czwartek, 7 czerwca 2012

Biżuteria Zielony Kot

Witajcie dziewczyny!
Te z Was,  które zaglądają tu często wiedzą , że uwielbiam biżuterię. 
Tym bardziej cieszę się  z nawiązanej współpracy z firmą ZIELONY KOT!
Zachwyciła mnie ich oferta, każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie od gustu, płci i wieku. Piękna biżuteria w różnych przedziałach cenowych!
Ponadto w sklepie internetowym Zielony Kot co tydzień dodawana jest nowa oferta, a w niej najnowsze światowe trendy.
Także zapraszam  na zakupy!!!!! KLIK                   




COŚ DLA DUŻYCH KOBIETEK 



























 COŚ DLA MAŁYCH KOBIETEK





I COŚ DLA PANÓW






Mam nadzieję, że Wam również podoba się ta biżuteria!

10 komentarzy:

  1. Kilka bransoletek baardzo mi się podoba, kolczyków również ale niestety nie mogę takowych nosić. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam biżuterię z tego sklepu. Na czym będzie polegała wasza współpraca? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooh, these are beautiful, I like them. X

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna biżuteria! ;*
    Zapraszam na nowy post! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Yes, babe!

    I would like to follow each other! I am following you yet!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Love those watermelon earrings! X

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. those earrings are gorgeous!
    xxx Ros.e.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!