poniedziałek, 7 maja 2012

Fly like a Butterfly

Witajcie po długim weekendzie!
Czas wrócić do rzeczywistości, choć zadania całkiem przyjemne. Musze zająć się organizowaniem przyjęcia z okazji chrztu mojego synka. Także powinno być dużo zabawy- uwielbiam takie przygotowania!
Dziś  stylizacja z małej uroczystości rodzinnej!
Po raz kolejny moje ulubione ostatnio sandałki- wg uwielbiam obuwie letnie...sandałki, klapki, japonki, koturny...

Miłego tygodnia!










kardigan, spódnica- TJ Maxx
top- Gap
buty- JC Penny
torebka- Aldo
pasek- Nine West
kolczyki- NY&Comp


31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję - mi tez się podoba, a mój mężuś twierdzi ,że taki 50+ ;-)

      Usuń
  2. good blog!of course i follow you!)and you?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo elegancka ta bluzeczka :) Pozdrawiam, zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie się ubierasz:).
    Z klasą i elegancko:)
    (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  5. No matter what you wear- you're always such a chic lady!:) Lovely cardigan!!
    xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw:) Śliczny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylowo, jak z reszta zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, dear) Great blog? nice look!) Thank you for your comment in my blog)) I Follow you)

    xoxo Marina
    http://martelll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądałaś ;*
    Oczywiście obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój K. na szczęście chyba przyzwyczaja się już do japonek ;) A z tą kreską jest tak że trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć aż w końcu będzie wychodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit& lovely blog! The mint blazer is divine!!! I was wondering if you would like to check mine as well, perhaps follow each other? :)

    http://teenfashiondiary.blogspot.com/
    Love , Mary x

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny zestaw :) - jestes bardzo zgrabna i masz swietny - elegancki gust !!! zawsze podobaja mi sie Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wszystkie komentarze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne, kobiece buciki ;)
    PS: odp na Twój komentarz - ja już to robię ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. kardigan jest przepiękny! super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutely gorgeous in these soft colors:)

    OdpowiedzUsuń
  17. you look chic. Thanks for your visit dear, Yes! We can follow each other.

    I follow you now.
    It's your turn =)

    see you soon xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. heello sista ^*^)/ thanks for your comment on my blog ;D
    yes, i like to follow each other :) i'm starting following you ^^^
    love,
    joan-milenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely outfit really love the colours u look fabulous kisses xx leo.

    OdpowiedzUsuń
  20. kardigan jest cudny! idealnie pasuje do bieli i świetnie ożywia całość;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny sweterek i urocza stylizacja xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey :)
    Nice Outfit! Great blog!
    Would you like to follow each other? I will be more than happy :)

    Big Kiss*
    http://donttellmewhattoweariwontlisten.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  23. Very classy outfit !! <3

    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. i dobrze, że uwielbiasz takie obuwie, bo super pokazują Twoje nogi :) oczywiście mam nadzieję, że pokażesz jakieś zdjęcia z chrztu;)
    co do stroju to jak zawsze super! :) co tu dużo mówić:)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO... Kraśnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!