poniedziałek, 21 maja 2012

Klasyka

Witajcie po długiej przerwie!
Dziś mała fotorelacja z Chrztu mojego synka!
Niestety na lepsze zdjęcia musimy poczekać!
Na tą uroczystość miałam zaplanowany nieco inny strój, ale ostatecznie zdecydowałam się na bardzo klasyczny zestaw-
a sukienkę wykorzystam innym razem!! zwłaszcza, że następne
3 weekendy znowu zapowiadają się ciekawie- na horyzoncie nasza
5 już rocznica ślubu!
Miłego tygodnia!












żakiet, top, pasek- NY&Comp
spódnica- JCPenny
buty- Anne Klein
biżuteria- forever 21
torebka- Express
okulary- Franco Sarto

15 komentarzy:

  1. slicznie wygladaliscie wszyscy:) pa

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze 1 zdjęcie:D

    reszta też super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Lovely, and your kids are adorable!

    - Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, ale wydaje mi się że strój mógł być troszkę jaśniejszy, bo jakoś tak chrzciny kojarzą mi się z jasnymi kolorami. Ale świetne buty!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakiet miałam tylko w Kosciele potem go zdjęłam więc było już weselej.

      Usuń
  5. Ciekawy żółty akcent i śliczne stylizacje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy wygladaliscie stylowo :) bardzo ladny mialas naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello! Wonderful outfit for the baptism! Thank you for your appreciation of my jewelry, I'd be glad to follow each other :)

    Elettra

    elettrarossa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie:*:*:* elegancko i stylowo!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zbliżającej się rocznicy!:) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne dzieciaki! a ten naszyjnik jest genialny!

    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!