piątek, 25 maja 2012

Rabarbar i truskawki pod pierzynką;-)




Dzisiaj coś smacznego.
Mamy sezon na rabarbar więc aż prosi się, aby coś z niego  przygotować;-)
Moja dzisiejsza   propozycja to rabarbar i truskawki pod pierzynką
Świetne połączenie słodyczy truskawki ze świeżością rabarbaru
i chrupiąca kruszonką.
Z racji , że ciasta ( biszkopty, torty itp) jakoś szczególnie mi nie wychodzą- wolę wiec tarty, muffiny , ciasteczka.    
A przy okazji moja stylizacja z wypadu na zielony ryneczek po same pyszności - wszystko smaczne i świeże( naturalne?- może trochę bardziej niż ze sklepu).
Gdy stawiam na wygodę wybieram    ( w zależności od pory roku) japonki, baleriny lub oficerki.
Sportowych butów mam chyba jeszcze mniej niż spódnic mini.
Uznaje takie buty raczej tylko do uprawiania sportu, mój mąż mówi, że chyba nigdy w góry nie pojedziemy bo nie mam odpowiedniego obuwia. 

Po raz kolejny moje zielone rybaczki( poprzednia stylizacja tu           http://livewithstyle-ewa.blogspot.com/2012/05/stroj-na-dzis-majowka-w-miescie.html)




4 szkl pokrojonych truskawek
4 szkl pokrojonego rabarbaru
2 łyżki startej skórki z pomarańczy
1/4 szkl likieru pomarańczowego( może być sok z pomarańczy)
2 łyżki mąki
3/4 szkl białego cukru
1 łyżka masła


1 szkl mąki
1 szkl płatków owsianych
1/4 szkl brązowego cukru
1/4 szkl białego cukru
10 łyżek zimnego masła




Połączyć 6 pierwszych składników i przełożyć do formy.
Z pozostałych składników przygotować kruszonkę i posypać nią owoce. Piec ok 45 min w 180 st.
Podawać z lodami lub bita śmietaną.
Enjoy!

















top- BCBGeneration
spodnie- NY&Comp
japonki- Nine West
torebka- Marc Jacobs



22 komentarze:

  1. Uwielbiam owoce pod kruszonka!

    OdpowiedzUsuń
  2. nice blog :)
    what about to follow each other?
    xx
    Veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks yummy!

    Have a fabulous weekend.
    SDMxx
    http://daringcoco.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne masz spodenki i ten kolorek;) Taki deserek to bym zjadła ;)
    Zapraszam do siebie http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję :)
    Ładny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę te pyszności z dostawą do domu,ale mi apetytu narobiłaś !! :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. mm wygląda pysznie:D heh nigdy nie próbowałam rabarbaru:D

    fajne spodnie;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne spodnie, kolor idealny na wiosne!!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ojacieeeee! ale tu smacznie się zrobiło!:)
    Zapraszam do mnie, też coś dzisiaj słodkiego zrobiłam:))
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to pysznie wygląda! A jaki masz śliczny top i spodnie, uwielbiam taką zieleń!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te rybaczki są fantastyczne a z butami sportowymi - popieram, tylko do uprawiania sportu, bluzki i spodnie sportowe zresztą też, ja ich osobiście nie znoszę :-).A z Twoich przepisów mam ochotę wypróbować ciasteczka bananowe, może mój mały niejadek się na nie skusi :-). Pozdrawiam, udanego weekendu, jeśli jesteś w TBG - koncert nad Wisłą zapowiada się ciekawie. Mnie pozostaje tylko pozazdrościć, przynajmniej pogodę mamy tutaj rewelacyjną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ciasteczka polecam do TBG nie wybieram się niestety-dopiero wróciłam.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Yummy *______*
    Of course we have:)
    And now its your turn;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale to pysznie wyglada ja uwielbiam rabarbar i truskawki:) pozdrawiam cieplutko pa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już Cię od jakiegoś czasu obserwuje, dlatego zachęcam do tego samego kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ćwiczysz? mam idealną figurę! tylko pozazdrościć! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się w miarę regularnie ćwiczyć. Na szczęście moje geny mi pomagają;-)

      Usuń
  16. Dziękuję bardzo i jeszcze raz polecam przepis..jest pyszny i świeży n

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmmm jakie pyszności :)
    chyba sama wypróbuje Twój przepis :)
    śwtylizacja przecudna :) kolor spodnio jest extra :)
    p.s.
    dziękuje za odwiedziny i milusoński komentarz :) oczywiście obserwujemy :) już Cię dodaję :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko boska, om niom niom! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!