piątek, 11 maja 2012

Moja mała fashionista ;-)

Witajcie kochani, dziś obiecana druga część stylizacji mojej małej modeleczki;-)
PISAŁAM JUŻ JAK BARDZO LUBIĘ JĄ STROIĆ;-)
chyba zapowiada się 3 część;-)
Udanego weekendu!!!
Ralph Lauren , Kohls, crocs



uwielbiam skarpetki z falbankami;-)

tjmaxx, sandałki kenneth cole

Ralph Lauren




Tjmaxx

Gap

DKNY

Calvin Klein

DKNY


Puma


kohls


tjmaxx
tjmaxx

DKNY


gymboree, tommy hilfiger, Stuart Weitzman

tommy hilfiger, carters



Gap

Gap, Gymboree


tjmaxx


Gap

moje pierwsze buty Stuart Weitzman ;-)


DKNY , Gap

Calvin Klein, Old Navy

tjmaxx. old navy

ale mikołaj mi nic nie zrobi??
Carters



Gap, Gymboree

23 komentarze:

  1. omg so cute. lovely looks!
    have a great night!
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna dziewczynka <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna Gwiazka, strojnisia :)

    jak ona pieknie pozuje, jest bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała mała księżniczka, przyszła modeleczka:D!

    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest! I Jej stylizacje również :-), widzę że odważnie dobierasz Jej butki, ja mojej tylko skórzane i z zabudowaną piętka, trzymam się poleceń ortopedów do 3 roku życia, nie mogę się doczekać gdy zacznę kupować takie słodkie jak Twojej córeczki, moja mała ma hopla na puncie bucików i kapeluszy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karmen uwielbia świecidełka, okulary i torebki;-)
      a większość jej bucików jest skórzana a o wpływie crocs'ów i japonek na dziecięcą stópkę słyszałam pozytywne opinie.

      Usuń
    2. Zainspirowana Twoją informacją przeglądnęłam chyba wszystkie fora :-)...i zamówiłam pierwsze crocsy, moja mała jest bardzo nimi podekscytowana a do 3 latek 2mce :-)Dziękuję.
      Przy okazji Karmen - przepiękne imię dla dziewczynki.

      Usuń
    3. Dziekuje bardzo miała być Karmen albo Bianka;-)za 4 mce bedzie miała 3 latka
      Ciesze się!Mam nadzieję, ze coreczka bedzie zadowolona..moja ma w tym roku turkusowe i czekam na rózowo-zolciutkie;-)u dzieci sa słodkie ja jakos nie moge sie przekonac;-)

      Usuń
  6. jaka słodka^^
    a jaka opalona;)
    ja już obserwuję, mam nadzieję, że ty zrobisz to samo. Pozostaw po sobie jakiś ślad.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ale z niej modelka:) sliczna dziewczynka:) i przepiekne zdjecia - ale zawsze Ci to pisalam w komentarzach masz naprawde bardzo dobry gust:) pa

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, też polubiłam :) piękna, mała księżniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. rany!! jakie kochane mini stylizacje ;)
    strasznie mi się podobają maluchy w takich modnych ubrankach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje bardzo kochane jestescie

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka slicznaaaaaaaaaaxxxx boskie ma ubranka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka cudna, a ubranka boskie, mamusia ma gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczną masz tą małą - bardzo podobna do mamusi :)

    Zapraszam na mojego bloga o zdrowym trybie życia dietach i odchudzaniu Klik
    Dodałam cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję...jesteś chyba 3 osoba która kiedykolwiek mi powiedziała , że moja Karmen podobna do mnie

      Usuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!