czwartek, 5 kwietnia 2012

Wesołych Świąt

Życzę wszystkim wesołych, smacznych Świąt, spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze.
Jutro zaczynam wielkie pieczenie. Muszę jeszcze kupić koszyczek dla moje gwiazdy;-)
Mam nadzieję, ze w sobotę uda mi się dodać  stylizacje.Teraz zajęta przygotowaniami, więc ostatnie parę dni wyglądam nie wyjściowo;-).
DZIŚ USŁYSZAŁAM, ŻE NIEBIESKIE TALERZE SPRAWIAJĄ, ŻE ZJADAMY MNIEJ. KURCZE A MAMA MA SAME BIAŁE... WIĘC NIC NIE ZAHAMUJE MOJEGO APETYTU;-)BĘDZIE NA CO ZGONIĆ!
Do zobaczenia;-)








25 komentarzy:

  1. following back =)

    keep in touch ^^

    thanks for ur comment on my blog ^^

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nawzajem ;) i czekam na stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkanoc jest piękna właśnie dlatego, ze taka wiosenna:))

    cipełych i rodzinnych!

    OdpowiedzUsuń
  4. nawzajem, Wesolych Swiat!! ;)
    p.s. o talerzach slyszalam, ale kto by tam wierzyl w takie wynalazki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog and I'm your newest follower.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.de

    Facebook:
    minnja-facebook

    LOVE
    Minnja

    OdpowiedzUsuń
  6. this is so sweet for easter! The flowers are beautiful!

    Georgi at 7wonders xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful pictures!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tych świąt no ale...inspiracje świente :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam niebieskie i wierz mi - to nie działa :P:P

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooooooooooooooh im in love with your post! so beautiful and sweet..cant wait for easter! :))

    maybe you´ld like to take a look:
    http://same-but-diffrent.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear thx for ur lovely comments! These post is so inspiring, those arrangement are so beautiful, perfect for easter. How I wish I can understand the language, you have a lovely blog dear, Im following u on gfc

    xoxo

    http://www.girllilikoi.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful deccorations!Thanks for stopping by me, I follow you now!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez zycze wesolych Swiat! Sliczne inspiracje!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z okazji nachodzących Świąt Wielkanocnych , chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego i oczywiście smacznego jajeczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful decorations!! Thanks for your comment :)

    http://style-corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za odwiedziny i miły komentarz :)) Również życzę wesołych świąt :)) Zapraszam znów na bloga, tym razem z prośbą o zagłosowanie na mnie w konkursie, szczegóły na moim bloguu :** :) z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje wszystkim za miłe życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego dobrego. dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi ewa!
    Lovely easter post! Thank you for your comment on my blog! Let me know when you follow me on bloglovin and blogger so that I can follow you back! Happy easter!

    xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!