wtorek, 29 maja 2012

Strój na dziś- Odświętnie

Witajcie dziewczyny.
Mam nadzieje, że weekend miło Wam minął. 
Mój był pełen małych uroczystości;-)
Dziś fotorelacja z mojego Dnia Mamy.
Dostałam uroczą laurkę, piękny bukiet, pyszne czekoladki i mnóstwo słodkich buziaków;-)

Nawet śniadanie jakoś tak inaczej smakowało-  Kochanie robisz  najlepsza kawę;-)
Moje dzieciaczki pomogły przy pieczeniu ciasteczek ;-)
Łosoś, serek kremowy i ogórki małosolne- mogę tak codziennie!
Sałatkę jajeczną moje słodziaki uwielbiają.
Miłego dnia.
Ewa




Moja K

sukienka i rajstopki- Gymboree
buciki- Gap

Mój Sz
sweterek, koszula, buty- Gap
jeansy- Timberland


Ja
top- Pleione
spodnie- NY&Comp
pasek i torebka- Aldo
buty- TJMaxx
okulary- Nine West
perły - Macys ( ślubne)









32 komentarze:

  1. what cute outfits!!! :) they look adorable!
    and you look superchic in your white and white combination! :)
    check out my latest post if you have the time!! as i'm already following you i'd be also very happy if you took a look at my facebook page :) (i have no GFC any longer :(
    xxx

    http://la-pulcinella.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny bieluśki zestawik:) świetnie wyglądasz:) a dzieciaczki przeurocze:) i bardzo podobne do ciebie:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje i śliczne dzieciaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute Pictures! You look fabulous!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, elegancko:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo ładnie w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So cute! i'm following now so follow back!

    http://hersecondskintali.blogspot.com/
    XX Tali

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your all white outfit, really fresh!

    Thanks so much for stopping by my blog ;)

    The doll on fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. mm śniadanie pysznie wygląda:D

    a Ty promieniejesz;) przepięknie;)

    ps. u mnie nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. You have a very nice blog!! Thanks for your weet comment on my blog. Yes, sure I follow you now, so follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale slicznie razem wygladacie:) pozdrawiam pa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. you look stunning!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ogórki małosolne :) Fajne dzieciaczki :) Ładnie razem wyglądacie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia:D śliczną masz bluzeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look amazing and your kids (I think?) are super cute!! xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  16. love your sheer blouse! so chic!
    can't wait to see you on my blog!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie wszyscy wygladaliscie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja na dzien mamy dostalam chore dziecko, i mnie tez rozlozylo ale w nastepnym roku odbijemy sobie:)
    wygladacie pieknie a ty jaka laseczka:) mam nadzieje ze sie nie obarazisz ze tak pisze bo figure masz fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the all-white outfit. It's so crisp!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz ! To niesamowite,że młoda mama może wyglądać tak wspaniale ;) Kobiety powinny brać z Ciebie przykład!
    I jakie słodziutkie szkraby ;)
    Pozdrawiam;) Obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś piękną mamą i masz cudowne dzieciaczki!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!