piątek, 25 maja 2012

Dzień Mamy

Z okazji Dnia Matki życzę mojej J dużo zdrówka, sił i cierpliwości.Aby zawsze czuła się doceniana, potrzebna i dumna ze swoich dzieci!
Wszystkiego najlepszego!!!!!!
Dziękuję za wszystko.
Kocham Cię mamo.

Jutro zabieram J na małą randkę;-)
W niedziele sama będę świętować;-)

Życzenia składam także wszystkim mamusiom. Aby zawsze uśmiech dziecka wynagradzał wszystkie trudy.
Tym świeżo upieczonym życzę wielu przespanych nocy;-)

Już późno nie będę przeszukiwać płyt ani laptopów, dodaję więc tylko kilka zdjęć, które mam pod ręką.









18 komentarzy:

  1. You have a lovely family! Gorgeous photos, thanks for sharing.

    Have a wonderful weekend!
    SDMxx
    http://daringcoco.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich mam na świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes podobna do mamy :) Buziaki, zapraszam na nową notkę u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great family, nice foots :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look


    obserwujemy ;)?

    + zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. you look sooo lovely! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super wpis. najlepszego wszystkim matulom :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ masz śliczną, stylową i elegancką mamę!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cool photos! the baby is sooo sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your blog, so I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń
  11. She's such a lady!!!
    Happy Sunday!! kisses
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Mama , dzięki za odwiedziny :). Ja już obserwuje więc zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku piekne masz te dzieciaczki :) i super wyglądasz. dziekuje za odwiedziny u mnie! zgadzam się, KRAKÓW JEST SUPER, na pewno wrócisz z masą wspomnien :)
    dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, pełen dobrej energii post, lubimy!
    Piękną żółtą kurtkę ma Twoja mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! dostała ją ode mnie i mojej siostry i zawsze zastanawiam się dlaczego sobie takiej nie sprawiłam..potem już ich nie było!

      Usuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!