środa, 30 maja 2012

Strój na dziś- Pokaz kosmetyczny

Witajcie!
Dzisiejsza stylizacja z pokazu kosmetyków, na który zostałam zaproszona. 
Było ciekawie. Kremy ładnie pachną, jak na razie nie użyłam...zbyt często nie zmieniam produktów do pielęgnacji.
Od dobrych kilku lat jestem wierna kosmetykom Clinique - ich krem pod oczy jest nie zastąpiony.

Moda trzeba się bawić i nie brać jej dosłownie. Sukienka założona jako top, broszka jako naszyjnik, naszyjnik jako bransoleta...czemu nie!!!
Dzisiejszy mój top to właściwie sukienka, która jak dla mnie            troszkę jest za krótka, więc wykorzystałam jako bluzeczkę. Ma świetny luźny krój i super materiał jak na rzecz z Forever 21
( lubię takie perełki).
Pozdrawiam Ewa









top, pasek, kolczyki- Forever 21
spodnie- NY&Comp
buty i torebka- Nine West
bransoleta- Macys
okulary- Franco Sarto

Synek
koszulka- Old Navy
spodenki- Calvin Klein



55 komentarzy:

  1. Piekna, letnia bluzeczka. Wspaniala :) Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Outfit ,love the Shoes :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely outfit, adorable baby!

    - Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myslalam ze juz cie obserwuje wiec zrobione
    I co ja mam Ci napisac ze znow wygladasz slicznie ja dzis weszlam na wage i o matko do pl lece za 3 tyg i kiedy to zrzuce

    OdpowiedzUsuń
  5. you're so pretty! this outfit is really cute!
    thanks for follow me, follow you back!
    xx
    Veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz rewelacyjnie!!!
    !!! :D
    i jaki słodki Dzidziuś :D ♥

    dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz :) przepiękne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz ;)
    pewnie, ze obserwujemy!
    ja już dodałam, teraz Twoja kolej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz : ) Gratuluję tak słodkiego synusia : )

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba, oczywiście, że tak! :>

    Podoba mi się i sukeinko-bluzka, i torebka, podobają mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie. :)
    Ach , ten twój Synek - jest taki śliczny . :)
    Obserwujemy . ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. love your pants! so classy and chic ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great look!)sooooo sweeeeeeet baby!!)

    http://martelll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny strój, piękny kolor paznokci :)
    dziękuję za śliczny komentarz u mnie! ja już obserwuję i zachęcam do rewanżu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ESSIE 520 Foot loose- bardzo lubię lakiery bez żadnych błyszczących drobinek

      Usuń
  15. pięknie wyglądasz, bluzka i buty są cudne:)
    tylko kurcze nie wiem czy przyzwyczaiłabym się do szerokich spodni:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! no tak po kilku sezonach rurek;-) ale przy moim wzroście ok.

      Usuń
  16. fajnie wygladasz! a ta sukienka pewnie fajnie prezentowalaby sie tez z legginsami ;>?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny strój;)

    piękny synek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful outfit, perfect in every way! You look absolutely gorgeous!
    lovely baby!
    xx
    Diana
    double-ganger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie, że obserwujemy;)) Świetny strój dnia i s\chłopczyk słodziutki;))! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się podoba ten przystojniak !!! haha zakochałam się <3
    Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny, już wakacyjny zestaw - w Trójmieście od wczoraj za chłodno na takie swobodne klimaty. Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje dziewczyny!
    Thank U girls!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh I love ur style.. I've always loved dis combination of beige pants with floral blouse and a clutch!!!

    Thank you for stopping by my blog and for your sweet comment :)

    Maybe you have time to read my New Post- Take a Chill-Pill

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny synek ! Świetny ten pomysł kiecki jako topu ;)
    Serdecznie dziękuję za miłe słowa ;)
    Nie zależy mi na obserwacji za obserwację. Jednak jeśli masz ochotę - możesz dodać mnie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nice outfit, love the shoes and the pink nail polish
    of course we can follow each other
    following you now and waiting for you
    kisses

    http://www.iloveshoppingwithfede.com

    OdpowiedzUsuń
  26. beautiful pictures...
    New follower...
    Thanks for comments...

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję pięknie :) byłam modelką , teraz już w zasadzie nie pracuję zawodowo , tylko sporadycznie , a pozuję dla przyjemności i na potrzeby bloga :) ...świetny zestaw , urzekły mnie zwłaszcza spodnie - cudownie układają się na figurze , no i dodatki ! torba i buty - świetny wybór :) ...uroczy maluch <3


    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł z tą sukienką. :-) Świetna torebka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  29. Great blog! thanks so much for visit mine! lovely pics the last one!! ;)
    of course i follow you! wait for you on my blog!!
    Kisses!
    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Promieniejesz ;D

    Obserwujemy! ;)

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. pretty outfit, and love the pink nails :)
    thanks for visiting my blog, following now x

    http://dancing-in-high-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi się podoba ta bluzeczka w połączeniu z tymi spodniami i paskiem:) boziuu i jaki synuś słodki:D!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie nowy - tym razem króliczkowy - post. Zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pomysłowa stylizacja! :) Dodałam sobie Twojego bloga do obserwowanych :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. I love your outfit and your son is so cute! :) I am a new follower. Hope you follow me back! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi dear. Nice blog you have. Maybe we could follow each other? Please, let me know =)*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta bluzko-sukienka :)
    Dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks sweety, you look great!
    I follow you now & hope you do the same :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  40. You look beautiful. I love the way you paired the elegant pants, so stunning, they suit you so well.

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your floral top!!!! And your baby is so cute!!!!!!!!

    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  42. Suree i'd love to (: Thanks for stopping by ! Already following you and hope you do the same . Your baby is such a doll

    OdpowiedzUsuń
  43. Great style! Thank you for your nice comment. I am following you now! Hope you'll follow me back ! :) http://southerngloss.blogspot.com
    -Kelsi

    OdpowiedzUsuń
  44. super stylizacja i bobasek taki sweet, OBSERWUJE
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. stunning!! THANKS FOR THE COMMENT ON MY BLOG :))

    im following you now, hope you'// follow back :)

    xoxo, Alee

    http://aleemerican.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. dziekuje za mily komentarz na blogu :) uwielbiam ludzi inspirujacych, ktorzy sami cos tworza, zmieniaja, kombinuja..pomysl z uzyciem sukienki jako topu jest genialny! a jesli jest zbyt krotka, jak piszesz, moze sprobuj z legginsami? bardzo podobaja mi sie Twoje szerokie spodnie, osobiscie nie czuje sie zbyt db w takim kroju, choc wiem, ze swietnie poprawiaja sylwetke.. zapraszam ponownie, juz wkrotce nowy post! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajnie:)

    zapraszam do siebie http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!