środa, 13 czerwca 2012

Ciasto truskawkowe, które zawsze się udaje;-)

Truskawki chyba nigdy mi się nie znudzą. Uwielbiam je pod każdą postacią.
Moja dzisiejsza propozycja to proste ciasto truskawkowe, które zawsze rośnie;-)!!!!!!


6 jajek
1 1/4 szkl cukru
1 1/4 szkl oleju
3 szkl  mąki
1 1/2 łyżeczki proszku dopieczenia
szczypta soli
ok  2 szkl truskawek

Jajka utrzeć z cukrem ok 7 minut. Do masy jajecznej dolać olej,  po chwili mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i solą. Delikatnie połączyć. Wylać na przygotowaną formę na wierzchu układać truskawki .Piec ok 40-45 min w 190 st.
Po wyjęciu z piekarnika posypać cukrem pudrem.

Wersja jesienna:
Dodać do ciasta 3 łyżki kakao  a zamiast truskawek  1 1/2 szkl pokrojonych w kostkę jabłek  oraz łyżeczkę cynamonu.   
SMACZNEGO!       

8 komentarzy:

  1. az mi slinka leci! mmmmm!!! napewno sprobuje! :)

    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ciasta z truskawkami :) muszę koniecznie wypróbować przepis :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  4. om nom nom! muszę to jutro zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zjadłabym teraz takie do kawy:), może upiekę w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytasz mi w myślach ;-) właśnie zasiadłam do komputera w poszukiwaniu łatwego i pewnego przepisu na ciasto z truskawkami, tak za mną chodziło juz od kilku dni :-), my z córcią też uwielbiamy truskawki, ciekawe tylko czy mój niejadek się skuci na ciasto, pozdrawiam.
    Twoje wygląda bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm wręcz czuję jego smak :D uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!