wtorek, 8 maja 2012

I'm feeling sexy and free


Inspiracja do mojej stylizacji było właśnie  to zdjęcie  
( uwielbiam szperać po internecie, kolekcjonuję wycinki z magazynów modowych- ale moje inspiracje to temat na cały post ).
Z racji, że nie była to kolacja z pięknym widokiem na Manhattan, tylko wypad na drinka nie zdecydowałam się  na małą czarną tylko na top i spódnicę- jak widać posiadam mini;-). Czułam się świetnie, choć za taką długością nie przepadam.
Dodatek kolory w postaci pedicure- za to uwielbiam buty z otwartymi palcami.








top, kopertówka- Express
sweterek- NY& Comp
spódnica- JC Penny
buty- Nine West
biżuteria- Forever 21

29 komentarzy:

  1. ja tez zbieram inspirujące wycinki z gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You recreated this perfectly! Love the blue on you too

    Have a wonderful week!
    SDMxx
    http://daringcoco.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi beauty :)

    Great outfit :)
    Thank you so much for stopping by! You asked me to follow each other, but we've been following each other on GFC for a long long long time loll ;D
    Unfortunately you haven't bloglovin, but if you decided to join it, please let me know, and we can follow each other there as well, it's much easier to remember and to keep in touch ;)

    Have a lovely day!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  4. super jest fioletowy sweterek, przełamuje czerń od stóp do głów :)
    +obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, ciekawa stylizacja:)
    ja bym założyła do tego buciki np niebieskie lub jakiegoś kolorku pastelowego, jaskrawego aby całość była bardziej wesoła:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochan ajak zwykle bardzo elegancko i pieknie - jestes bardzo zgrabna- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :) zapraszam do mnie :)


    http://illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no i super wybrałaś ! :) zestaw świetny, ładnie pokazuje nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie ;)
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna narzutka i naszyjnik!! super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. MEga!!!!! ale piekna narzutka!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Idealna na ciepłe majowe wieczory. Dziękuję za komentarz :)

    Zapraszam, też na: https://www.facebook.com/DesignOfPoland dużo stylizacji!! Dużo inspiracji! zapraszam :)

    Obserwuję!

    Pozdrawiam,
    DesignOfPoland

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely!
    Thank you for your sweet comments on my blog. :) xx

    http://msofisticada.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne nogi, powinnaś polubić mini długość :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. love the dress :) you look really love :)) hope you can follow my blog :D

    --roxy
    itsjustroxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super narzutka. Ma śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna stylizacja, sweterek jest cudny a nogi- do samej szyi! pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również zbieram inspirujące wycinki z gazet:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na mały konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ile ty masz wzrostu?:O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie troche za dużo ale juz przywykłam;-)

      Usuń
  20. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak gwiazda!!! <3 I te nogi! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. very nice cardi and you look very tall, taller than usually ;)

    United Kingdom Of Fashion

    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely outfit! Thank you for my comment xx

    http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..
    london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale figurę to Ty masz boską! Godną pozazdroszczenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!