nie będzie aż tak majestatyczna! Ograniczenia powierzchni...no ale mam nadzieję,że spełni moje oczekiwania.

      Usuń
  19. Piękne kuchnie :) mi się marzy kuchenka na wyspie,kolor tylko biały-teraz mam brąz i srebro.Mam w planach remont i białą kuchnię w stylu angielskim :) Pierwsze zdjęcie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!