sobota, 7 kwietnia 2012

Strój na dziś- Zimna sobota!


Pogoda świąteczne troszkę mnie zaskoczyła. Jeszcze tydz temu mówili o 20 st, wiec taką garderobę przygotowałam. Zimowe i cieplejsze  rzeczy już spakowałam i wywiozłam z mieszkania;-(((
W moim przypadku to troszkę skomplikowane, bo mieszkam właściwie na walizkach w 3 domach;-)Także moje stylizacje muszę planować z wyprzedzeniem i za bardzo nie ma mowy o zmianach!!!!
Jakoś sobie poradziłam i nie zmarzłam.
Jajeczka są? - są. Ale poświęcone- poświęcone;-)
Zobaczymy jak będzie jutro!!!!!!

Jeszcze raz Wesołych Świąt. 









trench- DKNY
żakiet-  Express
top - Milano
jeansy  i torebka - NY& Comp
buty- Rampage
biżuteria- Forever 21, H&M

26 komentarzy:

  1. Pogoda płata ogromne figle... A tak chciałam śliczne, pogodne Święta Wielkanocne. Wesołych :) Pozdrawiam ;) Może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, biała bluzka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze tez lubisz amerykanskie marki, uwielbiam DKNY, slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Bardzo lubię, zresztą kilka lat mieszkałam w USA, także amerykańskie marki to 99% mojej garderoby

      Usuń
    2. ja tez czesto bywam w USA, praktycznie co roku, dlatego u mnie tez pelno "ubran amerykanskich":)

      Usuń
  4. super jest ten top, bedzie tez swietny na lato do opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful blouse!



    ___________________

    follow and/or comment! :)

    http://spuulw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. love the trench!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  8. wow it's so good
    nice post
    thanks for sharing

    do check my latest post
    http://glamorousgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka rewelacja!:) ładna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Don't foget to enter my giveaway HERE
    kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta biala bluzka jest po prostu super! wesolych swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie ładnie :)
    Ciekawa bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for your comment. Nice casual outfit :-) xoxo Julia from
    http://lelive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi miło : ) również dodaję ; ) i jak po Świętach? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Po Świętach przejedzona i chora;-( ale było miło. Zapraszam wieczorem ...Nowy post!

      Usuń
  15. I love that shirt, with the red blazer especially too. It looks so classic!

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your black jacket! Its beautiful!:-)

    Queen-ariel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety w święta pogoda nie dopisała, ale oby teraz w końcu było ciepło.:) I prześliczny masz żakiecik:):)
    I zdrowiej zdrowiej:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieje, ze szybko mi przejdzie. Tak tak...oby w końcu było ciepło!

      Usuń
  18. czekam na nowy wpsis :)

    Zapraszam na nowy wpis do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze!!
    Thank you so much for all your comments!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!